NIET-groepje
zondag 5 april 2009 om 13:41
Ik zou anders verdomde graag met een campert op een festival staan hoor ik ben immers al 30 en dat gedoe in een tentje heb ik wel gezien
Mensen die snachts dronken langs je tent waggelen en zich luid afvragen of ze op je tent kunnen pissen enzo. ( "Godverdomme NEE, als je het waagt kom ik persoonlijk mijn tent uit om je piemeltie er af te bijten" was mijn antwoord, waarna de dronken jongemannen verder liepen X-D"
( En "hey ! In deze tent wordt geneukt... * ploenk * Weg zininspannendeseks op de camping. )
Mensen die snachts dronken langs je tent waggelen en zich luid afvragen of ze op je tent kunnen pissen enzo. ( "Godverdomme NEE, als je het waagt kom ik persoonlijk mijn tent uit om je piemeltie er af te bijten" was mijn antwoord, waarna de dronken jongemannen verder liepen X-D"
( En "hey ! In deze tent wordt geneukt... * ploenk * Weg zininspannendeseks op de camping. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 5 april 2009 om 15:03
Precies NG, kramperen doe je niet voor je lol. CamperT zou nog net niet vallen onder kramperen. Alleen armoedig dat je met je handdoek en je spulletjes naar een vies hokje moet gaan om te douchen.
(zegt een ervaringsdeskundige die ooit een kerel aan de haak had geslagen die een stacaravan had, niemand geloofde dat ik dat zou volhouden maar ik heb alle ontberingen doorstaan).
(zegt een ervaringsdeskundige die ooit een kerel aan de haak had geslagen die een stacaravan had, niemand geloofde dat ik dat zou volhouden maar ik heb alle ontberingen doorstaan).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 5 april 2009 om 15:51
zondag 5 april 2009 om 15:54
quote:elodita schreef op 05 april 2009 @ 15:51:
ik vind kreperen heerlijkmaar wel met mooi weer
Italie, Kroatie, Frankrijk, Spanje, lekker koffie pruttelen op je gasje (heeft overigens niets met Pruttel te maken), en klooien bij je tent
lekker veel buiten zijn
je hoort het een echte krepeerFan!Volgende keer wel beloven zonder ziekenhuis he!!!!! Ons zo laten schrikken .
ik vind kreperen heerlijkmaar wel met mooi weer
Italie, Kroatie, Frankrijk, Spanje, lekker koffie pruttelen op je gasje (heeft overigens niets met Pruttel te maken), en klooien bij je tent
lekker veel buiten zijn
je hoort het een echte krepeerFan!Volgende keer wel beloven zonder ziekenhuis he!!!!! Ons zo laten schrikken .
zondag 5 april 2009 om 17:43
Ik ook een kaassouffle. Ik nam vroeger bij de snackbar een broodje kaassouffle. Dat kende ze niet. En als ik er eens kwam dan was het meteen, ohhhhh u wilt een broodje kaassouffle! Ja zeg dan maar dat je meer trek heb in een patatje. hihihi. Nee kaassouffle is lekker maar 1 tip, ik heb geen frituurpan dus had voor thuis wel eens die van beckers voor in de oven. Ohhhhhh wat zijn die vies. Ik vond het zonde om ze weg te gooien maar na 1,5 jaar in mijn vriezer gelegen te hebben en echt met gruwel er 2 naar binnen gewerkt te hebben, heb ik laatst de laatste 2 weggegooid.
zondag 5 april 2009 om 20:00