Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.
zondag 7 juli 2019 om 10:09
Ons clubje is VOL!
Naam | Leeftijd | Begin | Hoeveelste kind | HNOD | Zwanger | Uitgerekende datum |
---|---|---|---|---|---|---|
Greendale | 26 | Juli 2019 | 1e | 28 juli | ![]() | 5 apr 2020 |
Suzann88 | 31 | Juli 2019 | 2e | |||
Snunnie | 28 | Aug 2019 | 1e | |||
Evin | 37 | Juli 2019 | 1e | 4 sep | ||
Regina | 36 | Juli 2019 | 3e | 31 aug | ||
Paardenbloem88 | 28 | Juni/juli 2019 | 7 sep | |||
Parker | 28 | Juni/juli 2019 | 1e | 17 sep | ||
Mila37 | 38 | Juni/juli 2019 | 3e | 2/3 sep | ||
Ladenkastje87 | 31 | Juli/aug 2019 | 1e | 12 aug | ![]() | 22 apr 2020 |
_Melon | 29 | Juli/aug 2019 | 2e | 11 sep? | ||
Wervelwindje1 | 32 | aug 2019 | 3e | 31 aug | ||
Emanina | 30 | Juli 2019 | 1e | 30 aug | ||
Sjemm | 29 | Juli 2019 | 2e | 13 aug | ![]() | 23 apr 2020 |
Saphesh | 29 | Aug2019 | 1e | ![]() | ||
DeKenau | 36 | Juli2019 | 2e | 8 sep |
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
maandag 26 augustus 2019 om 08:43
maandag 26 augustus 2019 om 13:13
Wat een spannende tijd weer voor veel van jullie. Ik vond de tijd tussen de eisprong en testen ook echt heel spannend. Ik duim op veel positieve testen!
Morgen heb ik mijn eerste echo+intake bij de verloskundige. Ik ben zenuwachtig merk ik, maar ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ben benieuwd hoe alles eruit ziet op de echo en ik wil graag met haar mijn klachten bespreken (ook in de combi met werk). Ik heb al een lijstje vragen, haha.
Ik voel me zo stom om dit te vragen, maar ik doe het toch: Als jullie naar de verloskundige (of een andere arts) gaan, scheren jullie je volledig daarvoor? Het voelt zo extra naakt dan, hahaha. Maar de andere optie voelt onverzorgd. Jeetje wat een non-issue, sorry.
Morgen heb ik mijn eerste echo+intake bij de verloskundige. Ik ben zenuwachtig merk ik, maar ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ben benieuwd hoe alles eruit ziet op de echo en ik wil graag met haar mijn klachten bespreken (ook in de combi met werk). Ik heb al een lijstje vragen, haha.
Ik voel me zo stom om dit te vragen, maar ik doe het toch: Als jullie naar de verloskundige (of een andere arts) gaan, scheren jullie je volledig daarvoor? Het voelt zo extra naakt dan, hahaha. Maar de andere optie voelt onverzorgd. Jeetje wat een non-issue, sorry.

maandag 26 augustus 2019 om 15:35
Als het goed is proberen ze eerst uitwending. Is het niet goed genoeg te zien, dan heb je de optie voor inwendig of binnenkort nog eens uitwendig proberen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Die mensen zien zoveel vrouwen en geslachtsdelen op een dag, die kijken echt niet op van wat haar (of geen haar).
Die mensen zien zoveel vrouwen en geslachtsdelen op een dag, die kijken echt niet op van wat haar (of geen haar).

maandag 26 augustus 2019 om 19:11
maandag 26 augustus 2019 om 20:03
maandag 26 augustus 2019 om 20:57
maandag 26 augustus 2019 om 21:08
dinsdag 27 augustus 2019 om 13:37
Ow wat vervelend evin! Zal inderdaad door de pil komen? Irritant dat alles dan weer veranderd qua cyclus.
Hoe was het greendale? Super leuk om de baby voor het eerst te zien!
He vervelend die klachten wervelwindje... afwachten....
Hier gaat het wel prima. Lekker vrij vandaag. Hebben vandaag ons nieuwe bed gekregen wat ik top vind! Hopelijk slapen we nu als een roosje.
Hoe was het greendale? Super leuk om de baby voor het eerst te zien!
He vervelend die klachten wervelwindje... afwachten....
Hier gaat het wel prima. Lekker vrij vandaag. Hebben vandaag ons nieuwe bed gekregen wat ik top vind! Hopelijk slapen we nu als een roosje.
dinsdag 27 augustus 2019 om 13:41
Wat rot Evin!
Ik ben net terug van de verloskundige. We hebben een hele goede echo gehad met kloppend hartje (snik!). Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Over drie weken heb ik de termijnecho en daarna ga ik vanwege een medische indicatie over naar de gynaecoloog. Dat wist ik overigens al en is helemaal prima. Zo bijzonder om onze kleine nu voor het eerst te zien.
Ik ben net terug van de verloskundige. We hebben een hele goede echo gehad met kloppend hartje (snik!). Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Over drie weken heb ik de termijnecho en daarna ga ik vanwege een medische indicatie over naar de gynaecoloog. Dat wist ik overigens al en is helemaal prima. Zo bijzonder om onze kleine nu voor het eerst te zien.

dinsdag 27 augustus 2019 om 22:49
Dank je wel ww! Ik heb een paar jaar geleden een maagoperatie gehad waardoor mijn kans op vitaminetekorten erg groot is.
Uiteindelijk beide gehad! Een uitwendige echo als eerste (inclusief kloppend hartje maar nog moeilijk te meten, ze kwamen op iets kleiner uit dan gedacht) ze dacht wellicht met inwendig nog net iets betere beelden te krijgen maar dat was totaal niet zo. Uiteindelijk toch uitwendig en toen een heel mooi echobeeld gezien.
Uiteindelijk beide gehad! Een uitwendige echo als eerste (inclusief kloppend hartje maar nog moeilijk te meten, ze kwamen op iets kleiner uit dan gedacht) ze dacht wellicht met inwendig nog net iets betere beelden te krijgen maar dat was totaal niet zo. Uiteindelijk toch uitwendig en toen een heel mooi echobeeld gezien.
woensdag 28 augustus 2019 om 20:24
Ooh, ik zie dat het voor een aantal mensen spannend is de komende week/weken. Hoop om veel positieve testen voorbij te zien komen
Evin, dat had ik ook hoor, ik was heel onregelmatig na het stoppen met de pil (vandaar ook dat ik pas vrij laat testte omdat ik dacht dat ik gewoon een lange cyclus had). Hoop dat het snel stabiliseert, of dat het gewoon net zoals bij mij niet uitmaakt
Greendale, wat leuk, die echo! Voel je je al wat beter, of nog wel veel last?
Wervelwindje, jammer, maar hopelijk volgende keer dan!
Hier nog helemaal nergens last van. Af en toe een klein beetje kramp zoals ik soms heb een dag voor ik ongesteld wordt, maar dat is dan ook snel weer weg. Ik gok dat ik nu op 6 weken zit ongeveer, maar 12 september heb ik mijn eerste echo dus dan zal ik meer weten.

Evin, dat had ik ook hoor, ik was heel onregelmatig na het stoppen met de pil (vandaar ook dat ik pas vrij laat testte omdat ik dacht dat ik gewoon een lange cyclus had). Hoop dat het snel stabiliseert, of dat het gewoon net zoals bij mij niet uitmaakt

Greendale, wat leuk, die echo! Voel je je al wat beter, of nog wel veel last?
Wervelwindje, jammer, maar hopelijk volgende keer dan!
Hier nog helemaal nergens last van. Af en toe een klein beetje kramp zoals ik soms heb een dag voor ik ongesteld wordt, maar dat is dan ook snel weer weg. Ik gok dat ik nu op 6 weken zit ongeveer, maar 12 september heb ik mijn eerste echo dus dan zal ik meer weten.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:55
Hoi allemaal, hier ben ik weer even. Maar heel eerlijk? Ik heb geen idee waar ik over moet schrijven. Ik baal enorm van mijn menstruatie en heb allerlei alle pijntjes en dingen erbij. Dat is niets voor mij. Het haalt ook het hele enthousiasme en zin om zwanger te raken weg. Ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig in mijn hoofd en merk dat ik zelfs ga twijfelen of dit wel is wat ik wil als het op deze manier moet. Misschien trekt dat nog bij, maar voor nu denk ik, het zal allemaal wel!

vrijdag 30 augustus 2019 om 11:20
Wat fijn Greendale dat je en goede echo hebt gehad! Hoe voel je je verder?
En Emanina heb jij al een nieuwe test gedaan?
Spannend voor alle andere dames die nu aan het wachten zijn.
Evin ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik zit zelf ook nog steeds te wachten tot mijn cyclus weer op gang komt. Bij ieder idee van een kramp hoop ik ongesteld te worden. Maar tot nu toe zonder resultaat.
van de week van de arts te horen gekregen dat het, mede door mijn medicatie, makkelijk een jaar kan duren voordat de cyclus terug is. En ik weet inderdaad ook niet zo goed of dit dan nu is wat ik wil. Precies wat je zegt het enthousiasme en de zin gaat er af..
Ik las voor mezelf nog een paar baaldagen en daarna zien we wel weer verder
En Emanina heb jij al een nieuwe test gedaan?
Spannend voor alle andere dames die nu aan het wachten zijn.
Evin ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik zit zelf ook nog steeds te wachten tot mijn cyclus weer op gang komt. Bij ieder idee van een kramp hoop ik ongesteld te worden. Maar tot nu toe zonder resultaat.
van de week van de arts te horen gekregen dat het, mede door mijn medicatie, makkelijk een jaar kan duren voordat de cyclus terug is. En ik weet inderdaad ook niet zo goed of dit dan nu is wat ik wil. Precies wat je zegt het enthousiasme en de zin gaat er af..
Ik las voor mezelf nog een paar baaldagen en daarna zien we wel weer verder

vrijdag 30 augustus 2019 om 16:56
Greendale wat fijn! Een mooie echo! Gefeliciteerd!
Balen wervelwindje! Volgende ronde beter.
Oh Evin, dat heb ik ook gehad. Allerlei klachten die weer terugkwamen na het verwijderen van mijn spiraal en ik had echt spijt. Ik had ook echt zoiets van laat maar, van mij hoeft het niet op deze manier. Maar nu gaat het wel. Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik vind het allemaal prima. Ik blijf echt ook bij mijn ‘gebeurt het wel dan is het leuk, gebeurt het niet dan is dat ook prima’ instelling. En dat geeft een hoop rust en de klachten ‘wennen.’ Ik kan me erbij neerleggen.
Balen Suzan dat je nog steeds geen menstruatie niks hebt en dat het nog wel een jaar kan duren. Duurt lang.
Emanina, hoe is het? Heb je al een donkerdere streep?
Lekker saphesh, geen kwaaltjes nog, haha.
Balen wervelwindje! Volgende ronde beter.
Oh Evin, dat heb ik ook gehad. Allerlei klachten die weer terugkwamen na het verwijderen van mijn spiraal en ik had echt spijt. Ik had ook echt zoiets van laat maar, van mij hoeft het niet op deze manier. Maar nu gaat het wel. Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik vind het allemaal prima. Ik blijf echt ook bij mijn ‘gebeurt het wel dan is het leuk, gebeurt het niet dan is dat ook prima’ instelling. En dat geeft een hoop rust en de klachten ‘wennen.’ Ik kan me erbij neerleggen.
Balen Suzan dat je nog steeds geen menstruatie niks hebt en dat het nog wel een jaar kan duren. Duurt lang.
Emanina, hoe is het? Heb je al een donkerdere streep?
Lekker saphesh, geen kwaaltjes nog, haha.
I told you walking was idiotic.
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:35
Ik had net een heel bericht getypt met herkenning evin... maar hij is ineens verdwenen. Ik heb al 2x migraine gehad nu mijn spiraal eruit is. Ook nu weer wat krampen alsof ik elk moment ongesteld kan worden.
Kan het ook zijn dat doordat je nu geen pil meer hebt, je hormonen door de war zijn, je emoties wat heftiger zijn?
Ik doe nu ook meer, als ik zwanger word is het prima. Gebeurt het niet is dat ook oké.
Kan het ook zijn dat doordat je nu geen pil meer hebt, je hormonen door de war zijn, je emoties wat heftiger zijn?
Ik doe nu ook meer, als ik zwanger word is het prima. Gebeurt het niet is dat ook oké.