Uitgerekend maart 2020
maandag 1 juli 2019 om 11:26
Hallo allemaal,
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
| Naam | Leeftijd | Uitgerekend | JMO | Afspraken | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| vlaflippie | 27 | 1e | 16 februari | 25/9 20wekenecho | Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn | |
| Domninoz | 30 | 3e | 26 februari | J | 16/9 controle | zoon bijna 3, zoon 10mnd |
| leahv | 31 | 3e | 1 maart | - | ||
| Koekiemonster26 | 29/32 | 2e | 3 maart | M | 5-9 controle | Vanishing Twin |
| Juffertje28 | 28 | 1e | 3 maart | 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho | - | |
| Sunny_Lady | 33/34 | 1e | 4 maart | 2 oktober 20 weken echo | Zwanger m.b.v. ICSI | |
| Pinda1511 | 27/29 | 1e | 5 maart | Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7 | ||
| JaneDoe00 | 27/29 | 1e | 5 maart | - | - | |
| Hartje83 | 35/39 | 2e | 5 maart | zoontje van 2 | ||
| Sambabal | 25/28 | 1e | 6 maart | 9-9 controle | Zwanger na Gonal F en Clomid | |
| MisseD | 28 | 2e | 6 maart | - | zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN | |
| Jantientje1 | 30/32 | 2e | 6 maart | 23 september controle | 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap | |
| Hufflepuff | 24 | 1e | 9 maart | 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho | miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger | |
| Chloé | 30 | 1e | 11 maart | Echo 12-09, 01-10, 22-10 | ||
| Koffiewijck | - | 1e | 11 maart | - | - | |
| Leeuw32 | 32/39 | 1e | 12 maart | J | 2 miskramen en zwanger via IVF | |
| Miesje1993 | 26/27 | 1e | 13 maart | 25 september | MA september 2018 | |
| Zonnebloem | 39 | 2e | 16 maart | echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn | Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad. | |
| Veyi | 28 | 1e | 17 maart | 19/9 controle verloskundige | ||
| Jetski15 | 33 | 2de | 17 maart | 8-10 controle verloskundige | zoon van 2 |
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
dinsdag 27 augustus 2019 om 18:23
Even een egopost.
De echo was goed. Hartje klopte mooi regelmatig met 163 slagen. Uitgerekende datum is gezet op 16/3/2020. Ik ben nu dus 11+1.
Maar ze merkte op dat de nekplooi wat dikker was en ging meten. Ze kwam op 2,35 of zo uit en zei dat boven de 2,5mm dit aanleiding is voor extra onderzoek. Ze was verontrust. En wij dus ook. Maar omdat we de nipt toch zouden gaan doen .... zouden we van daaruit zekerheid krijgen.
Na het bezoek aan de gyn direct naar de bloedafname. Toen ik bibberend een poging deed om te betalen, belde de gyn me op dat ze een fout had gemaakt. De grens voor extra onderzoek lag bij een nekplooi dikker dan 3,5mm. Dus enigszins gerustgesteld de nipt betaald en bloed laten afnemen.
Maar toch blijft het knagen. Een gyn maakt veel echo's ondanks dat ze zelf geen combinatietest met nekplooimeting doen. En dan vind ik het toch opmerkelijk dat los van de fout tussen 2,5 mm en 3,5 mm ze de nekplooi opvallend genoeg vond om het op te meten. Je zou denken dat als een ruime 2mm vaker voorkomt ze dit niet specifiek zou opmerken toch?
We zitten dus in de rats.
Mijn vraag aan jullie, bij wie van jullie is het bloed naar maastricht gegaan en hoe lang duurde de uitslag?
Chloe had de uitslag bijvoorbeeld al met een dag, maar ik weet niet waar dit onderzocht is en het verschilt per onderzoekslocatie.
De echo was goed. Hartje klopte mooi regelmatig met 163 slagen. Uitgerekende datum is gezet op 16/3/2020. Ik ben nu dus 11+1.
Maar ze merkte op dat de nekplooi wat dikker was en ging meten. Ze kwam op 2,35 of zo uit en zei dat boven de 2,5mm dit aanleiding is voor extra onderzoek. Ze was verontrust. En wij dus ook. Maar omdat we de nipt toch zouden gaan doen .... zouden we van daaruit zekerheid krijgen.
Na het bezoek aan de gyn direct naar de bloedafname. Toen ik bibberend een poging deed om te betalen, belde de gyn me op dat ze een fout had gemaakt. De grens voor extra onderzoek lag bij een nekplooi dikker dan 3,5mm. Dus enigszins gerustgesteld de nipt betaald en bloed laten afnemen.
Maar toch blijft het knagen. Een gyn maakt veel echo's ondanks dat ze zelf geen combinatietest met nekplooimeting doen. En dan vind ik het toch opmerkelijk dat los van de fout tussen 2,5 mm en 3,5 mm ze de nekplooi opvallend genoeg vond om het op te meten. Je zou denken dat als een ruime 2mm vaker voorkomt ze dit niet specifiek zou opmerken toch?
We zitten dus in de rats.
Mijn vraag aan jullie, bij wie van jullie is het bloed naar maastricht gegaan en hoe lang duurde de uitslag?
Chloe had de uitslag bijvoorbeeld al met een dag, maar ik weet niet waar dit onderzocht is en het verschilt per onderzoekslocatie.
dinsdag 27 augustus 2019 om 18:55
Hier net ook de termijnecho gehad. Alles ziet er goed uit. Hartje klopte mooi, schedeltje was dicht, ruggengraat zag er mooi uit en alle handjes en voetjes zitten er aan. Uitgerekende datum is 6 maart (1 dag verschil dus met eigen berekening).
@zonnebloempje, wat vervelend dat je door een fout zo in onzekerheid bent gebracht. Zou voor nu uitgaan dat het allemaal wel mee valt. Verschil met 3,5 is best groot en valt ruim binnen die marges. Begrijpen doe ik je echter wel naar die mededeling. Dat je maar snel de uitslag van de nipt hebt!
@zonnebloempje, wat vervelend dat je door een fout zo in onzekerheid bent gebracht. Zou voor nu uitgaan dat het allemaal wel mee valt. Verschil met 3,5 is best groot en valt ruim binnen die marges. Begrijpen doe ik je echter wel naar die mededeling. Dat je maar snel de uitslag van de nipt hebt!
dinsdag 27 augustus 2019 om 19:00
Zonnebloemmetje jeetje wat een fout is dat dan zeg van die gynaecoloog. Wat vervelend dat ze jullie zo in de stress liet.
Geen wetenschappelijk stuk, maar ik lees toch dat tussen de 2,5 en 3 nog normaal is.
https://www.mamaplaats.nl/blog/wat-is-een-nekplooi
Ik hoop dat je heel snel de uitslag krijgt!
Geen wetenschappelijk stuk, maar ik lees toch dat tussen de 2,5 en 3 nog normaal is.
https://www.mamaplaats.nl/blog/wat-is-een-nekplooi
Ik hoop dat je heel snel de uitslag krijgt!
dinsdag 27 augustus 2019 om 20:13
woensdag 28 augustus 2019 om 08:11
Zonnebloemmetje; Ja snap dat dat je van de wijs laat brengen. De onrust is nou eenmaal al gewekt. Hopelijk heb je snel de uitslag van de NIPT, klinkt alsof het in jou regio een stuk sneller gaat!
Ik woon in een heel andere regio en bij mij zeiden ze dat het 3 weken ipv 2 weken kan duren door de vakantie.
Jantientje, fijn dat je een goede termijnecho had!
Leeuw: sterkte met alles, las in je topic nu helemaal een andere wending. Hoop dat je vriend en jij wel nu wel weer echt het gevoel er samen voor te staan ipv tegenover elkaar. Lijkt me dat jullie dat wel kunnen gebruiken in de toekomst!
Pijnstillers: ik heb een stuk minder hoofdpijn (gewoon hoofdpijn, geen migraine oid) dan normaal dus weinig pijnstillers nodig. Als ik wat neem dan zijn het liquid caps van paracetamol.
Esprietje; wat sneu van jullie hond, nog maar genieten zolang hij er is!
Juffertje: wat fijn dat je mocht komen luisteren!
Ik vind er inderdaad ook lang tussen zitten. Wij hebben na onze termijnecho het ook maar gewoon met iedereen gedeeld ook al was ik nog geen 12 weken. Anders voelde het zo gek... alsof we dan na niks opeens het gingen vertellen.
Hier: heet, heet, heet en oververmoeid door slecht slapen en alles wat zoveel moeite kost met de hitte. Geen airco's op het werk en lichamelijk best pittig werk.
Mijn buik is ook echt groot, kan het ook niet echt meer verbergen en mensen vragen of ik wel zeker weet of het er geen twee zijn... Voelt een beetje stom, want die baby kan het nog niet zijn. Dus ik heb een buik van.... lucht?
Ik woon in een heel andere regio en bij mij zeiden ze dat het 3 weken ipv 2 weken kan duren door de vakantie.
Jantientje, fijn dat je een goede termijnecho had!
Leeuw: sterkte met alles, las in je topic nu helemaal een andere wending. Hoop dat je vriend en jij wel nu wel weer echt het gevoel er samen voor te staan ipv tegenover elkaar. Lijkt me dat jullie dat wel kunnen gebruiken in de toekomst!
Pijnstillers: ik heb een stuk minder hoofdpijn (gewoon hoofdpijn, geen migraine oid) dan normaal dus weinig pijnstillers nodig. Als ik wat neem dan zijn het liquid caps van paracetamol.
Esprietje; wat sneu van jullie hond, nog maar genieten zolang hij er is!
Juffertje: wat fijn dat je mocht komen luisteren!
Ik vind er inderdaad ook lang tussen zitten. Wij hebben na onze termijnecho het ook maar gewoon met iedereen gedeeld ook al was ik nog geen 12 weken. Anders voelde het zo gek... alsof we dan na niks opeens het gingen vertellen.
Hier: heet, heet, heet en oververmoeid door slecht slapen en alles wat zoveel moeite kost met de hitte. Geen airco's op het werk en lichamelijk best pittig werk.
Mijn buik is ook echt groot, kan het ook niet echt meer verbergen en mensen vragen of ik wel zeker weet of het er geen twee zijn... Voelt een beetje stom, want die baby kan het nog niet zijn. Dus ik heb een buik van.... lucht?
woensdag 28 augustus 2019 om 09:49
Korte samenvatting dan maar...
koffie wat moet je lang wachten dan! 3 weken jeetje! Mijn buik groeit ook goed, je darmen maken ruimte voor je groeiende baarmoeder en ik grapte al tegen mijn man dat er in mijn buik een baby en een gasbaby zitten haha
Zonnebloemmetje ik vind het ook wel heel kwalijk van de gynaecoloog dat ze zo'n fout maakte. Alsof zwanger zijn niet stressvol genoeg is
woensdag 28 augustus 2019 om 11:19
Fijn Jantientje! Blij voor je.
Voor jou vind ik het waardeloos Zonnebloem. Je bent pas net 11 weken, de nekplooimeting doen ze tussen 11 en 14 weken. Was het niet een tikje vroeg wellicht? En... hoe vaak doet deze gynaecoloog dit? Misschien wel heel weinig en dat er daarom zo'n suffe fout is gemaakt. Natuurlijk ben je van slag, zou ik ook zijn. Enige wat je kan doen is hopen op een zo snel mogelijke uitslag van het NIPT onderzoek en probeer je ondertussen niet helemaal gek te maken!
@buik: het verstoppen is voor mij nu ook lastig aan het worden hoor. We hebben dit weekend 3 feestjes, maar ik heb m'n vriend gechanteerd.... Hij heeft het (nog steeds..) niet aan z'n kinderen willen vertellen. Op zich wel om goede redenen, maar ik baal er van. Ik ben vrijdag 12 weken, en dan wil ik er gewoon echt onbezorgd van kunnen genieten en in het open over praten. Heb gezegd dat als hij het dit weekend niet vertelt, dat ik dan nergens meer mee naar toe ga tot hij dat wel heeft gedaan. En hij haaaaat het om alleen naar feestjes te gaan. Niet aardig van me, maar het is ook mijn zwangerschap en dat wil ik niet langer laten overschaduwen door geheimzinnig gedoe. Bah.
Sorry maar dat moest er even uit. Merk ook dat ik al sinds gister afstandelijk ben richting hem omdat dit me in de weg zit. Dit is mijn/ons grootste geluk en dat wil ik niet langer bewaren. Ik vond het al een marteling tot nu.
Voor jou vind ik het waardeloos Zonnebloem. Je bent pas net 11 weken, de nekplooimeting doen ze tussen 11 en 14 weken. Was het niet een tikje vroeg wellicht? En... hoe vaak doet deze gynaecoloog dit? Misschien wel heel weinig en dat er daarom zo'n suffe fout is gemaakt. Natuurlijk ben je van slag, zou ik ook zijn. Enige wat je kan doen is hopen op een zo snel mogelijke uitslag van het NIPT onderzoek en probeer je ondertussen niet helemaal gek te maken!
@buik: het verstoppen is voor mij nu ook lastig aan het worden hoor. We hebben dit weekend 3 feestjes, maar ik heb m'n vriend gechanteerd.... Hij heeft het (nog steeds..) niet aan z'n kinderen willen vertellen. Op zich wel om goede redenen, maar ik baal er van. Ik ben vrijdag 12 weken, en dan wil ik er gewoon echt onbezorgd van kunnen genieten en in het open over praten. Heb gezegd dat als hij het dit weekend niet vertelt, dat ik dan nergens meer mee naar toe ga tot hij dat wel heeft gedaan. En hij haaaaat het om alleen naar feestjes te gaan. Niet aardig van me, maar het is ook mijn zwangerschap en dat wil ik niet langer laten overschaduwen door geheimzinnig gedoe. Bah.
Sorry maar dat moest er even uit. Merk ook dat ik al sinds gister afstandelijk ben richting hem omdat dit me in de weg zit. Dit is mijn/ons grootste geluk en dat wil ik niet langer bewaren. Ik vond het al een marteling tot nu.
woensdag 28 augustus 2019 om 11:39
woensdag 28 augustus 2019 om 12:31
Koffie, ik woon niet in de regio Maastricht hoor. Dit is gewoon waar het bloed naar toe is gestuurd.
Esprietje, dat weet ik ook allemaal niet. Ze zei gewoon dat de dikte haar opviel. Dat ze er normaal niet naar kijkt omdat het niet opvalt en nu wel. Dat ze het liever niet had gezien maar dat dit wel het geval was.
Ik vind het echt een kwelling en kan het niet loslaten. Voel me vreselijk.
Esprietje, dat weet ik ook allemaal niet. Ze zei gewoon dat de dikte haar opviel. Dat ze er normaal niet naar kijkt omdat het niet opvalt en nu wel. Dat ze het liever niet had gezien maar dat dit wel het geval was.
Ik vind het echt een kwelling en kan het niet loslaten. Voel me vreselijk.
woensdag 28 augustus 2019 om 14:20
Goed advies!Koekiemonster26 schreef: ↑28-08-2019 12:51Zonnebloemmetje ik zou er gewoon nog eens contact over opzoeken. Aangeven dat het je niet meer loslaat, gezien ze zich er zo'n zorgen om leek te maken. Of iemand er misschien nog eens naar wil kijken?
Hier net ingeschreven voor de kraamzorg. Hebben jullie dat al geregeld?
woensdag 28 augustus 2019 om 14:30
woensdag 28 augustus 2019 om 15:24
Ja, daarom vandaag id ook direct ingeschreven. Ook hier voor dezelfde aanbieder dan de vorige keer gekozen (kraamzus). Bij inschrijven voor 1 sept krijg je ook nog een wikkeldeken van koeka. Ook nog een voordeeltje. Vorige keer was de actie net afgelopen.
Vorige keer bij de intake kreeg ik, terwijl ik had aangegeven dat ik flesvoeding zou gaan geven ivm medicijnen en dit ook was besproken met de longarts, een hele preek dat ik echt borstvoeding moest gaan geven en de medicijnen maar moest laten etc. Was toen in staat om er weg te gaan. Maar de kraamverzorgster was super en de klacht is goed opgepakt. Vrienden hebben dat niet meer mee hoeven maken .
Vorige keer bij de intake kreeg ik, terwijl ik had aangegeven dat ik flesvoeding zou gaan geven ivm medicijnen en dit ook was besproken met de longarts, een hele preek dat ik echt borstvoeding moest gaan geven en de medicijnen maar moest laten etc. Was toen in staat om er weg te gaan. Maar de kraamverzorgster was super en de klacht is goed opgepakt. Vrienden hebben dat niet meer mee hoeven maken .
woensdag 28 augustus 2019 om 15:41
Kraamzorg is geregeld op aanraden van een vriendin en uitgebreide kennismaking. Net als Jantietje wil ik geen discussie over flesvoeding als ik migraine heb. Was geen probleem en staat genoteerd dus we gaan er vanuit dat het goed was.
Ik had de uitslag van de NIPT binnen een week, maar dat was via Gendia.
Ik had de uitslag van de NIPT binnen een week, maar dat was via Gendia.
woensdag 28 augustus 2019 om 17:56
Jantientje die zit hier niet
leuke actie wel! Ik ben bij een kleinere kraamzorginstelling (maar niet heel klein) aangesloten waar ik de vorige keer echt fijn contact me heb gehad. Super persoonlijk en je bent daar echt geen nummertje.
Het is bij mij niet gelukt borstvoeding te geven en de verloskundige hamerde er nog even op door, de kraamverzorgster is er toen tussen gesprongen en heeft dat toen zo fijn opgepakt. Echt heel fijn
Ik weet nu nog niet of ik het weer wil proberen, maar weet gelukkig dag ze hier achter me staan welke keuze ik ook maak.
Het is bij mij niet gelukt borstvoeding te geven en de verloskundige hamerde er nog even op door, de kraamverzorgster is er toen tussen gesprongen en heeft dat toen zo fijn opgepakt. Echt heel fijn
woensdag 28 augustus 2019 om 18:19
Als volgende week mijn termijn echo goed is wil ik ook kraamzorg gaan regelen en NIPT.
Esprietje snap dat je toe bent om het te delen. Hopelijk kan je vriend het ook begrijpen en komt hij in actie
Jeej Leeuw wat een verhaal. Hopelijk komen jullie nog tot beetje plan samen ook met oog op kinderen van je schoonzus
Esprietje snap dat je toe bent om het te delen. Hopelijk kan je vriend het ook begrijpen en komt hij in actie
Jeej Leeuw wat een verhaal. Hopelijk komen jullie nog tot beetje plan samen ook met oog op kinderen van je schoonzus
woensdag 28 augustus 2019 om 19:52
De gyn belt me met de uitslag en ik hoop zsm. Vandaag zal wel niet meer.
Erover bellen heeft weinig zin denk ik. Ze heeft een paar keer gemeten en ik heb mijn zorg erover verschillende keren geuit. Eerst tijdens het consult en daarna toen ze me belde over de fout. We moeten de nipt afwachten.
Echt vreselijk dit.
Erover bellen heeft weinig zin denk ik. Ze heeft een paar keer gemeten en ik heb mijn zorg erover verschillende keren geuit. Eerst tijdens het consult en daarna toen ze me belde over de fout. We moeten de nipt afwachten.
Echt vreselijk dit.
woensdag 28 augustus 2019 om 20:33
Probeer toch positief te zijn. Als ik het zo hoor zit het echt ruim binnen de marges en een gyn kan natuurlijk ook een keer een fout maken. Dan liever een fout dag het toch goed is dan andersom. Begrijp me niet verkeerd, snap je gevoel echt wel en de nipt zal voor jullie een grote opluchting zijn. Probeer er alleen niet te negatief in te staan
woensdag 28 augustus 2019 om 21:35
Balen hoor zonnebloemetje, maar idd wat jantientje zegt probeer positief te blijven. Zelfs als de nekplooi minimaal verdikt zou zijn (wat dus NIET het geval is) kan nog steeds betekenen dat al alles verder goed is.
Ja wij hebben makkelijk praten maar er is nog geen enkele reden om uit te gaan van een afwijking.
Hoop voor je dat goede NIPT snel binnen is
Ja wij hebben makkelijk praten maar er is nog geen enkele reden om uit te gaan van een afwijking.
Hoop voor je dat goede NIPT snel binnen is
woensdag 28 augustus 2019 om 22:00
zonnebloem Wat een enorme rotfout! Bizar wel dat een gyneacoloog die maakt. Maar probeer je inderdaad niet al te druk te maken. Wanneer is je volgende echo?
Overigens kreeg ik de NIPT uitslag binnen 1 week terwijl het normaal 2 weken duurde. Die van mij is naar R'dam gestuurd.
jantientje fijn je mooie echo! Kraamzorg al geregeld ja, al komt de intake hier pas ergens in de 20 weken dacht ik.
eprietje pff ik zou ook gefrustreerd zijn. DIt wil je toch gewoon delen! En je vriend moet het toch een keer gaan delen met zijn kinderen, dus doe het dan maar gewoon direct?
Leeuw fijn je goede echo en leuk een jongen!!
buik die luchtbuik heb ik ook hoor. Met name 's avonds heb ik echt een enorme buik! Maar ik ben inmiddels 15,5 week, dus ik laat m'n buik nu ook maar gewoon 'lekker hangen'; de wereld mag het weten. Wel grappig want het is nu op zo'n moment dat veel mensen wel denken dat je zwanger bent maar het niet durven te vragen omdat je misschien ook gewoon dikker kan zijn :') Je ziet ze echt kijken en diep nadenken.
Hier gaat het verder wel weer goed! Heb het idee dat de vermoeidheid wat minder is. Ben wel blij als die hitte snachts weer weg is. Verder weinig last van bandenpijn oid, alleen s avonds als ik in bed lig soms. Diarree van vorig weekend is weer helemaal weg gelukkig. Misschien toch alvast maar wat tips inslaan bij VK/huisarts voor onze volgende vakantie, in oktober naar Marokko. Ik heb sowieso al snel last van m'n darmen en vind dat toch wat eng met zo'n kleintje in mijn buik!
Met de geslachtsecho wachten wij trouwens wel gewoon tot de 20 weken
Overigens kreeg ik de NIPT uitslag binnen 1 week terwijl het normaal 2 weken duurde. Die van mij is naar R'dam gestuurd.
jantientje fijn je mooie echo! Kraamzorg al geregeld ja, al komt de intake hier pas ergens in de 20 weken dacht ik.
eprietje pff ik zou ook gefrustreerd zijn. DIt wil je toch gewoon delen! En je vriend moet het toch een keer gaan delen met zijn kinderen, dus doe het dan maar gewoon direct?
Leeuw fijn je goede echo en leuk een jongen!!
buik die luchtbuik heb ik ook hoor. Met name 's avonds heb ik echt een enorme buik! Maar ik ben inmiddels 15,5 week, dus ik laat m'n buik nu ook maar gewoon 'lekker hangen'; de wereld mag het weten. Wel grappig want het is nu op zo'n moment dat veel mensen wel denken dat je zwanger bent maar het niet durven te vragen omdat je misschien ook gewoon dikker kan zijn :') Je ziet ze echt kijken en diep nadenken.
Hier gaat het verder wel weer goed! Heb het idee dat de vermoeidheid wat minder is. Ben wel blij als die hitte snachts weer weg is. Verder weinig last van bandenpijn oid, alleen s avonds als ik in bed lig soms. Diarree van vorig weekend is weer helemaal weg gelukkig. Misschien toch alvast maar wat tips inslaan bij VK/huisarts voor onze volgende vakantie, in oktober naar Marokko. Ik heb sowieso al snel last van m'n darmen en vind dat toch wat eng met zo'n kleintje in mijn buik!
Met de geslachtsecho wachten wij trouwens wel gewoon tot de 20 weken
woensdag 28 augustus 2019 om 22:19
Iedereen bedankt voor het meeleven. Gelukkig hebben we nog een aantal jaar om te wennen.
Zonnebloem ik hoop dat jij heel snel goed nieuws hebt! Wat slecht van deze gynacoloog eigenlijk.
Vlaflip, wat leuk wij gaan in november naar Marokko! Waar gaan jullie ergens heen?
Espit, ik zou het na 12 weken ook wel eens willen delen, ik kon na 7 weken mijn mond echt niet meer houden. Heeft je vriend een bepaalde reden waarom hij het nog niet wil vertellen?
Huffel hoe is het nu met jouw zus?
Ik heb vandaag voor het eerst jongenskleertjes zitten kijken en man wat leuk
. Vind het stiekem toch veel leuker dan meisjeskleren, maar goed misschien ben ik inmiddels bevooroordeeld, maar zeg nou zelf:
https://www.childrensalon.com/babidu-wh ... 72915.html
Ik ben nogal van de stijl van de kinderen van William en Kate blijkbaar
.
Goed, we gaan dit weekend nog eerst even genieten van into the great wide open samen. Ook bijzonder veel zin, zeker gezien het weer
.
Zonnebloem ik hoop dat jij heel snel goed nieuws hebt! Wat slecht van deze gynacoloog eigenlijk.
Vlaflip, wat leuk wij gaan in november naar Marokko! Waar gaan jullie ergens heen?
Espit, ik zou het na 12 weken ook wel eens willen delen, ik kon na 7 weken mijn mond echt niet meer houden. Heeft je vriend een bepaalde reden waarom hij het nog niet wil vertellen?
Huffel hoe is het nu met jouw zus?
Ik heb vandaag voor het eerst jongenskleertjes zitten kijken en man wat leuk
https://www.childrensalon.com/babidu-wh ... 72915.html
Ik ben nogal van de stijl van de kinderen van William en Kate blijkbaar
Goed, we gaan dit weekend nog eerst even genieten van into the great wide open samen. Ook bijzonder veel zin, zeker gezien het weer