Bh primark
donderdag 29 augustus 2019 om 08:14
Koop altijd dezelfde beugel bh's bij de Zeeman.
Zitten fijn, ondersteunen goed, gaan een jaar mee en kosten maar €6,-
Helaas alleen te krijgen in zwart, wit en huidskleur.
Nu wil ik eens kijken bij de Primark.
Wat is jullie ervaring met bh's van deze winkel?
En dan voor de iets grotere boezem, ik heb cup D.
Zitten fijn, ondersteunen goed, gaan een jaar mee en kosten maar €6,-
Helaas alleen te krijgen in zwart, wit en huidskleur.
Nu wil ik eens kijken bij de Primark.
Wat is jullie ervaring met bh's van deze winkel?
En dan voor de iets grotere boezem, ik heb cup D.
donderdag 29 augustus 2019 om 08:23
donderdag 29 augustus 2019 om 08:25
Ik heb een tijdje geleden eens van die wireless beha's geprobeerd omdat mijn moeder die zo geweldig vind en ik nog iets zocht voor savonds op de bank want helemaal zonder gaat irriteren. Nou het gaf 0,0 steun aan mijn D cup. Ik heb wel een keer die beugel Beha's van de Hema gehad. 2 voor 15 euro ofzo en die waren nog best goed.
donderdag 29 augustus 2019 om 08:28
donderdag 29 augustus 2019 om 08:36
Bij mijn Zeeman verkopen ze allerlei kleuren. Bij jou niet?
Ik heb as we speak een lichtroze aan van Zeeman, ook iets van 7 of 8 euro en inderdaad die prima pasvorm en ondersteuning.
Maar ze hebben ook groen en paars:
https://www.zeeman.com/nl/dames/lingerie.html
Ik heb as we speak een lichtroze aan van Zeeman, ook iets van 7 of 8 euro en inderdaad die prima pasvorm en ondersteuning.
donderdag 29 augustus 2019 om 08:40
Kijk eens bij Terstal. Ook goedkoop en redelijk goed. Af en toe in leuke kleuren.marjan77 schreef: ↑29-08-2019 08:28Wat jammer. Hoe kan het dan dat de Zeeman een prima steungevende nu kan verkopen voor maar 6 euro en dat het bij Primark zo flut is?
En waarom verkoopt Zeeman alleen van die duffe kleurtjes?
Ik zal vast niet de enige zijn die blij wordt van een groene, roze blauwe of paarse bh?
donderdag 29 augustus 2019 om 08:45
Huh, verkopen ze die maat wel online? Openbaring dit!winkelfanaat schreef: ↑29-08-2019 08:23Mijn ervaring is dat ik de pasvorm zo slecht vind zitten dat ze de uitgang van de winkel niet halen.
Ik koop altijd mijn bh’s bij h&m, blijven lang mooi, ik was ze in een bh netje in de machine. Enige minpunt is dat ze geen 70cm meer in de winkel verkopen. Ik moet nu steeds online bestellen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
donderdag 29 augustus 2019 om 08:46
donderdag 29 augustus 2019 om 08:48
Welke bedoel je precies? Ik krijg alleen de overzicht pagina te zien.stippensokken schreef: ↑29-08-2019 08:36Bij mijn Zeeman verkopen ze allerlei kleuren. Bij jou niet?
Zelf heb ik altijd deze
https://www.zeeman.com/nl/padded-bh-av-000004275.html
donderdag 29 augustus 2019 om 09:03
Heb even gekeken op de site van zeeman, en dan koop je dus de shirt bh. Die zijn juist die 'duffe' kleurtjes zodat ze niet opvallen. Als je 1 of 2 euro meer uitgeeft zijn er wel allerlei kleurtjes mogelijk.marjan77 schreef: ↑29-08-2019 08:28Wat jammer. Hoe kan het dan dat de Zeeman een prima steungevende nu kan verkopen voor maar 6 euro en dat het bij Primark zo flut is?
En waarom verkoopt Zeeman alleen van die duffe kleurtjes?
Ik zal vast niet de enige zijn die blij wordt van een groene, roze blauwe of paarse bh?
donderdag 29 augustus 2019 om 09:08
donderdag 29 augustus 2019 om 09:13
Oh ja trouwens, die seamless BH's van Primark vind ik wel heel fijn. Je moet er geen grote cup voor hebben want dan heb je er geen steun aan, maar met mijn bescheiden C cup zit het echt super prima en super lekker ook nog eens, ik draag ze graag als ik een "ik ga niet fancy doen vandaag" bui heb, het heel heet is of met sporten. Zou ze alleen niet nemen als je groter hebt dan C.
donderdag 29 augustus 2019 om 09:16
Ik heb laatst zoiets gekocht: https://www.inspireuplift.com/products/ ... 9fEALw_wcBUgli schreef: ↑29-08-2019 09:13Oh ja trouwens, die seamless BH's van Primark vind ik wel heel fijn. Je moet er geen grote cup voor hebben want dan heb je er geen steun aan, maar met mijn bescheiden C cup zit het echt super prima en super lekker ook nog eens, ik draag ze graag als ik een "ik ga niet fancy doen vandaag" bui heb, het heel heet is of met sporten. Zou ze alleen niet nemen als je groter hebt dan C.
dat was erg fijn op die warme dagen
donderdag 29 augustus 2019 om 09:23
Ik heb nu een aantal jaren de bh's van Primark. Bij mijn zitten ze prima, fijner dan Livera of hunkemuller (of ik moet 60 euro aan een bh uitgeven). Ik heb een grote cup en kan altijd slagen bij primark. IK heb denk ik 6 a 8 bh's en doe daar dan 1,5 a 2 jaar mee ofzo. Ze gaan gewoon in de wasmachine op 30 of 40 graden bij mij. Voor die prijs is dat prima. Moet er wel even bijzeggen dat ik wat jojo met mijn gewicht en daardoor dure kopen zonde vind als het zo ook kan.
donderdag 29 augustus 2019 om 09:26
Die vind ik ook altijd het fijnst!zand-korrel schreef: ↑29-08-2019 08:47Ik heb aan het begin van het jaar bh's van bonprix besteld.
Onder het mom van 'kost bijna niks, dus proberen'
Ik heb zelf F. Moet eerlijk zijn; ik vind ze lekker zitten. Waren 3 voor 30 euro o.i.d.
Misschien kan je daar eens wat proberen?
donderdag 29 augustus 2019 om 10:16
Dw cup maatvoering van de Primark klopt wel, de omvang niet.
Ik had een set van 2 gekocht en heb deze uiteindelijk nooit gedragen, dus of de kwaliteit goed blijft, geen idee.
Ik heb ze weggeven.
Maar voor aankoop sowieso even passen.
Ik had een set van 2 gekocht en heb deze uiteindelijk nooit gedragen, dus of de kwaliteit goed blijft, geen idee.
Ik heb ze weggeven.
Maar voor aankoop sowieso even passen.
pepexx wijzigde dit bericht op 29-08-2019 10:41
0.42% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 29 augustus 2019 om 11:26
De leuke kleurtjes gaan t/m cup C, daarboven wordt de keus veel minder. Maar wel prima BH's voor dat geld. Hema BH's gaan bij mij vaak de randjes van de cups naar buiten staan, erg lelijk vind ik dat.stippensokken schreef: ↑29-08-2019 08:36Bij mijn Zeeman verkopen ze allerlei kleuren. Bij jou niet?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?