Mode & Beauty alle pijlers

Bh primark

29-08-2019 08:14 32 berichten
Koop altijd dezelfde beugel bh's bij de Zeeman.
Zitten fijn, ondersteunen goed, gaan een jaar mee en kosten maar €6,-

Helaas alleen te krijgen in zwart, wit en huidskleur.

Nu wil ik eens kijken bij de Primark.
Wat is jullie ervaring met bh's van deze winkel?
En dan voor de iets grotere boezem, ik heb cup D.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het niet meer, ondergoed van de Primark, echt goedkoop=duurkoop
Houden zich erg slecht in de was, verkleuren, krimpen, rekken uit.
(en dan was ik bh's nog op de hand ook)
Mijn ervaring is dat ik de pasvorm zo slecht vind zitten dat ze de uitgang van de winkel niet halen.
Ik koop altijd mijn bh’s bij h&m, blijven lang mooi, ik was ze in een bh netje in de machine. Enige minpunt is dat ze geen 70cm meer in de winkel verkopen. Ik moet nu steeds online bestellen.
Ik heb een tijdje geleden eens van die wireless beha's geprobeerd omdat mijn moeder die zo geweldig vind en ik nog iets zocht voor savonds op de bank want helemaal zonder gaat irriteren. Nou het gaf 0,0 steun aan mijn D cup. Ik heb wel een keer die beugel Beha's van de Hema gehad. 2 voor 15 euro ofzo en die waren nog best goed.
Wat jammer. Hoe kan het dan dat de Zeeman een prima steungevende nu kan verkopen voor maar 6 euro en dat het bij Primark zo flut is?
En waarom verkoopt Zeeman alleen van die duffe kleurtjes?
Ik zal vast niet de enige zijn die blij wordt van een groene, roze blauwe of paarse bh?
Hema is inderdaad prima
H&M vind ik ook oke

(maar ik heb zoveel bh's dat ik even niks mag kopen van mezelf) :)
Bij mijn Zeeman verkopen ze allerlei kleuren. Bij jou niet?
Ik heb as we speak een lichtroze aan van Zeeman, ook iets van 7 of 8 euro en inderdaad die prima pasvorm en ondersteuning.
Maar ze hebben ook groen en paars:
https://www.zeeman.com/nl/dames/lingerie.html
marjan77 schreef:
29-08-2019 08:28
Wat jammer. Hoe kan het dan dat de Zeeman een prima steungevende nu kan verkopen voor maar 6 euro en dat het bij Primark zo flut is?
Ik zal vast niet de enige zijn die blij wordt van een groene, roze blauwe of paarse bh?
Kijk eens bij Terstal. Ook goedkoop en redelijk goed. Af en toe in leuke kleuren.
Tel je zegeningen als je een bh kunt dragen van €6,00. Ik zou kiezen voor zwart en dat zou ik prima vinden.
winkelfanaat schreef:
29-08-2019 08:23
Mijn ervaring is dat ik de pasvorm zo slecht vind zitten dat ze de uitgang van de winkel niet halen.
Ik koop altijd mijn bh’s bij h&m, blijven lang mooi, ik was ze in een bh netje in de machine. Enige minpunt is dat ze geen 70cm meer in de winkel verkopen. Ik moet nu steeds online bestellen.
Huh, verkopen ze die maat wel online? Openbaring dit!
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
*Judy* schreef:
29-08-2019 08:41
Tel je zegeningen als je een bh kunt dragen van €6,00. Ik zou kiezen voor zwart en dat zou ik prima vinden.
Heb je ook wel gelijk in en inderdaad altijdzwart. Maar na al die jaren zou ik toch graag ook eens een kek kleurtje willen.
Ik heb aan het begin van het jaar bh's van bonprix besteld.
Onder het mom van 'kost bijna niks, dus proberen'

Ik heb zelf F. Moet eerlijk zijn; ik vind ze lekker zitten. Waren 3 voor 30 euro o.i.d.
Misschien kan je daar eens wat proberen?
stippensokken schreef:
29-08-2019 08:36
Ik heb as we speak een lichtroze aan van Zeeman, ook iets van 7 of 8 euro en inderdaad die prima pasvorm en ondersteuning.
Welke bedoel je precies? Ik krijg alleen de overzicht pagina te zien.
Zelf heb ik altijd deze
https://www.zeeman.com/nl/padded-bh-av-000004275.html
Of je koopt witte en je verft ze met textielverf.
Hunkemoller en Livera hebben vaak leuke printjes en zeer regelmatig aanbiedingen of afprijzingen waardoor je dan maar iets van 15 euro per BH betaalt. Ze gaan nog langer dan een jaar mee ook!
marjan77 schreef:
29-08-2019 08:28
Heb even gekeken op de site van zeeman, en dan koop je dus de shirt bh. Die zijn juist die 'duffe' kleurtjes zodat ze niet opvallen. Als je 1 of 2 euro meer uitgeeft zijn er wel allerlei kleurtjes mogelijk.
Ze kosten bijna niets, 3 voor 10 euro, je kan ze toch een keer proberen?
Ik heb er nu een paar, ongeveer 6 weken en tot nu toe zijn ze prima en houden ze prima in de was. Pasvorm is voor mij prima. Misschien is het snel klaar en dan weet ik dan ook weer.
Oh ja trouwens, die seamless BH's van Primark vind ik wel heel fijn. Je moet er geen grote cup voor hebben want dan heb je er geen steun aan, maar met mijn bescheiden C cup zit het echt super prima en super lekker ook nog eens, ik draag ze graag als ik een "ik ga niet fancy doen vandaag" bui heb, het heel heet is of met sporten. Zou ze alleen niet nemen als je groter hebt dan C.
Ugli schreef:
29-08-2019 09:13
Oh ja trouwens, die seamless BH's van Primark vind ik wel heel fijn. Je moet er geen grote cup voor hebben want dan heb je er geen steun aan, maar met mijn bescheiden C cup zit het echt super prima en super lekker ook nog eens, ik draag ze graag als ik een "ik ga niet fancy doen vandaag" bui heb, het heel heet is of met sporten. Zou ze alleen niet nemen als je groter hebt dan C.
Ik heb laatst zoiets gekocht: https://www.inspireuplift.com/products/ ... 9fEALw_wcB

dat was erg fijn op die warme dagen
Ik heb nu een aantal jaren de bh's van Primark. Bij mijn zitten ze prima, fijner dan Livera of hunkemuller (of ik moet 60 euro aan een bh uitgeven). Ik heb een grote cup en kan altijd slagen bij primark. IK heb denk ik 6 a 8 bh's en doe daar dan 1,5 a 2 jaar mee ofzo. Ze gaan gewoon in de wasmachine op 30 of 40 graden bij mij. Voor die prijs is dat prima. Moet er wel even bijzeggen dat ik wat jojo met mijn gewicht en daardoor dure kopen zonde vind als het zo ook kan.
zand-korrel schreef:
29-08-2019 08:47
Ik heb aan het begin van het jaar bh's van bonprix besteld.
Onder het mom van 'kost bijna niks, dus proberen'

Ik heb zelf F. Moet eerlijk zijn; ik vind ze lekker zitten. Waren 3 voor 30 euro o.i.d.
Misschien kan je daar eens wat proberen?
Die vind ik ook altijd het fijnst!
Dw cup maatvoering van de Primark klopt wel, de omvang niet.
Ik had een set van 2 gekocht en heb deze uiteindelijk nooit gedragen, dus of de kwaliteit goed blijft, geen idee.

Ik heb ze weggeven.
Maar voor aankoop sowieso even passen.
pepexx wijzigde dit bericht op 29-08-2019 10:41
0.42% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik vind ze heel fijn zitten (T-shirt BH, €3), maar het randje plooit helaas wel snel om steeds.
Bij een model van 3 voor €10 heb ik er geen last van !
Ik zou ze zeker eens proberen!
Mijn dochter koopt haar bh’s (75D) gewoon bij de Hema, in verschillende kleuren. Ik weet niet precies wat ze kosten, maar het zit wel in de prijsklasse die hier genoemd wordt.
stippensokken schreef:
29-08-2019 08:36
De leuke kleurtjes gaan t/m cup C, daarboven wordt de keus veel minder. Maar wel prima BH's voor dat geld. Hema BH's gaan bij mij vaak de randjes van de cups naar buiten staan, erg lelijk vind ik dat.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven