zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Stefanie, waar woonde je ook alweer? Ik ben sportmasseur, wie weet kan ik iets doen...
Haha Karan, in BE, rond Brussel, zal iets te ver zijn zeker Al zou ik je aanbod niet afslaan :D
Hmm... Das iets te ver in de auto met mijn beurse kont...
Hihi dat dacht ik al :-)

Ik ga wss nog eens naar de dokter gaan en vragen om foto's te laten nemen.. Mss is er een wervel geblokkeerd ofzo..

London PROFICIAT!! Ik ben dat helemaal vergeten te zeggen. Super!
quote:JWvB schreef op 05 april 2009 @ 18:28:

Wijziging tabel:

anoniempje21, mijn nieuwe NOD valt op 7 mei.

Is het toch doorgekomen? Jammer...

Op naar de volgende ronde!
Pfffff nog steeds niets....

Vorige cyclus was 31 dagen en vandaag was dag 34, dus pas 3 dagen overtijd en dat als je ervan uitgaat dat mijn cyclus regelmatig is. Ik weet dus niet of hij dat is.... Ik weet alleen dat het in het verleden ongeveer 5 weken was...Morgen is het 5 weken. Ook nog steeds geen buikpijn, hoofdpijn of andere redenen om te verwachten dat ik ongi word.

Maar goed ook geen zwangerschapssymptomen....

Weltrusten!
hoi meiden

@lilith; als we toch persoonlijk zijn; ik heb vanmorgen nog sex gehad, terwijl we het sinds gisteren weten! Omdat we onze liefde moesten uiten, hihi! Ik ben niet bang voor sex in de zwangerschap, het kan namelijk geen kwaad, je kan geen miskraam krijgen erdoor ofzo. dussseh...veel plezier! hihi!

het valt me op hoe makkelijk ik het vind het geheim te houden voor de omgeving! had etentje met vrienden gisteren en dacht er wel steeds aan, maar geen haar op mn hoofd die per ongeluk iets zou loslaten, veel te leuk geheimpje voor vriend en mij, en we moeten er zelf eerst maar even aan wennen....want geloof het nog steeds niet hoor, hihi!!! dat het echt in MIJN lijf gebeurt!!! WAAAAH!!!!
goedemorgen,

jaa londen onbegrijpelijk he... knap dat je het stil kun thouden...

zijn er nog meiden die vandaag gaan testen ???
Goedemorgen!

Nee ik kijk wel uit, weer een negatieve test zit ik echt niet op te wachten Maar dag 35 en nog steeds niets....

Vandaag ga ik boven een kamer ontruimen, tenminste dat is het plan. Dan kunnen we die gaan opknappen en er onze slaapkamer van gaan maken.

Morgen word een van de hondjes geopereerd (sterilisatie), dus dan kan ik niets doen en de dagen erna, moet ik in de gaten houden dat ze van haar hechtingen afblijft, dus dan kan ik ook niet boven aan de slag, dus vandaag is de dag....

Dus aan de slag!
veel succes !!! haha
Pfff... spannend spannend hier.

Allereerst, Londen gefeliciteerd!!!! Onze tabel ziet er zo steeds mooier uit!

JwvB en Joy, wat jammer voor jullie. Het is toch iedere keer weer een teleurstelling en stiekem heb je ook iedere keer een beetje hoop.

Alhoewel Joy, bij jou is het nog niet helemaal uitgesloten.

Consc, bij jou is het ook spannend zeg! Een druppeltje hoeft natuurlijk helemaal geen ongesteldheid te betekenen.

Nou, ik blijf het volgen hoor, vind het reuzespannend.

Lilith, succes bij de vk vandaag. Hopelijk valt het allemaal wat mee met dat bloedverlies.

Wij hebben trouwens wel sex, maar niet heel veel. Simpelweg omdat ik doodmoe ben en er niet zoveel zin in heb. Komt wel weer na de derde maand, zeggen ze. En anoniempje, het kan echt geen kwaad hoor!

Hier alles nog steeds oke, ga nu de 11e week in en vind het allemaal nog erg spannend. Volgende week donderdag wordt er weer een echo gemaakt, gelukkig maar. Dan heb ik hopelijk weer een bevestiging dat het goed is.
quote:JWvB schreef op 05 april 2009 @ 18:28:

Wijziging tabel:

anoniempje21, mijn nieuwe NOD valt op 7 mei. Jammer dat ze door gekomen zijn JWvB...
quote:Ittje schreef op 06 april 2009 @ 10:12:

Hier alles nog steeds oke, ga nu de 11e week in en vind het allemaal nog erg spannend. Volgende week donderdag wordt er weer een echo gemaakt, gelukkig maar. Dan heb ik hopelijk weer een bevestiging dat het goed is.Elfde week al ?! Gaat toch rap vooruit ! (dat gevoel heb ik, voor u misschien minder?) Alles goed anders?
Hallo allemaal!

Ik schrijf niet zo heel vaak op dit forum maar lees wel elke keer mee hoor!

Gefeliciteerd London, wat een geweldig nieuws! Vanaf welke datum ben jij met de pil gestopt? Het gaat inderdaad goed zo met onze tabel!

Ik moet nog ff wachten op mijn NOD, maar vind jullie verhalen erg leuk!

Groetjes Nero
Goedemorgen !

Vraagje aan de "eisprong-voelende-dames"... Iedere maand opnieuw heb ik enorm veel zeer en pijn tijdens mijn eisprong-periode. Dat duurt een dag of 2-3 en dan is het over. Maar deze maand heb ik helemaal niks gevoeld.(had rond de 2-3de april moeten zijn) Zou dit enige positieve richting uitgegaan kunnen zijn? Gaat die pijn over eens ge bevrucht zijt ? (ook maar rare zin als ik die zo herlees )

Weet eigenlijk niet goed wat ik met mijn vraag wil bereiken maar het is de eerste maal sinds mijn spiraal eruit is dat ik geen last heb... of misschien heb ik gewoon geen eisprong gehad deze maand? Dat kan ook veronderstel ik ?
Haha Lily, ik heb ook een vraag over de eisprong!

Ik voel momenteel een aantal steekjes links onderin m'n buik (waar m'n baarmoeder zit gok ik). Zou dit m'n eisprong kunnen zijn? Kan best nl. rond deze tijd, maar heb het nooit eerder op deze manier gevoeld...
De pijn bij mij zit eigenlijk een beetje overal onder de buik.... Wat pijn doet is: mij bukken, buik intrekken, hoesten, mijn onderrug doet zeer (net rug weeën)..

ben ondertussen verder aan het zoeken op internet en ik denk dat mijn eisprong misschien nog moet komen? Ben de laatste maandag vrij regelmatig (tss de 30 en 33 dagen) maar heb al eens 41 dagen gehad dus misschien moet ie gewoon nog komen? Denk dat ik volgende maand eens ovulatie testen ga uitproberen
Weer een halve dag voorbij en nog steeds niets....

Hmm 41 dagen Lily, daar ga ik ook voor geloof ik.....

Wat past er een hoop rommel in een kamer. pfff ik ben nog niet op de helft. Eens kijken of er iemand is die op de rommelmarkt gaat staan met koninginnedag want ik heb genoeg.....
Goeiemiddag allemaal!!!

Zo, druk weekend gehad dus tijdje niet geweest.....

Ano, vind het zooo fijn voor je dat het nog steeds goed met je gaat!!!

voor JWdB, rot voor je!!

Joy, misschien ben je idd te vroeg met testen, over paar daagjes misschien nog 'ns?

cons, ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat deze maand, is wel apart he, dat je geen weet van je cyclus hebt. Blijf duimen voor je!!!

Hoe gaat het met natascha dan?? Nog geen nieuws?
cons, ik zeg testen...!!! heb je iig duidelijkheid
En Barbientje?
lilith hoe was het bij de verloskundige???
Dank jullie, ik baal meer dan ik verwacht had.

Nog een vraagje voor degenen die menstruatiekalender.net gebruiken. Ik probeer net mijn tweede menstruatiedag in te voeren, maar ik kan de knop 'menstruatie' niet meer vinden tussen de gebeurtenissen. Ligt dat aan mij? Ik zie namelijk ook een aantal andere veranderingen, dus misschien is er een software upgrade geweest (die kwalitatief een downgrade is).
Heee JW! Ik gebruik het ook, en had vandaag dezelfde knop als jij nodig (lees hier alvast dat ik echt ongesteld ben vandaag)

Ik denk dat ze even wat aan het verbouwen zijn op de site, er staan ook functies bij die er eerder niet waren. Wel heel irri want ik wil hun schemas en voorspellingen aanhouden. Ik mag toch aannemen dat die knop terugkomt, want dit is echt irri. Het zal wel een bug zijn, ik probeerde een opmerking te sturen en dat werkte ook niet. Grrr. Ik heb dus nog even geen echte NOD, maar ik kan thuis wel even rekenen.

Ik kan me voorstellen dat je baalt, meid. Het is elke keer maar weer afwachten en ik denk dat ik dat na een half jaar of wat ook wel zat ga zijn. Mss is het ook nog meer balen omdat je hiernaast ook met het zoeken naar banen zit, dan heb je misschien ook niet de afleiding die je hebt als je een baan hebt waar je jezelf in kwijt kunt. Wat is eigenlijk de sector waar je in wilt werken, als ik vragen mag? Ik zit met wetenschappelijk onderzoek ook in zo'n heerlijk schaarse hoek en overkwalificeer voor veel banen in andere sectoren.

Maar goed: ik schaar me bij degenen die doorgaan voor de volgende ronde, voor mij is het dan de tweede ronde.

Gisteren werd ik echt gek omdat je gewoon voelt dat je wel ong moet worden, en het kwam niet. Toen lekker gesekst. Haha. En meteen krampen en steken daarna, en vanochtend ongesteld. Eerst maar weer zo'n miezer beetje dat ik dacht dat ik gestoord werd, maar nu eh, nou ja. Ik ben er niet zo droevig om, want het is pas mijn tweede ongesteldheid, en deze voelt ECHT als vanouds, de vorige was maar een raar aftreksel. Alsof ik zit te wachten op pijn en bloed, maar toch. Ik had een cyclus van 31 dagen, dat is al meer in de richting van wat ik me kan herinneren en dat geeft weer wat meer houvast.

Lilith, hoe was het?

En nata, waar ben je? Ben benieuwd hoe je NOD is

Joy??
LONDOOOOOOOON JOEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEE, proficiat meid

op mijn werk is viva.nl niet meer toegestaan, fucking losers.

Nog niks hier.... Mn borsten doen heeel pijn... ik ben nu 1 dag overtijd... ik ga afwachten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven