Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 1 september 2019 om 10:33
Neem nog een bakkie pleur (op) ofzo.klavertje-vier2019 schreef: ↑01-09-2019 10:30O, je weet nog niet dat je hier ook naar aanleiding van een opmerking van iemand mag en kan reageren?
Dat het niet altijd een antwoord hoeft te zijn op wat diegene zegt?

Zal je goed doen.

zondag 1 september 2019 om 10:36

Heb je je eigen posts van vanmorgen al eens teruggelezen?
Slecht geslapen vannacht of heb je altijd zo'n rothumeur?

zondag 1 september 2019 om 10:40
Ik lees nooit terug, ik heb gewoon redelijk goed geheugen hoor.klavertje-vier2019 schreef: ↑01-09-2019 10:36![]()
En dat is niet mijn humeur idd. Zo ben ik altijd. Dat wist jij blijkbaar nog niet.

Als je de mening bedoelt dat ik de vrijgezelle persoon die een bezet persoon probeert te versieren, want alles mag in oorlog in liefde, OOK een kloothommel vind, net als de bezette persoon die daar in mee gaat, wat is daar raar aan? Jij tikt daar net precies hetzelfde toch?
Dit zou ik op elke andere dag ook vinden btw.
zondag 1 september 2019 om 10:43
Goeie vraag. En ik vraag me ook af waarom racistische opmerkingen zo vaak blijven staan. (Ook als ze gestaft zijn). Het is niet voor niks dat zoveel mensen de Actueel-pijler laten blokkeren
bethweeter wijzigde dit bericht op 01-09-2019 10:45
0.30% gewijzigd
zondag 1 september 2019 om 10:43
Ik dacht dat dat kwam omdat een Juun de boel gewist heeft, en een Juun geen bannen mag geven, dus dat het dan nog wel zou komen.
Maar dat is niet zo. De mod heeft gewist, alle quotes laten staan (tot zover de geloofwaardigheid van meelezen als er iets speelt), de Juun de achtergelaten rommel op laten ruimen én kennelijk ook geoordeeld dat een ban uitdelen ook veel werk is.
Fouten maken is menselijk enzo, maar jullie maken soms zo selectief fouten.
Disclaimer: als je wegens dramatische omstandigheden aan jouw kant van het scherm net na het wissen weggeroepen werd en daardoor qua sancties en rommel opruimen je werk maar half deed mijn excuses en sterkte.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 1 september 2019 om 10:51
Je bent nieuw neem ik aan?klavertje-vier2019 schreef: ↑01-09-2019 10:36![]()
Welkom op dit olijke forum.

zondag 1 september 2019 om 11:11
Kennen jullie dat spel van de Vakantieman nog waar mensen op de kaart moeten aanwijzen waar ze op dat moment op vakantie zijn? Ik heb een kandidaat hoor
relaties/mijn-man-reageerd-vreemd/list_ ... #p30338403

zondag 1 september 2019 om 11:12
Star² schreef: ↑01-09-2019 11:11Kennen jullie dat spel van de Vakantieman nog waar mensen op de kaart moeten aanwijzen waar ze op dat moment op vakantie zijn? Ik heb een kandidaat hoor![]()

zondag 1 september 2019 om 11:13
Op de sekspijler mag ik hopen?Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 11:02Ik ben best heel ruimdenkend en zo, en ik gun ieder mens heel graag zijn pleziertje, maar als iemand zijn post afsluit met 'Geile groet' ben ik overal helemaal klaar mee![]()

zondag 1 september 2019 om 11:16
Jawel toch die kijkt toch nooit waar ze heen gaat want interesseert haar niet .

zondag 1 september 2019 om 11:18