Uitgerekend maart 2020
maandag 1 juli 2019 om 11:26
Hallo allemaal,
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?
| Naam | Leeftijd | Uitgerekend | JMO | Afspraken | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| vlaflippie | 27 | 1e | 16 februari | 25/9 20wekenecho | Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn | |
| Domninoz | 30 | 3e | 26 februari | J | 16/9 controle | zoon bijna 3, zoon 10mnd |
| leahv | 31 | 3e | 1 maart | - | ||
| Koekiemonster26 | 29/32 | 2e | 3 maart | M | 5-9 controle | Vanishing Twin |
| Juffertje28 | 28 | 1e | 3 maart | 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho | - | |
| Sunny_Lady | 33/34 | 1e | 4 maart | 2 oktober 20 weken echo | Zwanger m.b.v. ICSI | |
| Pinda1511 | 27/29 | 1e | 5 maart | Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7 | ||
| JaneDoe00 | 27/29 | 1e | 5 maart | - | - | |
| Hartje83 | 35/39 | 2e | 5 maart | zoontje van 2 | ||
| Sambabal | 25/28 | 1e | 6 maart | 9-9 controle | Zwanger na Gonal F en Clomid | |
| MisseD | 28 | 2e | 6 maart | - | zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN | |
| Jantientje1 | 30/32 | 2e | 6 maart | 23 september controle | 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap | |
| Hufflepuff | 24 | 1e | 9 maart | 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho | miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger | |
| Chloé | 30 | 1e | 11 maart | Echo 12-09, 01-10, 22-10 | ||
| Koffiewijck | - | 1e | 11 maart | - | - | |
| Leeuw32 | 32/39 | 1e | 12 maart | J | 2 miskramen en zwanger via IVF | |
| Miesje1993 | 26/27 | 1e | 13 maart | 25 september | MA september 2018 | |
| Zonnebloem | 39 | 2e | 16 maart | echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn | Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad. | |
| Veyi | 28 | 1e | 17 maart | 19/9 controle verloskundige | ||
| Jetski15 | 33 | 2de | 17 maart | 8-10 controle verloskundige | zoon van 2 |
Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
zaterdag 31 augustus 2019 om 11:36
Vorige keer met 40+2 bevallen. Dus gok niet de eerste te zijn maar ook hier bieden resultaten behaalt in het verleden geen garantie voor de toekomst
Zo komt vriendin oppassen en gaan we naar bruiloft. Bruidspaar weet nog niet van zwangerschap. Ceremoniemeester, ook goede vriend van man, wel voor catering. Was eigenlijk niet van plan het te zeggen want nog geen 12 weken en hun dag maar met ook al klein opgezette darm buikje gaan we zien hoe het loopt
@ Sambabal; Zolang je je goed voelt en voldoende rust pakt zal het met je nachtdiensten wel los lopen. Als ze je zwaar vallen snel met verloskundige/bedrijfsarts om tafel voor officieel advies aan werkgever. En je dan niet schuldig voelen!!
Ken ook genoeg gezonde baby's en niet meer baby's van moeders die wat nachtdiensten gedaan hebben tijdens zwangerschap.
Zo komt vriendin oppassen en gaan we naar bruiloft. Bruidspaar weet nog niet van zwangerschap. Ceremoniemeester, ook goede vriend van man, wel voor catering. Was eigenlijk niet van plan het te zeggen want nog geen 12 weken en hun dag maar met ook al klein opgezette darm buikje gaan we zien hoe het loopt
@ Sambabal; Zolang je je goed voelt en voldoende rust pakt zal het met je nachtdiensten wel los lopen. Als ze je zwaar vallen snel met verloskundige/bedrijfsarts om tafel voor officieel advies aan werkgever. En je dan niet schuldig voelen!!
Ken ook genoeg gezonde baby's en niet meer baby's van moeders die wat nachtdiensten gedaan hebben tijdens zwangerschap.
zaterdag 31 augustus 2019 om 16:21
Espietje wat jammer dat jouw stiefkinderen niet anders hebben gereageerd!
Hier geen gender-reveql. Vriendin wil babyshower organiseren dus prima: eej high tea zonder rare dingen
. Leuk om iedereen nog te zien voordat ik opeens eventjes verdwijn.
Deze van schoonmoeder gekregen afgelopen week:
https://www.veryimportantbaby.nl/en/product/-1538487
Vond hem beetje flauw, maar dat zullen de hormonen zijn.
Hier geen gender-reveql. Vriendin wil babyshower organiseren dus prima: eej high tea zonder rare dingen
Deze van schoonmoeder gekregen afgelopen week:
https://www.veryimportantbaby.nl/en/product/-1538487
Vond hem beetje flauw, maar dat zullen de hormonen zijn.
zaterdag 31 augustus 2019 om 18:54
zaterdag 31 augustus 2019 om 19:49
Chloé ik heb er nu een, omdat ik dat bij mijn dochter heb gedaan voelde ik me een beetje verplicht
Tips zijn: kijk naar een met wisselende vragen per week... Super irritant en eentonig als je elke week dezelfde vragen moet beantwoorden. Ik heb er nu een die gaat per 2 weken, dat vond ik ook wel fijn.
Tips zijn: kijk naar een met wisselende vragen per week... Super irritant en eentonig als je elke week dezelfde vragen moet beantwoorden. Ik heb er nu een die gaat per 2 weken, dat vond ik ook wel fijn.
zaterdag 31 augustus 2019 om 20:43
@Esprietje, wat balen dat dochter zo heeft gereageerd.. Heftig ook. Hoop dat ze bijdraait en het wel los loopt, hoe voel jij je eronder?
@samba, ooh wat klote ja. Snap dat je not amused bent. Heb het ook meegemaakt met mijn schoonfamilie. Zus en broer van vriend wisten het al van schoonmoeder terwijl wij duidelijk hadden gemaakt het voor zich te houden.. Balen he. Je kan het niet meer terugdraaien, maar begrijp dit soort mensen ook nooit :S
@chloe, jep! Maar schrijf er echt te weinig in... Elke dag een vraag.
Beetje too much haha. Dus ik heb een leeg boekje gekocht om eventueel een dagboek bij te houden voor wanneer ik wil. Tis wel wat werk..
@koekie, complimenten voor de mooie tabel
Heel netjes zo!
Hier gaat het wel, mijn zus blijft een groot pijnpunt, maar ik wil de boel ook niet constant volspammen. Ik zal wel een update doen wanneer er meer duidelijkheid in de zaak is..
@samba, ooh wat klote ja. Snap dat je not amused bent. Heb het ook meegemaakt met mijn schoonfamilie. Zus en broer van vriend wisten het al van schoonmoeder terwijl wij duidelijk hadden gemaakt het voor zich te houden.. Balen he. Je kan het niet meer terugdraaien, maar begrijp dit soort mensen ook nooit :S
@chloe, jep! Maar schrijf er echt te weinig in... Elke dag een vraag.
@koekie, complimenten voor de mooie tabel
Hier gaat het wel, mijn zus blijft een groot pijnpunt, maar ik wil de boel ook niet constant volspammen. Ik zal wel een update doen wanneer er meer duidelijkheid in de zaak is..
zaterdag 31 augustus 2019 om 23:15
Nou wat stom zeg Sambabal. Ze zal het vast uit blijdschap en enthousiasme hebben gedaan, maar ze gaat totaal voorbij aan jullie wens... jullie hebben het zelfs gezegd. Ik ben er gewoon vanuit gegaan dat niemand dat zou doen.
Hebben jullie er al iets over tegen haar gezegd?
Koekie, dank voor de tabel!
Forum: ik lees wel wat maar reageer niet veel. Vind soms de sfeer of reacties zeer bijzonder.
Boek: ik denk erover om soort plakboek te maken. Met foto’s van bv de testen. Kaartjes van vrienden en familie die we nu al gehad hebben. Af en toe een stukje zelf schrijven maar ook gewoon foto’s van dingen die we doen tijdens zwangerschap zoals vakantie, feestdagen, uitjes. En ook foto’s van baby gerichte dingen zoals klussen voor het kamertje en echo foto’s.
Hebben jullie er al iets over tegen haar gezegd?
Koekie, dank voor de tabel!
Forum: ik lees wel wat maar reageer niet veel. Vind soms de sfeer of reacties zeer bijzonder.
Boek: ik denk erover om soort plakboek te maken. Met foto’s van bv de testen. Kaartjes van vrienden en familie die we nu al gehad hebben. Af en toe een stukje zelf schrijven maar ook gewoon foto’s van dingen die we doen tijdens zwangerschap zoals vakantie, feestdagen, uitjes. En ook foto’s van baby gerichte dingen zoals klussen voor het kamertje en echo foto’s.
zondag 1 september 2019 om 09:20
Koekie, super spannend. Veel plezier.
Juffertje, lijkt me een leuk boek.
Trouwens heb ook nog even die gender reveal topic zitten lezen. Moet er stiekem wel lachen hoor die reacties. Ik denk dan ook wel omg waarom met zoveel poespas.
Intussen hier nog steeds in de wachtstand. Toch gek dat de één het met 1 dag krijgt en de ander een week. Bedoel rond dezelfde tijd ingestuurd en zelfde locatie. Zal wel met de hoeveelheid cellen van de baby in het bloed te maken hebben of zo.
Juffertje, lijkt me een leuk boek.
Trouwens heb ook nog even die gender reveal topic zitten lezen. Moet er stiekem wel lachen hoor die reacties. Ik denk dan ook wel omg waarom met zoveel poespas.
Intussen hier nog steeds in de wachtstand. Toch gek dat de één het met 1 dag krijgt en de ander een week. Bedoel rond dezelfde tijd ingestuurd en zelfde locatie. Zal wel met de hoeveelheid cellen van de baby in het bloed te maken hebben of zo.
zondag 1 september 2019 om 09:41
Of misschien meer bloed om te onderzoeken op dat moment? Er staan 10 werkdagen voor, 2 weken. Bij onze praktijk is het gemiddeld een week wachttijd (Erasmus, Rotterdam). Er was onlangs nog een storing, waardoor de uitslag tot wel 15 werkdagen kon duren. Was er hier iemand die de uitslag binnen een dag had dan? Dat is wel echt vrij uitzonderlijk, van wat ik heb begrepen... Maar kan me voorstellen dat je daar dan toch op hoopt na de afspraak van afgelopen week hoor! Hopelijk ergens aankomende week de uitslag!
zondag 1 september 2019 om 10:18
Chloe had op donderdag geprikt en kreeg vrijdagavond de uitslag.
Anderen hadden eerder in dezelfde week laten prikken en kregen het de woensdag erna. Sommige weer 3 werkdagen. Een ander had ook net als ik afgelopen dinsdag geprikt en kreeg vrijdag de uitslag.
Allemaal naar Maastricht gegaan. Ik heb navraag gedaan op een andere forum.
Tuurlijk ook afhankelijk van drukte. Maar kan me ook indenken als er meer cellen inzitten het onderzoek sneller verloopt.
Anderen hadden eerder in dezelfde week laten prikken en kregen het de woensdag erna. Sommige weer 3 werkdagen. Een ander had ook net als ik afgelopen dinsdag geprikt en kreeg vrijdag de uitslag.
Allemaal naar Maastricht gegaan. Ik heb navraag gedaan op een andere forum.
Tuurlijk ook afhankelijk van drukte. Maar kan me ook indenken als er meer cellen inzitten het onderzoek sneller verloopt.
anoniem_283723 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 10:20
1.10% gewijzigd
zondag 1 september 2019 om 11:04
Oh jeetje, snelste wat ik heb gehoord (en ook zelf meegemaakt) is precies een week na de bloedafname de uitslag. Dat vond ik al snel, gezien de tien werkdagen die ze zelf aangeven! Toch 'gek' inderdaad... Dat van die cellen heb ik nooit bij stilgestaan verder. Ben gewoon altijd uitgegaan van 2 volle weken wachten en dat viel reuze mee. Maar ik hoop voor jou dat je snel wat hoort
word je gebeld of per e-mail?