Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Sterkte kohaku.

Mijn pijn is inmiddels ook behoorlijk toegenomen. Ik twijfel of ik wat extra tramadol zal nemen.
Alle reacties Link kopieren
Druk weekend gehad dit weekend, wel heel leuke dingen en zonder tijdsdruk gelukkig, maar veel verschillende dingen. Dat voel ik nu wel helaas. Behoorlijk pijn in mijn rug. Morgen weer revalidatie, ga weer starten met hardlopen op advies van de fysio daar dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
"After all this time?" "Always."
Ik ben te moe om bij te lezen, maar sterkte voor een ieder die het nodig heeft!

Tot gisteren leek de rugpijn wel iets beter te zijn, maar afgelopen nacht was echt weer drama. Hoort dat, dat zo’n behandeling in eerste instantie wel eventjes helpt maar na een paar dagen niet meer? Of had ik de gewoon mazzel met een paar betere dagen?

Hebben jullie ook enig idee hoe lang zo’n traject bij een chiropractor eigenlijk duurt? Ik ben er niet verzekerd voor en het kost 55 euro per sessie dus dat is best wel aan de prijs.
Goedemorgen

Drackie, ik heb ooit van een chiropractor gehoord dat je met 10 sessies klaar moet zijn of in elk geval veel beter, anders werkt het voor jou niet. Dat is dan best een aanslag op de portemonnee

Kohaku, ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen? Net als iedereen :-]

Ik kwam erg moeilijk in slaap. Was wel heel ontspannen in bed, sliep ook steeds bijna maar niet helemaal. En zo'n 4x in 2 uur naar de wc :facepalm: Daarna nog vaak wakker geschrokken. Toen de wekker afliep snapte ik niets van het geluid :P

Sterkte iedereen :sun:
Later is nu
@Drackie, het mag niet te lang duren inderdaad. Je kunt met hem overleggen wat hij inschat.

@Dreamer, klinkt als een levendige nacht ;-)

@severus, succes met de revalidatie!
En goedemorgen,

Om de een of andere vage reden droom ik al een tijdje minstens een keer per week over mijn ex-werkgever. Echt bizar en bovendien niet leuk.
Verder wel goed geslapen.

Ik krijg zometeen een vriendin op bezoek en verder heb ik niks. Ja, hopen dat het ziekenhuis belt :P
Ik vind het echt heerlijk dat het buiten is afgekoeld. Het voelt zo lekker herfstig aan al :biggrin:
Heerlijk herfstig :hamer:

:mrgreen:

:heart:
Later is nu
En zojuist een appje van mijn schoonmoeder dat ze de 112 heeft gebeld voor mijn schoonvader. Ambulance is er, maar meer weten we nog niet.

Fijn, zo'n appje
OH bah, ook alweer spannend Lise. :hug:
Later is nu
Sterkte Lise!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Redelijk geslapen hier totdat ik om half zeven gewekt werd om half 7 door iemand die voorbij kwam met een rolkoffer. Is wel eens vaker zo op maandag, echt heel irritant...

Dochter is zojuist vertrokken naar haar eerste dag van haar nieuwe studie. Ze vond het maar gek dat het begint met een sportdag, sporten vindt ze wel leuk maar het is allemaal zo vaag en onduidelijk hoe het met de rest van de studie gaat. Ach, het komt vast wel goed.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Hij is met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Schoonmoeder mag mee in de ambulance. Volgens mij is dat wel een goed teken. Verder weten we niks. We zitten vol spanning, man op zijn werk en ik thuis.
Jemig, sterkte Lise! :hug: Altijd vervelend, zo'n appje en geen duidelijkheid wat er is.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Redelijk geslapen trouwens. Ik moet niet ongesteld worden ofzo, zo voelde het wel, maar dan 3x zo erg als anders. Buik was ook heel raar bol aan 1 kant. Gaat nu wel beter gelukkig.

Het is heerlijk weer hier, zonnig en een beetje fris.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
02-09-2019 09:32
Jemig, sterkte Lise! :hug: Altijd vervelend, zo'n appje en geen duidelijkheid wat er is.
Man werd al pissig en vond dat ze beter pas had kunnen bellen als er meer duidelijkheid is of als ze tijd heeft om het e.e.a. toe te lichten. Nu krijgen we alleen een appje dat ze gearriveerd zijn in het ziekenhuis.
Mensen in paniek denken en handelen niet altijd even helder. Maar ik snap het gevoel van je man ook wel natuurlijk. Sterkte!
Doro75 schreef:
02-09-2019 10:28
Mensen in paniek denken en handelen niet altijd even helder. Maar ik snap het gevoel van je man ook wel natuurlijk. Sterkte!
Denk dat dit het ook is. En als ze niet had geappt. Was er achter misschien de, had het ons meteen laten weten!

Dit zijn gewoon erg lastige situaties die altijd hobbelig gaan.

Gaan jullie richting ziekenhuis?
Gele_Suikerspin schreef:
02-09-2019 11:10
Denk dat dit het ook is. En als ze niet had geappt. Was er achter misschien de, had het ons meteen laten weten!

Dit zijn gewoon erg lastige situaties die altijd hobbelig gaan.

Gaan jullie richting ziekenhuis?
Nee, het is anderhalf uur rijden, man is aan het werk. We weten nog niks, behalve dat het hartfilmpje niet goe was. Ik durf niet zo goed meer te bellen.
lise1985 schreef:
02-09-2019 11:41
Nee, het is anderhalf uur rijden, man is aan het werk. We weten nog niks, behalve dat het hartfilmpje niet goe was. Ik durf niet zo goed meer te bellen.
Ik zou ook niet bellen inderdaad.

Afwachten dan maar. Sterkte. Rot voor jullie.
Inmiddels wel een afspraak bij de neurochirurg over twee weken.
Oei Lise, nooit fijn als je zo'n appje krijgt. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.

Ik heb vannacht juist wel heel goed geslapen. Komt denk ik omdat ik de nachten in brussel echt ruk geslapen heb.

Deze week niet zo gek veel op de planning, buiten werk om. Ook wel even fijn.
Het lijkt een reactie op de medicijnen die hij gehad heeft, maar ze gaan nog wat dingen uitsluiten. Net schoonmoeder gesproken en onderwijl appte schoonvader zelf al.
Vooralsnog geen hele ernstige dingen dus gelukkig.
Gelukkig Lise!
Dreamer schreef:
02-09-2019 08:37
Goedemorgen

Drackie, ik heb ooit van een chiropractor gehoord dat je met 10 sessies klaar moet zijn of in elk geval veel beter, anders werkt het voor jou niet. Dat is dan best een aanslag op de portemonnee

Kohaku, ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen? Net als iedereen :-]

Ik kwam erg moeilijk in slaap. Was wel heel ontspannen in bed, sliep ook steeds bijna maar niet helemaal. En zo'n 4x in 2 uur naar de wc :facepalm: Daarna nog vaak wakker geschrokken. Toen de wekker afliep snapte ik niets van het geluid :P

Sterkte iedereen :sun:
Ik vind 10 nog best veel. Ze hebben het bij mijn rug ook geprobeert. Ik heb hele erge rugklachten gehad. Ze zijn nu minder. Vaak gewoon een stijve rug dus je hoort me er niet eens meer over. Maar na 2x had mijn chiropractor door dat hij zinloos bezig was en is hij gestopt.

Dankzij mijn maatschappelijk werkster durf ik het gesprek aan met de baas van de dagbesteding. Want ik bewonder het wel dat GeleSuikerspin bijvoorbeeld haar fysiotherapeut gemaild heeft. Al ga je er niet meer heen, je bent je ei kwijt, die persoon kan er iets van leren, en eigenlijk kun je ook niks verliezen... Behalve mijn temperament.

Maar dat heb ik ook uitgesproken, dat ik bang was dat hij het allemaal een beetje weg zou lachen. En dat ik dan boos zou worden. Maar ze vind dat niet erg. Dan gaven we hem de onzichtbare middelvinger, of stiekem onder tafel. Dan zit mijn maatschappelijk werkster ook met haar middelvinger in de lucht en dan moet ik toch lachen. Dat is nou humor die helpt. Ik zo “als we onze pink opsteken snapt niemand het”. Dus nu hebben we pinky power in het leven geroepen. :$ Ze vind het echt belangrijk dat ik mijn grenzen aangeef.

Mijn litteken van mijn abces voelde weer kut vannochtend, ik hoop dat het snel minder word anders toch nog maar eens naar laten kijken. Ik had al hoop dat het met een sisser af ging lopen na de operatie.
lise1985 schreef:
02-09-2019 09:39
Man werd al pissig en vond dat ze beter pas had kunnen bellen als er meer duidelijkheid is of als ze tijd heeft om het e.e.a. toe te lichten. Nu krijgen we alleen een appje dat ze gearriveerd zijn in het ziekenhuis.
Wat dat betreft zijn die smartphones ook een vloek hoor. Ik snap het wel, de neiging om mensen meteen op de hoogte te willen brengen. Maar je kan er niks mee en zit alleen maar te stressen.

Sterkte! :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven