Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 21:40
Ah, de opheldering is er al.

Missie heeft 48 uur wegens openbaar maken van mail van de mod.

De mail is er dus wel degelijk geweest :rofl:
Dat is dan ook weer duidelijk.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Openbaar maken mail van de mod? Ze schreef toch alleen maar dát ze mail gehad had?

Het wordt steeds maffer hier.
the_Wicked_Witch schreef:
01-09-2019 21:43
Openbaar maken mail van de mod? Ze schreef toch alleen maar dát ze mail gehad had?

Het wordt steeds maffer hier.
Ze schreef ook wat er in die mail stond.

Wat me meer verbaast is dat er blijkbaar van die mails worden verstuurd.
Openbaar maken lijkt me dat je een hele mail integraal hier post.
Het is geen geheim dat Missie en ik geen besties zijn, maar serieus, dit is de reden waarom ze een ban krijgt? Wat een armoede.
Betty_Slocombe schreef:
01-09-2019 21:45
Het is geen geheim dat Missie en ik geen besties zijn, maar serieus, dit is de reden waarom ze een ban krijgt? Wat een armoede.
3 woorden herhalen uit een mail van een jaar geleden krijgt dezelfde straf met dezelfde reden.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 21:40
Ah, de opheldering is er al.

Missie heeft 48 uur wegens openbaar maken van mail van de mod.

De mail is er dus wel degelijk geweest :rofl:

Nee..wat erg. Staat er een disclaimer in dergelijke mails dan? Dat het staatsgeheim betreft?
Suðri schreef:
01-09-2019 21:46
3 woorden herhalen uit een mail van een jaar geleden krijgt dezelfde straf met dezelfde reden.
Stupide.
Betty_Slocombe schreef:
Ik weet dan wel andere redenen ja, als het dan toch moet.

Maar laten we wel wezen: dit is echt de eerste keer niet. Die perma van Hats was ook niet fris, om er maar eens eentje te noemen.
Betty_Slocombe schreef:

Ja, dat bedoelde ik dus ook.
Het is ook niet bepaald mijn favoriete forummer maar dit vind ik echt raar. Zowel het mailtje dat de mods gestuurd hebben als de ban.
PoesinBoots schreef:
01-09-2019 21:47
Nee..wat erg. Staat er een disclaimer in dergelijke mails dan? Dat het staatsgeheim betreft?
Vinden zij wel.

De informatie uit dit bericht en eventuele bijlagen is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Het is mogelijk dat dit bericht vertrouwelijke informatie bevat of informatie die beschermd is door auteursrechten. Indien deze e-mail niet voor u bestemd is, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te stellen en deze e-mail te vernietigen. Sanoma Media Netherlands B.V. kan de veiligheid en betrouwbaarheid van e-mail communicatie niet garanderen en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade ten gevolge van het gebruik van e-mail. KvK 33133064 Amsterdam.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 20:53
Nee, ikke niet hoor. Ik word gewoon meteen geband :D

Maar ik las het toevallig in een ander topic, dat dergelijke mails blijkbaar worden verstuurd door de CM. En dat verbaasde mij.
:proud: Verschil moet er zijn maar wel erg bijzonder idd ben benieuwd wat ze ervan zeggen hoewel dat waarschijnlijk iets is in de strekking:

Over beleidszaken moet je mailen en wij doen geen uitspraken over specifieke forummers.
Met vriendelijke groet
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik weet nu nog steeds niet waarom het zo erg is om je bezoek tegen etenstijd weer weg te willen hebben?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
01-09-2019 22:14
Ik weet nu nog steeds niet waarom het zo erg is om je bezoek tegen etenstijd weer weg te willen hebben?
Het is altijd wel een keer middag- of avondetentijd. Zou niet weten waarom je altijd maar iedereen van voedsel moet voorzien.
Omdat samen eten gezellig is?
Suðri schreef:
01-09-2019 22:19
Het is altijd wel een keer middag- of avondetentijd. Zou niet weten waarom je altijd maar iedereen van voedsel moet voorzien.
Dan moet je dus altijd extra eten in voorraad hebben, voor het geval dat....
En als dat dan niet op gaat krijg je de anti-voedsel-verspillers weer op je dak.

En dan ook nog dat oordeel: ongastvrij is wel heel erg.

David Dunning
klavertje-vier2019 schreef:
01-09-2019 22:23
Ik vind van alles gezellig om samen te doen, maar eten dan weer niet.
Meestal vind ik vooral het samen praten gezellig en dan zit dat eten eigenlijk alleen maar in de weg.

David Dunning
klavertje-vier2019 schreef:
01-09-2019 22:23
En alleen eten soms ook.
Verder gelezen en daarom weggehaald.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 01-09-2019 22:27
95.68% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Mijn ervaring is dat mensen eerder weg zijn wanneer je het programma netjes afwerkt zoals zij dat verwachten. Dan is hun buikje vol en dan willen ze naar huis.
En eten moet ik toch.
FV, haal je post weg. Zie de reden van missies ban.
Geen bijzonderheden
Betty_Slocombe schreef:
01-09-2019 22:27
Mijn ervaring is dat mensen eerder weg zijn wanneer je het programma netjes afwerkt zoals zij dat verwachten. Dan is hun buikje vol en dan willen ze naar huis.
En eten moet ik toch.
Maar als het onverwachte gasten zijn heb ik dus niet genoeg in huis.

David Dunning
yasmijn schreef:
01-09-2019 22:28
FV, haal je post weg. Zie de reden van missies ban.
Noted.
Am Yisrael Chai!
Fijn dat je mijn naam nu noemt FV, hoeven anderen zich niet meer aangesproken te voelen.

Begrijp je na mijn uitleg over die post van vanmiddag dat ik helemaal niet aanstuurde op gierige-Hollanders-opmerkingen?

Overigens weet ik niet meer over welke opmerkingen van mij in het verleden je het hebt. Maar ik vind het wel vervelend dat ik dan blijkbaar niets meer kan schrijven hier over een topic waarin jij aan het posten bent. Een topic waar ik overigens al ruim voordat jij meeschreef zelf een paar posts heb gedaan, het is echt niet zo dat ik daar niet meeschreef en er hier wel over napraatte.
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 02-09-2019 16:01
19.65% gewijzigd
Solomio schreef:
01-09-2019 22:29
Maar als het onverwachte gasten zijn heb ik dus niet genoeg in huis.
Ik ook niet. En met een beetje pech helemaal niets, behalve thee of koffie.
Maar het is toch belachelijk dat je daar niets over mag zeggen, zolang je niet de hele mail post?
Wat ís dat voor rare censuur zeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven