Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wil je svp mijn quote weghalen, Marana.
Am Yisrael Chai!
Suðri schreef:
01-09-2019 22:32
Ik ook niet. En met een beetje pech helemaal niets, behalve thee of koffie.

Thee is genoeg.

Overigens heb ik ook altijd iets in huis omdat ik nu eenmaal in the middle of nowhere woon, waar winkels maar beperkt open zijn 's avonds en op zondag.
Solomio schreef:
01-09-2019 22:29
Maar als het onverwachte gasten zijn heb ik dus niet genoeg in huis.
Nou ja, dat is dan jammer voor die gasten. Dat vind ik echt anders dan in dat topic.
Ik heb altijd veel te veel in huis, maar ik probeer te minderen.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 22:35
7.75% gewijzigd
fashionvictim schreef:
01-09-2019 22:33
Wil je svp mijn quote weghalen, Marana.

Ik heb het deel waar Yasmijn op doelde weggehaald. Ik laat de rest graag staan, om te voorkomen dat meer mensen het gevoel krijgen wat Betty en Poes vanmiddag kregen.
Solomio schreef:
01-09-2019 22:29
Maar als het onverwachte gasten zijn heb ik dus niet genoeg in huis.
Ik bied dan aan om friet/patat te halen ofzo.
the_Wicked_Witch schreef:
01-09-2019 22:33
Maar het is toch belachelijk dat je daar niets over mag zeggen, zolang je niet de hele mail post?
Wat ís dat voor rare censuur zeg?
Pas op dat je niet beschuldigd wordt van bashen :whistle:
Suðri schreef:
01-09-2019 22:35
Pas op dat je niet beschuldigd wordt van bashen :whistle:

Nou jammer dan. Als dat al bashen is dan is dat maar zo.
Coconuts12 schreef:
Ik bied dan aan om friet/patat te halen ofzo.
Ik heb nooit onverwachtse visite gelukkig.
Suðri schreef:
01-09-2019 22:32
Ik ook niet. En met een beetje pech helemaal niets, behalve thee of koffie.
Ik heb wel altijd een luisterend oor en gepaste en ongepaste grapjes in voorraad.
Vind ik zelf dan weer belangrijker dan eten en drinken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Suðri schreef:
01-09-2019 22:38
Ik heb nooit onverwachtse visite gelukkig.
Ik zelden. Vind ik ook niet erg. Onverwacht vind ik al als ik het een dag van te voren weet.
Solomio schreef:
Ik heb wel altijd een luisterend oor en gepaste en ongepaste grapjes in voorraad.
Klinkt gezellig/leuk :) Maar dat vind ik jou ook.
Marana schreef:
01-09-2019 22:31
Fijn dat je mijn naam nu noemt, hoeven anderen zich niet meer aangesproken te voelen.

Begrijp je na mijn uitleg over die post van vanmiddag dat ik helemaal niet aanstuurde op gierige-Hollanders-opmerkingen?
fijn dat je het zelf ook al had gezien.

Het gaat mij er helemaal niet om of je wel of niet aanstuurt op gierige-Hollanders-opmerkingen, het gaat me erom dat ik daar weer ten onrechte mee in verband gebracht kan worden door posts als de jouwe. En daar had ik dit keer geen zin in. Hou mij er lekker buiten, ik post al met de rem erop en dat wil ik graag zo houden en niet door napraters ongewild toch ergens in betrokken worden.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 01-09-2019 22:44
43.10% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Coconuts12 schreef:
01-09-2019 22:40
Klinkt gezellig/leuk :) Maar dat vind ik jou ook.
Precies.
Je krijgt niks te eten, maar je hebt wel lol gehad als je bij mij bent geweest.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
01-09-2019 22:42
Precies.
Je krijgt niks te eten, maar je hebt wel lol gehad als je bij mij bent geweest.
Een glas water erbij en het is goed.
herfstappeltaart schreef:
01-09-2019 20:06
Lekker, diepvriesslagroomtaart!
Krijg spontaan zin in sneeuwster. Bestaat dat nog?
Goedkoop maar best lekker
benmamma schreef:
01-09-2019 22:44
Krijg spontaan zin in sneeuwster. Bestaat dat nog?
Goedkoop maar best lekker
Dirk volgens mij.
Coop heeft ze ook, "vers" best vaak in de aanbieding. En ze liggen bij de Jumbo in de vriezer. Ik koop ze nooit meer, vanwege de alcohol. Ik zag laatst een alcoholvrije variant met kersen. Die lijkt me lekker.
Solomio schreef:
Ik ook.

Al heb ik vaak wel iets in huis, al is het een gebakken ei met brood of een soep. Of geblancheerde courgette in de vriezer. :-D :-D Maar verwcht het maar niet, want ik zal net op eind van de boodschappen zitten en pas morgen weer die klote winkel in gaan. Dan heb je pech en is er echt niets voor extra gasten. .

Bij gezellige plakkerds wil ik ook wel iets bestellen of halen. Bij ongezellige plakkerds kijk ik ze liever weg. :roll:

Maar die heb ik bijna nooit op visite. :-D
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 22:49
14.80% gewijzigd
ach laat ook maar
Marana schreef:
Ik heb het deel waar Yasmijn op doelde weggehaald. Ik laat de rest graag staan, om te voorkomen dat meer mensen het gevoel krijgen wat Betty en Poes vanmiddag kregen.
Nou, ik wil graag een permaban voorkomen dus ik heb liever dat je de hele quote weghaalt.
Am Yisrael Chai!
Lucifer2018 schreef:
01-09-2019 22:47
Ik ook.

Al heb ik vaak wel iets in huis, al is het een gebakken ei met brood of een soep. Of geblancheerde courgette in de vriezer. :-D :-D Maar verwcht het maar niet, want ik zal net op eind van de boodschappen zitten en pas morgen weer die klote winkel in gaan. Dan heb je pech en is er echt niets voor extra gasten. .

Bij gezellige plakkerds wil ik ook wel iets bestellen of halen. Bij ongezellige plakkerds kijk ik ze liever weg. :roll:

Maar die heb ik bijna nooit op visite. :-D
:rofl:
fashionvictim schreef:
01-09-2019 22:42
fijn dat je het zelf ook al had gezien.

Het gaat mij er helemaal niet om of je wel of niet aanstuurt op gierige-Hollanders-opmerkingen, het gaat me erom dat ik daar weer ten onrechte mee in verband gebracht kan worden door posts als de jouwe. En daar had ik dit keer geen zin in. Hou mij er lekker buiten, ik post al met de rem erop en dat wil ik graag zo houden en niet door napraters ongewild toch ergens in betrokken worden.

Dat je daarmee in verband gebracht zou kunnen worden .. als we daarmee rekening moeten gaan houden ..

Wat een flauwekul. Jij maakt er gewoon zelf doorgaans veel meer drama van dan dat iemand dat bedoelt. Dan moet je dat niet bij die ander neerleggen. Ook in dit geval; als je er niet over was gaan stuiteren dan was er totaal niks aan de hand. En er is nog steeds niks aan de hand, behalve dat je stuitert.
IBIopviva schreef:
01-09-2019 22:00
:proud: Verschil moet er zijn maar wel erg bijzonder idd ben benieuwd wat ze ervan zeggen hoewel dat waarschijnlijk iets is in de strekking:

Over beleidszaken moet je mailen en wij doen geen uitspraken over specifieke forummers.
Met vriendelijke groet
Waarschijnlijk wel ja. Maar eigenlijk is dit hetzelfde als bij mijn vraag. Waarom wordt de ene zuigert ontzien bij de zoveelste échte overtreding, terwijl de andere om een grapje een ban krijgt?
Betty_Slocombe schreef:
01-09-2019 22:47
Coop heeft ze ook, "vers" best vaak in de aanbieding. En ze liggen bij de Jumbo in de vriezer. Ik koop ze nooit meer, vanwege de alcohol. Ik zag laatst een alcoholvrije variant met kersen. Die lijkt me lekker.
Ik moet glutenvrij eten. Dus kan helaas niet meer testen. Ik ben best benieuwd maar heb er geen dagen toilet bewonen enzo voorover.
En alcohol.. Zeg je wat.. Kreeg je gewoon als 6 jarige vroeger.

Met kersen klinkt lekker!
Laatst uit jeugdsentiment vissticks gegeten ( glutenvrije variant)
Gatverdamme...
anoniem_8114 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 22:56
8.33% gewijzigd
Marana,

Je hebt een PB als het goed is.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven