Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

zondag 1 september 2019 om 15:32
Chillen?? Ik heb al 2 keer geslapen. Heerlijk! Alleen de laatste droom moest vechten om één of andere randdebiel uit mijn huis te krijgen die zomaar naar binnen was gekomen. Waar ik het ineens vandaan haalde weet ik niet, maar ik heb toen sambal in z'n ogen gesmeerd en hem er toen uitgehoepeld. Het leek wel een gillende keukenmeid.
Is mijn huis, tssssk!!!
Is mijn huis, tssssk!!!

zondag 1 september 2019 om 22:20

Heb je echt sambal in zn ogen gesmeerd

Ik heb zin om toch nog ff over het weer te zeuren, mag ook want hield me vd week in:
Meeeehhh koud ! Geef mij maar 30 graden heur... van mij mag de zomer nog lang duren...
Zo, weer genoeg gemopperd voor vandaag..

maandag 2 september 2019 om 09:29
Oei dat is vervelend Dolfje.
Ik begin het eigenlijk alweer koud te krijgen en wil niet dat de zomer al voorbij is...
Goedemorgen!
Mijn huisje wordt ook weer mooier, de schilder is er deze week voor de buitenkant.
En ik heb zojuist weer een sollicitatie de deur uit. Niet omdat het moet maar na jaren op dezelfde plek is het best handig om weer eens om je heen te kijken. Niet dat ik weet of dat zin heeft, maar niet geschoten is altijd mis.
(En ik vind sollicitatiebrieven e.d. schrijven helemaal niet leuk dus ik doe het maar als eerste want van uitstel komt afstel)
Gaap. Niet helemaal wakker.
Goedemorgen allen.
Ik begin het eigenlijk alweer koud te krijgen en wil niet dat de zomer al voorbij is...

Goedemorgen!
Mijn huisje wordt ook weer mooier, de schilder is er deze week voor de buitenkant.
En ik heb zojuist weer een sollicitatie de deur uit. Niet omdat het moet maar na jaren op dezelfde plek is het best handig om weer eens om je heen te kijken. Niet dat ik weet of dat zin heeft, maar niet geschoten is altijd mis.
(En ik vind sollicitatiebrieven e.d. schrijven helemaal niet leuk dus ik doe het maar als eerste want van uitstel komt afstel)
Gaap. Niet helemaal wakker.
Goedemorgen allen.

maandag 2 september 2019 om 10:32
Ben je al in de overgang Dolfje?
Misschien dat een koeltemat voor de hond goed voor je werkt. Ze zijn te koop bij de Action. Ik heb die tip in een ander topic geopperd en een aantal forummers heeft hem gekocht en blijkt er heel tevreden over.
maandag 2 september 2019 om 13:43
Dat weet ik niet of dat zo is, ben wel aan de pil. Ben 45 dus het zou best kunnen dat dat al begint.
Ik had vanmorgen een vergadering en daarna een klus samen met een collega, ben net thuis en heb net mijn brood op. Ga zo eerst even sporten en boodschappen doen en als ik dan nog puf heb voor het koken ga ik even strijken maar dat kan ook goed van niet

dinsdag 3 september 2019 om 12:10
Ik lag ook vroeg op bed met de tv aan, had een beetje last van mijn keel en nu snotter ik wat maar het is te doen.
Vanmorgen werd ik wakker toen man opstond en er buiten een hoop lawaai was van de schilders. Ben op een gegeven moment maar een eindje gaan rondfietsen want ik zat niet lekker rustig hier op de bank.
Over een uurtje werken, moet vanmiddag invallen dus eerder beginnen en dan vanavond mijn gewone dienst.
Morgen ook weer vroeg beginnen want een groep kinderen op bezoek. Beetje drukke week wel maar volgende week is iets rustiger daardoor.
Vanmorgen werd ik wakker toen man opstond en er buiten een hoop lawaai was van de schilders. Ben op een gegeven moment maar een eindje gaan rondfietsen want ik zat niet lekker rustig hier op de bank.
Over een uurtje werken, moet vanmiddag invallen dus eerder beginnen en dan vanavond mijn gewone dienst.
Morgen ook weer vroeg beginnen want een groep kinderen op bezoek. Beetje drukke week wel maar volgende week is iets rustiger daardoor.

dinsdag 3 september 2019 om 12:13
Ha woon je naast mij, ik heb ook schilders deze week voor de buitenkant.dolfje schreef: ↑03-09-2019 12:10Ik lag ook vroeg op bed met de tv aan, had een beetje last van mijn keel en nu snotter ik wat maar het is te doen.
Maar die maakten niet zo erg veel herrie..
Yoga was heerlijk, ik ga werken.
Toodels!
dinsdag 3 september 2019 om 12:15
Nou hier wel, radio aan, hard praten want ja radio staat aan, hoogwerker die constant herrie maakt etc.Phoebemeaculpa schreef: ↑03-09-2019 12:13Ha woon je naast mij, ik heb ook schilders deze week voor de buitenkant.
Maar die maakten niet zo erg veel herrie..
Yoga was heerlijk, ik ga werken.
Toodels!
Nu is het even stil, ze hebben pauze denk ik.
Werk ze!
dinsdag 3 september 2019 om 13:41
Wie heeft ook zo'n huilebalk als collega?
Wel, ik dus. Ze klaagt over iedereen, wijst collega's op hun fouten terwijl dat niet haar taak is. Maar o wee als iemand iets negatiefs terugzegt. Of juist niks tegen haar zegt. Dan is het ineens pesten. Ze meldt zich om het minste geringste ziek, want dan is ze weer overspannen.
Wel, ik dus. Ze klaagt over iedereen, wijst collega's op hun fouten terwijl dat niet haar taak is. Maar o wee als iemand iets negatiefs terugzegt. Of juist niks tegen haar zegt. Dan is het ineens pesten. Ze meldt zich om het minste geringste ziek, want dan is ze weer overspannen.

dinsdag 3 september 2019 om 15:09

dinsdag 3 september 2019 om 20:35
Leuk he Teau, dat je zo blij kunt worden van muziek!
Ik werd dat het weekend nog. Er was in mijn stad een festival . Ik had daar weinig zin in, het was ergens buiten waar ik niet ver van woon en ik wist dat ik waarschijnlijk wel geluidsoverlast ervan zou hebben.
Had ik ook, Ilse de Lange hoorde ik duidelijk, en daar houd ik niet van. Zoals je weet ben ik van de opera en ik houd me niet bezig met hedendaagse muziek.
Ik wist dus ook niet dat ik Direct, die daarna kwam, wel leuk zou vinden. En de band daarna, weet niet meer hoe ze heten, ik vond het wat weg hebben van Radiohead, was ook leuk. Helaas kwam er tussendoor een hele zware onweersbui.
Anyway, ik heb min of meer een gratis live optreden gehad zondag van leuke muziek, geluksvogeltje dat ik ben

woensdag 4 september 2019 om 09:03
Goedemorgen lieve mensen.
Ik heb jullie hulp nodig.
Een collega van mij gaat binnenkort weg.
Nu is het de bedoeling dat je op een klein velletje iets in elkaar knutselt. (En daar maken we dan een boekje van)
En ik ben niet zo'n knutselheld en ik heb niet echt inspiratie.
Nu zat ik te denken aan een zin uit een aria en een bloemetje erbij of zo (plaatje uit tijdschrift of tekening), maar ik weet echt niks.
Enkel 'jammer dat je weggaat, succes ermee', vind ik zo afgezaagd...
Heeft iemand een idee? Nogmaals ik weet echt niks...
Mmm ik geloof dat ik toch wel een idee krijg. (Geen opera of liedtekst, echt geen idee.
Mocht iemand een suggestie hebben, leuk. Maar anders weet ik wel wat...)
Ik heb jullie hulp nodig.
Een collega van mij gaat binnenkort weg.
Nu is het de bedoeling dat je op een klein velletje iets in elkaar knutselt. (En daar maken we dan een boekje van)
En ik ben niet zo'n knutselheld en ik heb niet echt inspiratie.
Nu zat ik te denken aan een zin uit een aria en een bloemetje erbij of zo (plaatje uit tijdschrift of tekening), maar ik weet echt niks.
Enkel 'jammer dat je weggaat, succes ermee', vind ik zo afgezaagd...
Heeft iemand een idee? Nogmaals ik weet echt niks...
Mmm ik geloof dat ik toch wel een idee krijg. (Geen opera of liedtekst, echt geen idee.
Mocht iemand een suggestie hebben, leuk. Maar anders weet ik wel wat...)

woensdag 4 september 2019 om 10:55

Waar was je, als ik vragen mag, en was het leuk?
Jij toevallig nog ideeen voor mijn knutselproject? (zie vorige bericht, ik moet nog iets maken voor collega die weg gaat)
Even nutteloos mopperen: de weermensen moeten echt een ander baantje gaan zoeken want er klopt helemaal niks van.
I.m.o zou het gaan plensen vandaag, maar het is hier droog tot nu toe. (Nou ja, handig voor de schilder)
Ik ga straks weer werken, ik begin wat eerder dus dan ben ik ook eerder klaar..

Heb man 1 nieuws, maar daar wil ik jullie niet meer te veel mee lastig vallen

mag pben.
Toodeleduitjes!

woensdag 4 september 2019 om 11:54
Hmmm, even denken over dat knutselwerkje. Misschien kan je er een origami ding in plakken, een kikkertje ofzo, iets wat plat genoeg is. Lijm dan enkel de pootjes vast aan de pagina.
Ik roep maar wat...
Ik ben naar Duitsland geweest, ging met collega's een bedrijf ondersteunen met iets. Laat ik het maar simpel houden; cybersecurity, ervoor zorgen dat de meeste dingen beveiligd zijn was al door een ander bedrijf aangelegd, maar het is vrij gebruikelijk om een compleet ander bedrijf langs te laten komen om dat uit te testen, kijken of het echt zo veilig is zeg maar. Andere dagen hebben we juistz elf iets bij een bedrijf gedaan. Was erg leuk ja, had wel fitness gemist terwijl ik daar was. Ik miste wat dingen waardoor het enkel planken, pushups en situps was in mijn kamertje daar.

Ik ben naar Duitsland geweest, ging met collega's een bedrijf ondersteunen met iets. Laat ik het maar simpel houden; cybersecurity, ervoor zorgen dat de meeste dingen beveiligd zijn was al door een ander bedrijf aangelegd, maar het is vrij gebruikelijk om een compleet ander bedrijf langs te laten komen om dat uit te testen, kijken of het echt zo veilig is zeg maar. Andere dagen hebben we juistz elf iets bij een bedrijf gedaan. Was erg leuk ja, had wel fitness gemist terwijl ik daar was. Ik miste wat dingen waardoor het enkel planken, pushups en situps was in mijn kamertje daar.

woensdag 4 september 2019 om 13:28
Hey Lubbe!Thlubbe schreef: ↑04-09-2019 11:54Hmmm, even denken over dat knutselwerkje. Misschien kan je er een origami ding in plakken, een kikkertje ofzo, iets wat plat genoeg is. Lijm dan enkel de pootjes vast aan de pagina.Ik roep maar wat...
Ik ben naar Duitsland geweest, ging met collega's een bedrijf ondersteunen met iets. Laat ik het maar simpel houden; cybersecurity, ervoor zorgen dat de meeste dingen beveiligd zijn was al door een ander bedrijf aangelegd, maar het is vrij gebruikelijk om een compleet ander bedrijf langs te laten komen om dat uit te testen, kijken of het echt zo veilig is zeg maar. Andere dagen hebben we juistz elf iets bij een bedrijf gedaan. Was erg leuk ja, had wel fitness gemist terwijl ik daar was. Ik miste wat dingen waardoor het enkel planken, pushups en situps was in mijn kamertje daar.![]()

Hoe waren de bratwursten und kartoffelsalat?

woensdag 4 september 2019 om 14:09
Zonde dat de worst tegenviel, want er zijn heel lekkere te koop daar.In salades zijn de Duitsers erg goed, weet ik uit ervaring.
Ik eet ook alleen maar kip en vis, al zo lang dat ik ander vlees al niet meer lekker vind.

woensdag 4 september 2019 om 14:25
Nou, een zelfgemaakte/kneedde burger met wat dingen erdoorheen van kalfsvlees gaat er soms echt nog wel in hier.
<--- soort van hamburger eten maar dan met popcorn.
Schapenvlees vind ik daarentegen een beetje mwa te noemen. Kip is echt mijn favoriet. Schaaldoeren (zoals gamba's of krab) ben ik ook verzot op, maar dat bereid ik bijna nooit zelf.

Schapenvlees vind ik daarentegen een beetje mwa te noemen. Kip is echt mijn favoriet. Schaaldoeren (zoals gamba's of krab) ben ik ook verzot op, maar dat bereid ik bijna nooit zelf.