Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 3 september 2019 om 22:19

dinsdag 3 september 2019 om 22:22
Eens met Sound of music.
Maar Sissi... ik bedoel, Romy Schneider Sissi (andere Sissi’s zijn nep)

dinsdag 3 september 2019 om 22:24

dinsdag 3 september 2019 om 22:25
Ik las verder en zag zijn reactie iddLady*Voldemort schreef: ↑03-09-2019 22:21Ik kan je wel aan Rik koppelen als je dat wil? Ik krijg hem hier toch niet weggejaagd.

Lief van je en niks tegen Rik maar toch maar niet.
Dat hij aan meloenen denkt zegt niks over zijn voorkeur. Die kan best AA zijn..
dinsdag 3 september 2019 om 22:27
Enige voordeel van schoonmoeder niet meer in leven: We hoeven tijdens de feestdagen niet eindeloos Sissie te kijken.Lady*Voldemort schreef: ↑03-09-2019 22:20Sissie heb ik wel gezien, maar ik vond het echt he-le-maal niks.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 3 september 2019 om 22:35
Mijn opa wilde uitsluitend kijken naar films met Romy of Sophia. Dat was de enige voorwaarde die hij stelde als wij met oma op de bank weer een bak after eights gingen vreten (opa zat wr stand-by bij voor het geval één van ons drinken wilde

dinsdag 3 september 2019 om 22:37
Sound of Music vind ik trouwens wel leuk. Dat was de eerste film die ik in een echte bioscoop zag. Een heruitzending op TV is ook altijd een echt gezinsgebeuren: man, dochter en ik krijsen alle liedjes mee en zoon zit 2,5 uur gemoedelijk te klagen over zijn middeleeuwse huisgenoten en het gebrek aan hevige drops in de muziek

dinsdag 3 september 2019 om 22:39
Dat is een van de jammere dingen aan dat mijn oudste het huis uit is. Nu zie ik die films dus niet meer, want man en jongste willen dat écht niet zien. Dan gaan ze allebei naar boven of zitten erbij te zuchten.. da's ook niet gezellig.
En dat terwijl man gek is op Dr. Quinn en The little house..

En dat terwijl man gek is op Dr. Quinn en The little house..
Later is nu