Wat wil hij?
donderdag 5 september 2019 om 19:02
Hoi allemaal,
Afgelopen maandag had ik een feestje met mijn studievereniging. Daarna gingen we met z’n allen nog uit. Zal er wel vast even bij zeggen dat het grootste deel van de mensen flink wat op had.
Diezelfde avond heb ik een hele leuke jongen leren kennen, ook van mijn studie. Ik kon al ongeveer een uur lang merken dat hij mij toen wel zag zitten omdat hij telkens probeerde in de buurt van mij te komen etc. Uiteindelijk hebben we elkaar gezoend en zijn we heel de avond samen geweest. Ja, ik had ook veel gedronken.
Aan het eind hebben we elkaars nummer nog gegeven. Toen ik naar huis wilde gaan heb ik hem nog geappt waar hij was, maar hij bleek al naar huis te zijn. Die nacht, toen ik net al sliep, heeft hij nog een aantal berichtjes gestuurd en weltrusten gestuurd.
De volgende ochtend appte ik nog even terug maar ging er absoluut niet van uit dat ik nog wat terug zou krijgen, omdat ik er al vanuit ging dat dit echt iets eenmaligs zou zijn.
Wat bleek nou, sinds dinsdagochtend is hij niet meer gestopt met appen. Hij is echt heel erg geïnteresseerd en appt met mij over alles. Sinds dinsdag is het gesprek nog geen een keer doodgelopen.
Bij alles wat ik zeg vraagt hij telkens door om zo meer te weten te komen. Ik voel echt een enorme klik, we hebben veel gemeenschappelijke interesses en ik vind hem echt heel leuk.
Maar nu vraag ik me af, is dit een teken dat hij mij oprecht leuk vind? Aangezien we maandagavond allebei wel veel op hadden en we elkaar daarvoor nog geeneens kenden. Maar ik vind wel dat hij echt verdacht veel appt en we hebben het wel echt heel gezellig zo.
Iemand misschien tips hoe ik hier het beste achter kan komen?
Ik ben trouwens 20 en hij 24.
Afgelopen maandag had ik een feestje met mijn studievereniging. Daarna gingen we met z’n allen nog uit. Zal er wel vast even bij zeggen dat het grootste deel van de mensen flink wat op had.
Diezelfde avond heb ik een hele leuke jongen leren kennen, ook van mijn studie. Ik kon al ongeveer een uur lang merken dat hij mij toen wel zag zitten omdat hij telkens probeerde in de buurt van mij te komen etc. Uiteindelijk hebben we elkaar gezoend en zijn we heel de avond samen geweest. Ja, ik had ook veel gedronken.
Aan het eind hebben we elkaars nummer nog gegeven. Toen ik naar huis wilde gaan heb ik hem nog geappt waar hij was, maar hij bleek al naar huis te zijn. Die nacht, toen ik net al sliep, heeft hij nog een aantal berichtjes gestuurd en weltrusten gestuurd.
De volgende ochtend appte ik nog even terug maar ging er absoluut niet van uit dat ik nog wat terug zou krijgen, omdat ik er al vanuit ging dat dit echt iets eenmaligs zou zijn.
Wat bleek nou, sinds dinsdagochtend is hij niet meer gestopt met appen. Hij is echt heel erg geïnteresseerd en appt met mij over alles. Sinds dinsdag is het gesprek nog geen een keer doodgelopen.
Bij alles wat ik zeg vraagt hij telkens door om zo meer te weten te komen. Ik voel echt een enorme klik, we hebben veel gemeenschappelijke interesses en ik vind hem echt heel leuk.
Maar nu vraag ik me af, is dit een teken dat hij mij oprecht leuk vind? Aangezien we maandagavond allebei wel veel op hadden en we elkaar daarvoor nog geeneens kenden. Maar ik vind wel dat hij echt verdacht veel appt en we hebben het wel echt heel gezellig zo.
Iemand misschien tips hoe ik hier het beste achter kan komen?
Ik ben trouwens 20 en hij 24.
donderdag 5 september 2019 om 19:15
donderdag 5 september 2019 om 19:27
Denk even in mogelijkheden. Deze jongen is hartstikke geïnteresseerd in je, jij vindt hem leuk en jij kan op je vrije dag niet daarheen? Kom op zeg. You go girl!!avadakedavra schreef: ↑05-09-2019 19:15Alleen afspreken is een beetje lastig. Hij woont namelijk in een andere stad dan waar onze studie is en voor mij is dat nog verder weg. Ik moet ook best ver reizen en zit niet op kamers en ben elke zaterdag met mijn bijbaantje bezig. Dus in het weekend kan ik niet echt voor een dag daarheen.
donderdag 5 september 2019 om 19:49
donderdag 5 september 2019 om 20:02
wat een onzin, dat zeg je alleen omdat je het spannend vindt.avadakedavra schreef: ↑05-09-2019 19:15Alleen afspreken is een beetje lastig. Hij woont namelijk in een andere stad dan waar onze studie is en voor mij is dat nog verder weg. Ik moet ook best ver reizen en zit niet op kamers en ben elke zaterdag met mijn bijbaantje bezig. Dus in het weekend kan ik niet echt voor een dag daarheen.
jullie doen dezelfde studie in dezelfde stad. vraag hem wanneer hij weer voor college in de stad is en of hij daarna met jou een drankje wil doen.
donderdag 5 september 2019 om 20:02
avadakedavra schreef: ↑05-09-2019 19:15Alleen afspreken is een beetje lastig. Hij woont namelijk in een andere stad dan waar onze studie is en voor mij is dat nog verder weg. Ik moet ook best ver reizen en zit niet op kamers en ben elke zaterdag met mijn bijbaantje bezig. Dus in het weekend kan ik niet echt voor een dag daarheen.
Spreek je halverwege af. Of eind van de dag in de stad waar jullie studeren. Hoe moeilijk kan het zijn.
wij slapen nooit.
donderdag 5 september 2019 om 20:24
donderdag 5 september 2019 om 20:34
Joh, stuur hem gewoon een berichtje dat het je leuk lijkt iets met hem te gaan drinken en ik kan je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid garanderen dat hij dat ook wil hoor.avadakedavra schreef: ↑05-09-2019 20:24Bedankt voor jullie tips! Ik wil heel graag een keer afspreken alleen vind ik het doodeng om zelf te vragen. Eigenlijk zit ik een beetje af te wachten tot hij er zelf mee komt, maar aangezien het nog maar 2 dagen geleden is denk ik niet dat hij dat gaat doen.
donderdag 5 september 2019 om 20:39
Hondsdolheid
donderdag 5 september 2019 om 22:18
Zelf zou ik afwachten maar we zijn niet allemaal hetzelfde. Ik laat hem dan zijn plannetjes uitdenken hoe hij mij het beste kan versieren. Komt er niets meer, dan heeft het niet zo diep gezeten en ben ik er gauw overheen.avadakedavra schreef: ↑05-09-2019 20:24Bedankt voor jullie tips! Ik wil heel graag een keer afspreken alleen vind ik het doodeng om zelf te vragen. Eigenlijk zit ik een beetje af te wachten tot hij er zelf mee komt, maar aangezien het nog maar 2 dagen geleden is denk ik niet dat hij dat gaat doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven