Wat wil hij?

05-09-2019 19:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Afgelopen maandag had ik een feestje met mijn studievereniging. Daarna gingen we met z’n allen nog uit. Zal er wel vast even bij zeggen dat het grootste deel van de mensen flink wat op had.

Diezelfde avond heb ik een hele leuke jongen leren kennen, ook van mijn studie. Ik kon al ongeveer een uur lang merken dat hij mij toen wel zag zitten omdat hij telkens probeerde in de buurt van mij te komen etc. Uiteindelijk hebben we elkaar gezoend en zijn we heel de avond samen geweest. Ja, ik had ook veel gedronken.

Aan het eind hebben we elkaars nummer nog gegeven. Toen ik naar huis wilde gaan heb ik hem nog geappt waar hij was, maar hij bleek al naar huis te zijn. Die nacht, toen ik net al sliep, heeft hij nog een aantal berichtjes gestuurd en weltrusten gestuurd.

De volgende ochtend appte ik nog even terug maar ging er absoluut niet van uit dat ik nog wat terug zou krijgen, omdat ik er al vanuit ging dat dit echt iets eenmaligs zou zijn.

Wat bleek nou, sinds dinsdagochtend is hij niet meer gestopt met appen. Hij is echt heel erg geïnteresseerd en appt met mij over alles. Sinds dinsdag is het gesprek nog geen een keer doodgelopen.
Bij alles wat ik zeg vraagt hij telkens door om zo meer te weten te komen. Ik voel echt een enorme klik, we hebben veel gemeenschappelijke interesses en ik vind hem echt heel leuk.

Maar nu vraag ik me af, is dit een teken dat hij mij oprecht leuk vind? Aangezien we maandagavond allebei wel veel op hadden en we elkaar daarvoor nog geeneens kenden. Maar ik vind wel dat hij echt verdacht veel appt en we hebben het wel echt heel gezellig zo.

Iemand misschien tips hoe ik hier het beste achter kan komen?

Ik ben trouwens 20 en hij 24.
Vraag of hij eens wilt afspreken zonder telefoon en alcohol :)
Vraag het hem. :thumbsup:
Waar denk je anders dat het een teken van is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat dacht je van eens drankje gaan drinken in de stad! Het is bijna weekend ;)

Hij klinkt geïnteresseerd om je beter te leren kennen.
Hij klinkt in ieder geval geïnteresseerd, er is maar één manier om daarachter te komen... 😉
Spreek met hem af ipv appen!!!
Alleen afspreken is een beetje lastig. Hij woont namelijk in een andere stad dan waar onze studie is en voor mij is dat nog verder weg. Ik moet ook best ver reizen en zit niet op kamers en ben elke zaterdag met mijn bijbaantje bezig. Dus in het weekend kan ik niet echt voor een dag daarheen.
Wat wil jíj? Er is maar 1 manier om erachter te komen of het mogelijk wederzijds is: afspreken. Dus hup, vraag of hij wat wil gaan drinken.
wij slapen nooit.
Ik twijfel nog, hoor.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
avadakedavra schreef:
05-09-2019 19:15
Alleen afspreken is een beetje lastig. Hij woont namelijk in een andere stad dan waar onze studie is en voor mij is dat nog verder weg. Ik moet ook best ver reizen en zit niet op kamers en ben elke zaterdag met mijn bijbaantje bezig. Dus in het weekend kan ik niet echt voor een dag daarheen.
Denk even in mogelijkheden. Deze jongen is hartstikke geïnteresseerd in je, jij vindt hem leuk en jij kan op je vrije dag niet daarheen? Kom op zeg. You go girl!!
Als jij al niet weet wat het betekent, hoe moeten wij dat dan weten?

Tip: je kunt met een smartphone ook heel ouderwets bellen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
05-09-2019 19:43

Het valt mij op dat jongeren het heel eng vinden om te bellen. Best apart..
flipje2 schreef:
05-09-2019 19:43

1x is genoeg .
Because schreef:
05-09-2019 19:46
Het valt mij op dat jongeren het heel eng vinden om te bellen. Best apart..
Tsja, en vervolgens denken ze na een appje: "Bedoelt hij nu X of bedoelt hij nu Y???"
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
avadakedavra schreef:
wat een onzin, dat zeg je alleen omdat je het spannend vindt.
jullie doen dezelfde studie in dezelfde stad. vraag hem wanneer hij weer voor college in de stad is en of hij daarna met jou een drankje wil doen.
avadakedavra schreef:

Spreek je halverwege af. Of eind van de dag in de stad waar jullie studeren. Hoe moeilijk kan het zijn.
wij slapen nooit.
Ga samen een hapje eten 's avonds ipv te gaan zuipen, dan kun je elkaar beter leren kennen.
Bedankt voor jullie tips! Ik wil heel graag een keer afspreken alleen vind ik het doodeng om zelf te vragen. Eigenlijk zit ik een beetje af te wachten tot hij er zelf mee komt, maar aangezien het nog maar 2 dagen geleden is denk ik niet dat hij dat gaat doen.
avadakedavra schreef:
05-09-2019 20:24
Bedankt voor jullie tips! Ik wil heel graag een keer afspreken alleen vind ik het doodeng om zelf te vragen. Eigenlijk zit ik een beetje af te wachten tot hij er zelf mee komt, maar aangezien het nog maar 2 dagen geleden is denk ik niet dat hij dat gaat doen.
Joh, stuur hem gewoon een berichtje dat het je leuk lijkt iets met hem te gaan drinken en ik kan je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid garanderen dat hij dat ook wil hoor. ;)
Wat wil hij?
Wat denkt hij?
Wat voelt hij voor mij?

Afbeelding
Wat is dit nou weer voor gezeik. Toont een vent een keer interesse en dan is het meteen verdacht. Ben je zo verbaasd dat een man je ziet zitten?
viva-amber schreef:
05-09-2019 19:05
Waar denk je anders dat het een teken van is?
Hondsdolheid
Klinkt goed
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
avadakedavra schreef:
05-09-2019 20:24
Zelf zou ik afwachten maar we zijn niet allemaal hetzelfde. Ik laat hem dan zijn plannetjes uitdenken hoe hij mij het beste kan versieren. Komt er niets meer, dan heeft het niet zo diep gezeten en ben ik er gauw overheen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven