foto op hout

06-09-2019 10:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een aantal foto's op hout af laten drukken, maar ik vind het lastig om te bepalen welke site/leverancier de beste kwaliteit levert? Zowel wat betreft de scherpte van de afdruk als de kwaliteit van het hout.
Welke ervaringen hebben jullie hiermee?
Ik heb gister bij herinneringen op linnen besteld. Geen hout maar op aluminium. Heb vaker bij ze besteld en het is altijd goed. 1x had ik bij ze besteld en hadden ze mij gebeld dat de kwaliteit niet zo best was. Kwamen ze met allerlei oplossingen. Kwam het toch nog goed. En niks extra's hoeven te betalen.
Hier een grote foto laten afdrukken bij Herinnering op Linnen. Is zo'n 5 jaar geleden en is nog steeds super mooi. Wel werkt het hout waardoor de naden soms groter zijn dan de andere keer. Maar heel tevreden mee.
Ik bestel altijd bij Albelli of Pixum (nog geen ervaring met hout) en heb met beiden goede ervaringen in kwaliteit en service.
Timberprint
Ik ben ook groot fan van herinneringen op linnen. Hele fijne webshop en de service is echt uitmuntend.
Snowpink schreef:
06-09-2019 12:25
Ik bestel altijd bij Albelli of Pixum (nog geen ervaring met hout) en heb met beiden goede ervaringen in kwaliteit en service.
Normaal bestel ik ook bij albelli, maar die hebben geen foto op hout meer in het assortiment.
Bedankt voor de reacties tot nu toe, ik ga eens kijken bij herinneringen op linnen.
Mochten er nog meer ervaringen zijn, hoor ik ze graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven