Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

vrijdag 6 september 2019 om 23:00
Ik niet...Thlubbe schreef: ↑06-09-2019 21:24Oh, shit.Ik was vergeten om naar het weer te kijken toen ik zei dat ik iemands wedstrijd om te fluiten over zou nemen morgenochten. Dat wordt in de regen staan ben ik bang.
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de zomer voorbij is. Lekker donker, knus achter de computer met een kop thee en een speculaasje. Oeh! Laat de kou maar komen!![]()
Ik wil zomer. Gewoon daarom.
En moet slapen van mezelf want moet vroeg op maar ben nou al hyper...

En sommige forummers (ander topic) hebben het inlevingsvermogen van een... van een... van een.. diepvrieskist/lantaarnpaal/hondendrol..

vrijdag 6 september 2019 om 23:04

vrijdag 6 september 2019 om 23:11
Ik heb al een sterk vermoeden welk topic je bedoeld ja...Phoebemeaculpa schreef: ↑06-09-2019 23:00En sommige forummers (ander topic) hebben het inlevingsvermogen van een... van een... van een.. diepvrieskist/lantaarnpaal/hondendrol..![]()

vrijdag 6 september 2019 om 23:25
ik verveel me, dus kom hier maar even kijken. ik zit ook aan de zomerkant.
Heb vest en pantoffels aan, en vanmiddag vond ik het koud in huis,het was 20 graden volgens de thermometer maar toen ik de thermostaat op 20 zette sloeg de verwarmingsketel wel aan.
Heb vest en pantoffels aan, en vanmiddag vond ik het koud in huis,het was 20 graden volgens de thermometer maar toen ik de thermostaat op 20 zette sloeg de verwarmingsketel wel aan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 6 september 2019 om 23:33
ja he vroeg donker is niks.
hoor jij trouwens nog wel eens iets van de vroegere buren?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zaterdag 7 september 2019 om 06:30
Ging niet over mij hoor, maar was een jongen met een moeilijke relatie en ik erger me aan sommige sarcastische reacties...
Ik had het ook een beetje koud gister... had zelfs de verwarming weer even aan..

Beetje vroeg, vrij hyper ivm vandaag haha...
Goedemorgen!!
zaterdag 7 september 2019 om 09:01
Naast rugpijn heb ik nu ook last van mijn nek, daar schoot vannacht een soort kramp in. Ga toch maar niet sporten, straks even wandelen lijkt me nu beter.
Dadelijk eerst eens mijn haar verven, over 2 weken komt de kapster maar het is me te grijs nu. Had het afgelopen weekend willen doen maar toen kwam het er niet van.
Dadelijk eerst eens mijn haar verven, over 2 weken komt de kapster maar het is me te grijs nu. Had het afgelopen weekend willen doen maar toen kwam het er niet van.
zaterdag 7 september 2019 om 11:03
goeiemorgen,
werd niet zo goed wakker vanmorgen, had knallende hoofdpijn en toen ik eenmaal rechtop zat was het weg
ga maar een beetje rustig aandoen vandaag, heb vanavond een verjaardag... geen zin in... zou eigenlijk naar een optreden gaan van een vriend maar dacht dat het volgende week was
was gisteren wat gaan drinken met vrienden alleen eentje was flink aangeschoten en dan veranderd hij een seksistisch sarcastisch monster en ik was niet in de stemming daarvoor. zat sowiso niet goed in mijn vel gister (/afgelopen dagen)
vervolgens raakte ik aan de praat met een toerist die me ook nog is probeerde te versieren uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik getrouwd ben
uiteindelijk besloten we naar huis te gaan en ben ik in bed gedoken met een boek.
werd niet zo goed wakker vanmorgen, had knallende hoofdpijn en toen ik eenmaal rechtop zat was het weg

ga maar een beetje rustig aandoen vandaag, heb vanavond een verjaardag... geen zin in... zou eigenlijk naar een optreden gaan van een vriend maar dacht dat het volgende week was

was gisteren wat gaan drinken met vrienden alleen eentje was flink aangeschoten en dan veranderd hij een seksistisch sarcastisch monster en ik was niet in de stemming daarvoor. zat sowiso niet goed in mijn vel gister (/afgelopen dagen)
vervolgens raakte ik aan de praat met een toerist die me ook nog is probeerde te versieren uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik getrouwd ben

uiteindelijk besloten we naar huis te gaan en ben ik in bed gedoken met een boek.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 7 september 2019 om 14:58
zaterdag 7 september 2019 om 17:11

zaterdag 7 september 2019 om 20:52

Geen uitgebreid bericht, net thuis en ik ben gesloopt.
En mijn voetjes doen zeer.
Dit is trouwens zo'n moment dat ik zo blij ben dat ik alleen woon...
40.000 mensen bij de Airborne, moeder jarig dus ook nog bezoek. Erg gezellig allemaal maar nu wil Phoebs rust aan haar hoofd en met een kop thee in pyama op de bank.
Wat een dag...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 10:45
4.49% gewijzigd

zondag 8 september 2019 om 08:05

zondag 8 september 2019 om 10:31
Goedemorgen mensjes en wezens! Ik heb lichte spierpijn, wat fijn is. Met mijn nieuwe kunstgrasschoenen heb ik veel minder last. Met de oude schoenen had ik zondag en soms maandav nodig om mijn rug te laten rusten, daar liep ik echt veel te lang mee eigenlijk... oeps.
Nu een lekker dagje niksen, fitnessen en wandelen. ^_^ ik lees hier dat ik in de minderheid ben. Ik ben gek op dat vroege donker, avond/nachtmens enzo. Ik slaap ook zoveel beter nu, ben enorm uitgerust.
Nu een lekker dagje niksen, fitnessen en wandelen. ^_^ ik lees hier dat ik in de minderheid ben. Ik ben gek op dat vroege donker, avond/nachtmens enzo. Ik slaap ook zoveel beter nu, ben enorm uitgerust.

zondag 8 september 2019 om 10:41
Nee hoor, ik vind het ook fijn dat het weer eerder donker is. Veel gezelliger 's avonds met de gordijnen dicht en lampen aan. Veel beter dan dat felle zonlicht zo laat nog.
zondag 8 september 2019 om 10:45
Hoe oud ben jij en op welke leeftijd was je er klaar mee? Ik ben 45 en ben het verven wel beu hoor. Ga om de 6 weken naar de kapster maar moet dus om de 3 al verven nu.herfstappeltaart schreef: ↑08-09-2019 08:05Ik denk dat jij ook een stuk jonger bent dan ik. Maar op een dag.....ben je er klaar mee![]()
Vriendin van mij is gestopt toen ze 50 werd ongeveer en bij haar is het grijs heel mooi vind ik.