Zomer-en zonliefhebbers, verzamel hier!
maandag 26 augustus 2019 om 11:03
Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...
en
Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
maleficent wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:06
40.49% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards

zaterdag 7 september 2019 om 18:28
Prima weer bij weinig wind. Bij veel wind vind ik 19 graden echt te fris.pamelacourson schreef: ↑07-09-2019 16:04Bij mij staat er 19 graden met zon. Niet heel warm, maar op zich prima voor een gewone week.
zaterdag 7 september 2019 om 19:36
Dat is wel waar, ja.watdachtjehiervan schreef: ↑07-09-2019 18:28Prima weer bij weinig wind. Bij veel wind vind ik 19 graden echt te fris.
zaterdag 7 september 2019 om 23:27
Pfff ik kom net van iemands huis vandaan die de verwarming niet aan had maar waar het wel héél koud was. Krijgen we dat ook weer, dat je moet gaan zitten verkleumen als bezoek omdat de persoon waar je bij op bezoek bent 16-19 graden helemaal prima vindt.
Dat is niet prima, dat is ongastvrij! Ik ben al een uur thuis onder een dekentje met slofjes aan en mijn voeten/benen zijn nog steeds niet terug opgewarmd.
Met jas aan was het inderdaad prima buiten zolang het droog bleef. Ook allemaal leuke kleding gekocht, ik heb zat truien maar weinig geen-t-shirt-maar-ook-geen-dikke-trui-kleding en ik vond voor mijn doen ineens veel leuks wat ik ook nog eens goed paste, moet niet gekker worden. Ik kan veel makkelijker zomerkleding shoppen omdat ik een modellenlichaam heb (niet om mijn ego te strelen; daarmee bedoel ik lang en redelijk vormloos
) en zomerjurkjes en playsuits en zo mij flatteren maar sweaters, blousjes en truien heel snel als een hobbezak om me heen hangen.

Met jas aan was het inderdaad prima buiten zolang het droog bleef. Ook allemaal leuke kleding gekocht, ik heb zat truien maar weinig geen-t-shirt-maar-ook-geen-dikke-trui-kleding en ik vond voor mijn doen ineens veel leuks wat ik ook nog eens goed paste, moet niet gekker worden. Ik kan veel makkelijker zomerkleding shoppen omdat ik een modellenlichaam heb (niet om mijn ego te strelen; daarmee bedoel ik lang en redelijk vormloos

ugli wijzigde dit bericht op 07-09-2019 23:30
0.25% gewijzigd

zondag 8 september 2019 om 08:58
Zet jij dan ook de verwarming uit als er bezoek komt die van 18 graden houdt?Ugli schreef: ↑07-09-2019 23:27Pfff ik kom net van iemands huis vandaan die de verwarming niet aan had maar waar het wel héél koud was. Krijgen we dat ook weer, dat je moet gaan zitten verkleumen als bezoek omdat de persoon waar je bij op bezoek bent 16-19 graden helemaal prima vindt.Dat is niet prima, dat is ongastvrij!
zondag 8 september 2019 om 09:00
Ik houd daar rekening mee, ja. Mijn vader kan bijvoorbeeld absoluut niet tegen warmte. Als hij komt en ik weet het van tevoren, dan zet ik de verwarming lager. En komt hij onverwachts, dan zet ik de achterdeur open.watdachtjehiervan schreef: ↑08-09-2019 08:58Zet jij dan ook de verwarming uit als er bezoek komt die van 18 graden houdt?
zondag 8 september 2019 om 22:13
O, daar wil ik wel aan meedoen! Waar kan ik me inschrijven?Maleficent schreef: ↑08-09-2019 20:34Ik lees bij een Engelse vriendin dat ze daar een extreme indian summer verwachten door een bepaalde sahara stroming ofzo. Dat zou mooi zijn, want daar hebben wij dan ook wel profijt van.
Geen bijzonderheden

zondag 8 september 2019 om 22:56
Ik hoop dat die naar hier overwaait dan!Maleficent schreef: ↑08-09-2019 20:34Ik lees bij een Engelse vriendin dat ze daar een extreme indian summer verwachten door een bepaalde sahara stroming ofzo. Dat zou mooi zijn, want daar hebben wij dan ook wel profijt van.
Ook al heb ik vandaag ook weer heel stoer in water van 15 graden gezwommen zou ik warme nazomerse temperaturen heel erg kunnen waarderen! (Al zal het water niet veel warmer meer worden als de nachten koud worden)
maandag 9 september 2019 om 09:02
Ik fiets toch nog steeds zonder 'echte' jas, alleen spijkerjasje, die ik op kantoor ook gewoon aan heb. Ik zweet zo snel op de fiets en 's morgens heb ik nog zo'n soort van 'nestwarmte' uit het bed, lijkt het altijd wel, waardoor ik dan net wat beter tegen de kou lijk te kunnen. (enja, ik douche me wel, spoel nog steeds koud na) Heel raar altijd als ik dan 's middags naar huis fiets en het kouder heb dan 's morgens 
Afijn, zon en blauwe lucht, ik ben redelijk tevreden.
(als ik nog vakantiefoto's langs zie komen, ook van anderen met zon en zee en zon, heb ik een soort heimwee naar wat was en had kunnen zijn ofzo)

Afijn, zon en blauwe lucht, ik ben redelijk tevreden.
(als ik nog vakantiefoto's langs zie komen, ook van anderen met zon en zee en zon, heb ik een soort heimwee naar wat was en had kunnen zijn ofzo)
Later is nu