ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Heb aquarium gemeten en die is 80 bij 40.

Ik zag nu net dat je al mijn rommel ziet op de foto's van de kleren die ik geplaatst heb. Willen jullie daar niet op letten? Ben een sloddervos.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ikbenik, dat is de maat waar ie naar op zoek is, hij heeft dus interesse!

In de buurt van Rotterdam woon je toch? Wij zitten bij Arnhem, maar wilden zaterdag ergens gaan winkelen. Dus dat kan ook wel bij jou in de buurt.

Zou dat jou evt. uitkomen? En anders maken we een andere afspraak, het zal waarschijnlijk wel in het weekend moeten.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hoi Zusje,

Wat fijn dat jullie hem kunnen gebruiken. Idd. in de buurt van Rotterdam. Zaterdag kan wel, maar dan is een tijd wel heel handig voor ons om te weten.

Je kan me anders even mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com. Dan kunnen we even afspreken.

Is het goed als ik hem er dan weer afhaal zusje?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik heb je gemaild! En hij kan er weer af idd.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Mail terg en ga hem er gelijk af halen. Goh, had niet verwacht hem zo snel kwijt te zijn. Mooi hoor.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 06 april 2009 @ 17:05:

Meiske,

Ik moet je nog even terug mailen want meeten kan wat mij betreft ook.

Vlinder,

Heb je kikkerboekje nog niet gepost sorry. Hoop er morgen aan toe te komen.had je mijn meiden kleding al wel gehad? geeft niet hoor. zie het wel verschijnen.
Vlinder, nee heb nog geen meiden kleding binnen gehad.

Neem aan dat ik die dan ook zie verschijnen :-)
Ow en Noa, ik maak nog steeds gebruik van je linkjes op pagina 1.

(heb 100 reacties per pagina dus voor mij staat die op pagina 1) Scheelt me heel veel zoekwerk.
ja die kleertjes zijn voor het weekend al de brievenbus in gegaan dus verwacht dat je die toch morgen zou moeten krijgen dan...
Ik wacht het af, verwacht morgen een hoop spulletjes. Spannend hoor. Ik zal het melden als het binnen gekomen is ok?
ja graag.
quote:Zwieber schreef op 06 april 2009 @ 18:01:

[...]

Zag ik het toch goed. Ik reed in de felrode. Ik wilde nog toeteren naar je maar al dat bloed op mijn auto is weer zo'n poetswerk Jij was dan de laatste van de 3 .. die kwam net de bocht om .. klein rood autootje idd.
quote:T- rex schreef op 06 april 2009 @ 18:50:

[...]

Jij was dan de laatste van de 3 .. die kwam net de bocht om .. klein rood autootje idd.

Ja, en ik zat maar in die auto: Ik stuur je terug naar het dinotijdperk als je zo gevaarlijk rijdt, T-rex! Ik zal je leren!

Toen bedacht ik me dat het inderdaad zoveel vlekken geeft, politie erbij, kost weer tijd enzo. Geen zin in. Volgende keer maar dan?

kijk mij eens op de grond liggen naast jou rode monster, daar zie je echt geen bloedspetters op!
Ik zie niks hoor!
vreemd .. ff met je rechter muisknop erop staan en afbeelding weergeven aanklikken
403-verboden
ik bedoel dat dat er dan staat als je dat doet
hmmm .. ik zag hem wel steeds .. zien jullie hem nu ook?
Hier gebeurt er niks hoor.
Ikke wel.
668, the neighbour of the Beast
Ja nu zie ik hem!
ik zie hem ook

dan moet je het maar met deze levensles doen: When toying with danger, be sure to keep the car keys close at hand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven