Toeval, zo sterk?
woensdag 4 september 2019 om 15:36
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
vrijdag 13 september 2019 om 10:46
Na heel wat mailtjes heen en weer heb ik het zelf afgekapt.
Hij spreekt zichzelf heel veel tegen, en is erg dubbel.
Hij wilt dolgraag face to face afspreken, maar wil niks achter haar rug om doen.
Geeft aan ook voor mij nog dezelfde gevoelens te hebben, en me terug te willen. Maar is te bang om op te geven wat hij heeft. Hij heeft geen sterke relatie (zijn eigen woorden), maar kiest toch de makkelijke weg. Vervolgens zegt hij wel steeds, wie weet, misschien ooit.
Ik heb zelf geen zin in dit getwijfel van hem, dit kon hij jaren geleden ook al goed.
Heb dan ook aangegeven dat ik hem verder het beste wens, maar hem loslaat.
Hij wilt dolgraag face to face afspreken, maar wil niks achter haar rug om doen.
Geeft aan ook voor mij nog dezelfde gevoelens te hebben, en me terug te willen. Maar is te bang om op te geven wat hij heeft. Hij heeft geen sterke relatie (zijn eigen woorden), maar kiest toch de makkelijke weg. Vervolgens zegt hij wel steeds, wie weet, misschien ooit.
Ik heb zelf geen zin in dit getwijfel van hem, dit kon hij jaren geleden ook al goed.
vrijdag 13 september 2019 om 10:54
socialgoodwoman schreef: ↑07-09-2019 00:14Nou, jullie vroegen om vervolg. Jullie krijgen een vervolg.
Avond bij broer en vriendin was super gezellig. Lekker bijgekletst. Band is nog steeds zoals toen.
Hij heeft die zondag aan hun mijn nummer gevraagd, dit hebben ze hem alleen niet gegeven om drama (met vriendin) te voorkomen. Verstandig van ze.
Vervolgens is hij gaan zoeken naar een andere communicatievorm en heeft hij mij een mail gestuurd. Ik had dit echter nog niet gezien, omdat ik inmiddels een ander e-mailadres gebruik.
Heb de mail dus ook vanavond pas gelezen. Er is contact!
![]()
Dus dat was toch je doel, wat zielig.
Wel fijn om te lezen dat je toch de deksel op je neus hebt gekregen! Hij wil je wel/hij wil je niet ---> hij wil je dus niet.
Als ik zijn vriendin was zou ik z.s.m. weggaan bij dit slappe geval, aangezien hij niet volledig voor die relatie blijkt te gaan. Desalniettemin, mooi om te lezen dat hij nog minder voor jou gaat!
vrijdag 13 september 2019 om 11:02
Mijn doel? Hij heeft zelf contact opgenomen.pennenbak schreef: ↑13-09-2019 10:54Dus dat was toch je doel, wat zielig.
Wel fijn om te lezen dat je toch de deksel op je neus hebt gekregen! Hij wil je wel/hij wil je niet ---> hij wil je dus niet.
Als ik zijn vriendin was zou ik z.s.m. weggaan bij dit slappe geval, aangezien hij niet volledig voor die relatie blijkt te gaan. Desalniettemin, mooi om te lezen dat hij nog minder voor jou gaat!
![]()
Hij wil me juist wel, maar is gewoon een slappeling. Zegt hij zelf ook.
Maar dat maakt niet uit, ik verdien sowieso beter. Iemand die 100% voor mij gaat, en niet bang is om een keuze te maken.
vrijdag 13 september 2019 om 11:04
Wel moedig van je dat je deze update geeft. Ik zie niet in hoe dit de makkelijke weg is. Volgens mij is hij misschien gewoon gelukkiger met haar dan hij doet voorkomen. Het lijkt me niet dat zij hem een mes op de keel zet om bij haar te blijven.socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 10:46Na heel wat mailtjes heen en weer heb ik het zelf afgekapt.
vrijdag 13 september 2019 om 11:12
Nou, zij doet ook genoeg achter zijn rug om. Dus misschien houden ze hun relatie op deze manier spannend?!vivautrecht85 schreef: ↑13-09-2019 11:04Wel moedig van je dat je deze update geeft. Ik zie niet in hoe dit de makkelijke weg is. Volgens mij is hij misschien gewoon gelukkiger met haar dan hij doet voorkomen. Het lijkt me niet dat zij hem een mes op de keel zet om bij haar te blijven.
Gelukkig is hij niet met haar (ook zijn woorden), zijn probleem is dat hij niet alleen kan zijn. Hij is nog steeds geen eigen individu.
Ik ben gigantisch gegroeid. Hij niet. On to the next!
vrijdag 13 september 2019 om 11:16
hij wil je niet, dat zegt hijsocialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 10:46Na heel wat mailtjes heen en weer heb ik het zelf afgekapt.
vrijdag 13 september 2019 om 11:20
Ahhh, jullie verdienen elkaar inderdaad!socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:02Mijn doel? Hij heeft zelf contact opgenomen.
Maar dat maakt niet uit, ik verdien sowieso beter. Iemand die 100% voor mij gaat, en niet bang is om een keuze te maken.
![]()
Toch sta je met lege handen, balen!
Sterkte
vrijdag 13 september 2019 om 11:21
Als hij je zou willen, was hij nu bij je geweest. Aan jouw inzet heeft het niet gelegen.socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:02Mijn doel? Hij heeft zelf contact opgenomen.
![]()
En ik zie nog steeds niet in waarom het de moeilijke weg zou zijn om voor jou te kiezen.
vrijdag 13 september 2019 om 11:25
Je bent wel goed op de hoogte van haar handel en wandel.socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:12Nou, zij doet ook genoeg achter zijn rug om. Dus misschien houden ze hun relatie op deze manier spannend?!
Gelukkig is hij niet met haar (ook zijn woorden), zijn probleem is dat hij niet alleen kan zijn. Hij is nog steeds geen eigen individu.
vrijdag 13 september 2019 om 11:25
vrijdag 13 september 2019 om 11:41
Klopt. Dat is omdat ze onlangs ervoor gezorgd heeft dat een collega in echtscheiding ligt.
Toch nog achter de rug om van mijn ex afspreken met anderen, en contact onderhouden via whatsapp.
Er zijn harde bewijzen. Ik bemoei me er niet mee. Maar ze komen er vanzelf wel achter.
vrijdag 13 september 2019 om 11:44
Nou, dan verdienen ze elkaar toch? Hij doet hetzelfde.socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:41Klopt. Dat is omdat ze onlangs ervoor gezorgd heeft dat een collega in echtscheiding ligt.
Toch nog achter de rug om van mijn ex afspreken met anderen, en contact onderhouden via whatsapp.
Er zijn harde bewijzen. Ik bemoei me er niet mee. Maar ze komen er vanzelf wel achter.
vrijdag 13 september 2019 om 11:47
Maar als hij van haar naar jou hopt is hij ook niet alleen toch?socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:12Nou, zij doet ook genoeg achter zijn rug om. Dus misschien houden ze hun relatie op deze manier spannend?!
Ik denk dat hij vooral van de mooie praatjes is. Ook naar jou toe. Hij is vast gelukkiger met haar dan hij naar jou toegeeft.
Hij wil gewoon graag merken dat hij nog steeds in de markt ligt.
Heel slim dat je afstand neemt.
vrijdag 13 september 2019 om 11:58
Nee, maar dat had ik sowieso niet gedaan. Eerst rustig aan doen, voordat er weer het label "in een relatie" op word gedrukt.
Jullie VIVA forumers hadden meteen aannames over afpikken en weet ik het allemaal. Dat heb ik nooit gezegd.
Van relatie naar relatie hoppen is nooit goed. Maar dat is wel wat hij steeds doet.
vrijdag 13 september 2019 om 12:06
socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:41Klopt. Dat is omdat ze onlangs ervoor gezorgd heeft dat een collega in echtscheiding ligt.
En was jij niet precies hetzelfde van plan? Door te lopen te kloten in hun relatie, heen en weer mailen (ipv gewoon niet reageren), om te kijken
of er nog wat te halen viel? En zijn nummer wilde je ook graag maar wilden ze niet geven. En dat zij enorm jaloers was, jammer de bammer!
vrijdag 13 september 2019 om 12:08
En jij hebt die bewijzen gezien? Ik vind dat zo bijzonder hè, bijna eng, dat zoveel mensen in jullie omgeving zo bezig zijn met andermans relaties.socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:41Klopt. Dat is omdat ze onlangs ervoor gezorgd heeft dat een collega in echtscheiding ligt.
vrijdag 13 september 2019 om 12:10
socialgoodwoman schreef: ↑13-09-2019 11:25Sterkte? Met wat?
Het is al jaren uit, heb inmiddels al andere lange relaties gehad.
Beter met lege handen staan, dan met iemand samen zijn die niet volledig committed is.
Zo is dat!
Je wilde weten waar je stond.. dat weet je nu.
Hoe zeggen ze dat?
"Beter ten halve gekeerd, dan ten hele verdwaald!"
Het is goed zo t.o
Hij geeft jou 25%.. en niet de volle 100%.
Daar neem jij 'gelukkig' geen genoegen mee. Dus laat het nu gaan!
Ik begrijp prima dat je het een en ander wilde onderzoeken en ophelderen.. dat is gebeurd. En ik denk dat jouw conclusie ook wel is, dat alle commotie te verwaarlozen is..
Hij is kennelijk een klager.. en klagers hebben geen nood.
Houd de eer aan jezelf meid.
Wat jij zelf ook al schreef.. jij verdiend beter!
vrijdag 13 september 2019 om 12:18
Hij wilde mijn nummer, maar dat hebben ze hem niet gegeven. Niet andersom. Lees wel even goed, voordat je dingen gaat schrijven.VGM1980 schreef: ↑13-09-2019 12:06En was jij niet precies hetzelfde van plan? Door te lopen te kloten in hun relatie, heen en weer mailen (ipv gewoon niet reageren), om te kijken
of er nog wat te halen viel? En zijn nummer wilde je ook graag maar wilden ze niet geven. En dat zij enorm jaloers was, jammer de bammer!
Nee, ik was dat niet van plan. Ik zou nooit met iemand afspreken om vervolgens iemand te "helpen" vreemdgaan.
Contact via de mail kun je dan ook echt niet vergelijken met wat zij doet. That's a fact.
vrijdag 13 september 2019 om 12:24
Ik heb ze gezien ja. Maar ik houd verder mijn mond.vivautrecht85 schreef: ↑13-09-2019 12:08En jij hebt die bewijzen gezien? Ik vind dat zo bijzonder hè, bijna eng, dat zoveel mensen in jullie omgeving zo bezig zijn met andermans relaties.
Niemand zal dit te weten komen van/via mij. Dit is niet mijn battle.
vrijdag 13 september 2019 om 12:27
socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:45Als ik er zeker van was, dat zijn vriendin zijn telefoon niet doet controleren had ik echt wel al contact opgenomen. Al was het om te zeggen: wat leuk om je weer even gezien te hebben!
Echter geef ik mijn gevoelens liever face to face toe. Dat noem ik volwassen.
Nee. verder wilde je echt niet zijn nummer.