Toeval, zo sterk?

04-09-2019 15:36 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.

Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Als medium zeg ik: dit wordt niks, al zijn er jaaaaaren overheen gegaan: mensen veranderen niet. Hij is nog steeds geen individu en TO heeft een minderwaardigheidscomplex en is dus ook geen relatiemateriaal
Nou, neuk ze homewrecker.
Hee goede sociale mevrouw, wat stond er in de email?
Dat is goed nieuws TO! Hopelijk heeft hij dan wel de ballen z'n huidige vriendin direct gedag te zeggen. Is dat al gebeurd?
socialgoodwoman schreef:
07-09-2019 00:14
Nou, jullie vroegen om vervolg. Jullie krijgen een vervolg.

Avond bij broer en vriendin was super gezellig. Lekker bijgekletst. Band is nog steeds zoals toen.

Hij heeft die zondag aan hun mijn nummer gevraagd, dit hebben ze hem alleen niet gegeven om drama (met vriendin) te voorkomen. Verstandig van ze.

Vervolgens is hij gaan zoeken naar een andere communicatievorm en heeft hij mij een mail gestuurd. Ik had dit echter nog niet gezien, omdat ik inmiddels een ander e-mailadres gebruik.

Heb de mail dus ook vanavond pas gelezen. Er is contact!

:bye:
En hoe voel jij je er nu onder?

Wel vreemd dat hij dit niet eerder heeft gedaan. Er waren toch voor het feestje wel meer mensen die jouw nummer hadden? Toen hij niet bezet was zeg maar...
S-Meds schreef:
07-09-2019 10:00
Als medium zeg ik: dit wordt niks, al zijn er jaaaaaren overheen gegaan: mensen veranderen niet. Hij is nog steeds geen individu en TO heeft een minderwaardigheidscomplex en is dus ook geen relatiemateriaal

Vrees het ook. Maar ach, mocht het op niks uitlopen kunnen wellicht alsnog lessen worden getrokken. Hoop vooral dat TO haar kinderwens in de koelkast zet tot ze sterk genoeg in haar schoenen staat.
dat gaat ze heus niet komen vertellen hier. Die verteld dat het fantaaaaaaaastisch gaat.
Dit smultopic is aan het ontaarden. Welke verzinsels we hier nog zullen lezen, zonder kristallen bol weet iedereen dat er niks gebeurd is en dat er ook niks komt.
Die zwaai icon onderaan haar post :rofl:
Joséphine schreef:
07-09-2019 10:51
Dit smultopic is aan het ontaarden. Welke verzinsels we hier nog zullen lezen, zonder kristallen bol weet iedereen dat er niks gebeurd is en dat er ook niks komt.
Ik weet het niet Joséphine...Ik ben hoopvol gestemd. Het is niet voor niks dat in het woord 'toeval' de letters 'lot' zitten...dat MOET wel een teken zijn dat TS en ex voorbestemd zijn....*koekoek*
vivautrecht85 schreef:
07-09-2019 10:19
En hoe voel jij je er nu onder?

Wel vreemd dat hij dit niet eerder heeft gedaan. Er waren toch voor het feestje wel meer mensen die jouw nummer hadden? Toen hij niet bezet was zeg maar...
hij heeft jaaaaaaaaaren niet aan haar gedacht en toen hij haar weer zag kon er geen woord vanaf.
het was zo sterk dat hij met stomheid geslagen was
Denk niet dat je naam echt klopt.....die good had er niet tussen moeten staan. Je naam had moeten zijn socialhomewreckerwomandenk dat die beter past.

Ik heb niet alles gelezen maar wat ik wel heb begrepen is dat hij bezet is. En of dat nu 1 maand is of 10 jaar doet er niet toe hij is bezet. Ik vind het laag van je als je contact gaat onderhouden met deze man als je niet eerst eist dat hij breekt met zijn relatie.

Maar ach hoe je er aan komt kom je er ook weer vanaf.
Blijf in jezelf geloven !
Boterletter schreef:
07-09-2019 11:10
Ik weet het niet Joséphine...Ik ben hoopvol gestemd. Het is niet voor niks dat in het woord 'toeval' de letters 'lot' zitten...dat MOET wel een teken zijn dat TS en ex voorbestemd zijn....*koekoek*
Misschien heet ze in het echt wel Eva!
S-Meds schreef:
07-09-2019 11:14
hij heeft jaaaaaaaaaren niet aan haar gedacht en toen hij haar weer zag kon er geen woord vanaf.
het was zo sterk dat hij met stomheid geslagen was
Zó sterk dat de vriendengroep het niet aandurfde haar nummer te geven hè? Die zien het lijk al drijven natuurlijk .
to schrijft het zelf al in de titel; en ik ben het nu dan toch voor de verandering eens met haar. het is idd een sterk verhaal geworden :-? :roll:
Houden die vrienden een keer hun fatsoen...
lul van een vent ook, als je een vriendin hebt en dan stiekem je ex gaan mailen en hengelen.
VGM1980 schreef:
07-09-2019 12:15
lul van een vent ook, als je een vriendin hebt en dan stiekem je ex gaan mailen en hengelen.
Misschien heeft hij niet gehengeld in de mail. Maar we zullen het niet weten want mevrouw geeft geen antwoord op mijn vraag wat er in de mail stond...
Misschien heeft 'ie zijn vorige vriendin al gedumpt.. :flirting:
:rofl:

Ja hoor.
socialgoodwoman schreef:
07-09-2019 00:14
Hij heeft die zondag aan hun mijn nummer gevraagd, dit hebben ze hem alleen niet gegeven om drama (met vriendin) te voorkomen. Verstandig van ze.
Wat denken die vrienden wel niet van zichzelf zeg, jemig. Een telefoonnummer niet geven omdat die "vrienden" vinden dat hij geen contact zou moeten opnemen met een ex?!?! En TO vind dat ook nog eens "verstandig van ze". Wat een bemoeiziek zooitje.
en nu zegt ze 'verstandig van ze'. Gisteren vroeg ze zich nog af hoe ze zijn nummer kon ontgoochelen.
Moezewoes schreef:
07-09-2019 13:26
Wat denken die vrienden wel niet van zichzelf zeg, jemig. Een telefoonnummer niet geven omdat die "vrienden" vinden dat hij geen contact zou moeten opnemen met een ex?!?! En TO vind dat ook nog eens "verstandig van ze". Wat een bemoeiziek zooitje.
Maar die "vrienden" kregen toch allemaal een strakke plasser van Eva(= :cheer: Murr) omdat ze vinden dat zij zo geweldig knap, slim en compatibel met ex is? Als ze dat echt vinden, zouden ze toch faeces aan de valse vriendin moeten hebben en dat nummer geven? Dan kan ex(of 'zak', gespeld uit alle letters van het topic!) samen met Eva een heerlijk, fragiel, instabiel leven gaan opbouwen! :flirting:
the_Wicked_Witch schreef:
07-09-2019 12:00
Zó sterk dat de vriendengroep het niet aandurfde haar nummer te geven hè? Die zien het lijk al drijven natuurlijk .
ook een raar verhaal natuurlijk
Ik geloof wel in het lot, niet alleen in relatiesfeer maar ook op andere gebieden. Sommige dingen zijn gewoon te toevallig. Ik kan uren nadenken over wat het lot is, over of het bestaat, of het misschien overledenen zijn die helpen of iets anders.. Maar feit is, hoelang en hoevaak je er ook over nadenkt, een zeker antwoord krijg je nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven