Toeval, zo sterk?
woensdag 4 september 2019 om 15:36
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
vrijdag 6 september 2019 om 16:10
Goed dat je zelf ook in ziet dat je niet echt consequent bent.socialgoodwoman schreef: ↑06-09-2019 14:48Het tegenspreken van mezelf, is gewoon omdat ik steeds twijfel wat ik hiermee moet.
Normaal kan ik makkelijk beslissingen maken. Maar dit is echt lastig.
Zeker wil ik liever niet in andermans relaties wroeten. Eerlijk, dat zou ik zelf ook niet fijn vinden.
Zijn broers en vriendinnen hadden mij misschien ook niet moeten inlichten. Maargoed dat is nou eenmaal gebeurd.
Omdat we niet met ruzie, jaloezie, of een ander soort drama uit elkaar zijn gegaan maakt het moeilijk. En ja er kan dan wel gezegd worden, waarom hebben jullie 10 maanden geleden geen contact met elkaar opgezocht? Of als het echt meant to be was, waren jullie wel bij elkaar gebleven. Maar dat is allemaal niet zo vanzelfsprekend. Ik zie nu in wat ik toentertijd fout heb gedaan, wat ik beter kon doen, en dat durf ik ook aan hem toe te geven. En tuurlijk wens ik hem het allerbeste toe, en wil ik dat hij gelukkig is.
vrijdag 6 september 2019 om 17:30
maar nu even de feiten op een rij
- het is al jaaaaaaaren uit
- er is in al die jaaaaaaaren geen contact geweest
- de droomman heeft een vriendin
- TO heeft rammelende eierstokken
- de droomman heeft niet met TO gesproken op het feest noch heeft hij contact gezocht na het feest
er is dus niets aan de hand, behalve in het hoofd van TO
- de droomman heeft niet met TO gesproken op het feest noch heeft hij contact gezocht na het feest
vrijdag 6 september 2019 om 18:45
Mooie samenvatting.S-Meds schreef: ↑06-09-2019 17:30maar nu even de feiten op een rij
Levensgenieter
vrijdag 6 september 2019 om 19:48
Maar het lijkt wel alsof je hierin alleen de vleierij naar jou hoort.socialgoodwoman schreef: ↑06-09-2019 15:20In mijn hoofd? Weet je überhaupt wat begrijpend lezen is?
Hoe ik dit weet? Nogmaals, dit is meerdere keren door hem zelf toegegeven en verteld aan vrienden. Die het vervolgens weer aan mij lieten weten. Ik verzin helemaal niks, ik schrijf hier alleen maar wat ik hoor en meekrijg. Maar dat is blijkbaar moeilijk te begrijpen.
Maar niet het feit dat hij te sloom/slap/whatever is te gaan voor wat hij wenst plus die dames in dit scenario gebruikt.
Wat kan hij jou bieden als hij (volgens dit scenario) zo slecht voor zichzelf zorgt.
vrijdag 6 september 2019 om 23:03
Duidelijk verhaal zo, top.S-Meds schreef: ↑06-09-2019 17:30maar nu even de feiten op een rij
zaterdag 7 september 2019 om 00:14
Nou, jullie vroegen om vervolg. Jullie krijgen een vervolg.
Avond bij broer en vriendin was super gezellig. Lekker bijgekletst. Band is nog steeds zoals toen.
Hij heeft die zondag aan hun mijn nummer gevraagd, dit hebben ze hem alleen niet gegeven om drama (met vriendin) te voorkomen. Verstandig van ze.
Vervolgens is hij gaan zoeken naar een andere communicatievorm en heeft hij mij een mail gestuurd. Ik had dit echter nog niet gezien, omdat ik inmiddels een ander e-mailadres gebruik.
Heb de mail dus ook vanavond pas gelezen. Er is contact!
Avond bij broer en vriendin was super gezellig. Lekker bijgekletst. Band is nog steeds zoals toen.
Hij heeft die zondag aan hun mijn nummer gevraagd, dit hebben ze hem alleen niet gegeven om drama (met vriendin) te voorkomen. Verstandig van ze.
Vervolgens is hij gaan zoeken naar een andere communicatievorm en heeft hij mij een mail gestuurd. Ik had dit echter nog niet gezien, omdat ik inmiddels een ander e-mailadres gebruik.
zaterdag 7 september 2019 om 00:24
Zeg dat wel!
Nou TO, op naar lalaland dan maar.
zaterdag 7 september 2019 om 00:25
socialgoodwoman schreef: ↑07-09-2019 00:14Nou, jullie vroegen om vervolg. Jullie krijgen een vervolg.
![]()
Nu eerst afpakken en dan kan hij hetzelfde bij jou flikken over een tijdje...
zaterdag 7 september 2019 om 08:04
Leuk zeg, mailen met een bezette man. Een indrukwekkende aspiratiesocialgoodwoman schreef: ↑07-09-2019 00:14Nou, jullie vroegen om vervolg. Jullie krijgen een vervolg.
![]()
zaterdag 7 september 2019 om 09:48
we weten niet wat hij heeft gemaild. het was natuurlijk al raar dat hij niet gewoon even een praatje kwam doen na al die jaaaaaren. lijkt mij namelijk heel normaal zeker als er unfinished b. is. Maar nee.cataleya00 schreef: ↑07-09-2019 08:52Nou meid, jij blij dat je je aandacht hebt waar je zo naar verlangt. Wel heel toevallig allemaal.
zaterdag 7 september 2019 om 09:58
Dat mocht niet van die vriendin.
Die begrijpt hem ook beter dan dat hij zichzelf begrijpt, hij valt denk ik op een type
'je praat de hele tijd over je ex, dat verbied ik gewoon en dan is het wel klaar met die fratsen' vriendin.
'hii durft niet te bellen dus weet je wat, ik check al mijn email adressen van de afgelopen twintig jaar' to.
'hij eet nooit de speciebonen op dus ik geef hem lekker een extra schep' zijn moeder.
Misschien is een medium inschakelen een idee.