Wasmachine vraag...
zaterdag 14 september 2019 om 15:04
Hebben wij ook. Topding.gizzmo-returns schreef: ↑14-09-2019 15:02Tweedehands zou ik alleen kopen als je het geld niet voor een nieuwe hebt.
Voor €400 / €500 heb je een prima nieuwe machine. Wij zijn al jaren tevreden met een Samsung Bubble.
zaterdag 14 september 2019 om 15:28
Ik ook, en als je de reviews leest samen met mij ook heel veel anderen.gizzmo-returns schreef: ↑14-09-2019 15:02Tweedehands zou ik alleen kopen als je het geld niet voor een nieuwe hebt.
Voor €400 / €500 heb je een prima nieuwe machine. Wij zijn al jaren tevreden met een Samsung Bubble.
zaterdag 14 september 2019 om 15:30
Wij hebben een AEG van ruim 7 jaar oud en draait nog steeds als een zonnetje, zelfs na twee lompe verhuizingen (denk; veel trappen, tijdje in vochtige opslag, vervoeren zonder transportbouten)
Weet niet hoe ze nu zitten, maar was toen qua prijs een mooie middenklasser
Tweedehands zou ik zelf alleen doen als ik het geld niet had voor een nieuwe, of precies weet waar hij vandaan kwam (dus familie of vrienden waarvan ik weet hoe ze met hun spullen omgaan)
Weet niet hoe ze nu zitten, maar was toen qua prijs een mooie middenklasser
Tweedehands zou ik zelf alleen doen als ik het geld niet had voor een nieuwe, of precies weet waar hij vandaan kwam (dus familie of vrienden waarvan ik weet hoe ze met hun spullen omgaan)
zaterdag 14 september 2019 om 15:40
Vroeguh was Miele echt top. Maar de prijs/kwaliteit is nu gewoon prut.
Ik heb al een aantal jaren een goedkope Beko en ben er erg tevreden over. Tweedehands kopen zou ik niet doen. Heb ik toch het idee dat ik de ellende van een ander overneeem.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 14 september 2019 om 15:42
Klopt. De goede naam van Miele is een beetje achterhaald.
zaterdag 14 september 2019 om 15:43
[https://www.dewitgoedoutlet.nl/wasmachi ... r=priceurl]
Tweedehands met garantie en b-keus met cosmetische foutjes
Tweedehands met garantie en b-keus met cosmetische foutjes
granny71 wijzigde dit bericht op 14-09-2019 15:44
14.88% gewijzigd
zaterdag 14 september 2019 om 15:48
Ik zou gaan voor nieuw.. Ik vertrouw mensen niet zo meer.. Mijn laptop was eens kapot en kon ook eigenlijk niet meer blijvend gerepareerd worden. Meneer van de computerwinkel (!!!) bood wel aan het tijdelijk te kunnen oplappen zodat ik de laptop nog op marktplaats kon verkopen (wetende dat het ding het na een week ofzo weer begeeft). Zo op afgeknapt dat ik niks tweedehands meer hoef.
Het hangt er ook vanaf hoevaak je wast trouwens.. Verder is het koffiedik kijken.. de ene wast jaren zonder problemen met Beko en de ander heeft met een Miele continu problemen. Andersom kan natuurlijk ook.
Het hangt er ook vanaf hoevaak je wast trouwens.. Verder is het koffiedik kijken.. de ene wast jaren zonder problemen met Beko en de ander heeft met een Miele continu problemen. Andersom kan natuurlijk ook.
zaterdag 14 september 2019 om 16:10
Miele komt nog altijd overal als beste uit de test, daar valt niet op af te dingen.
zaterdag 14 september 2019 om 16:15
't Is maar welk 'tests' je leest.
Ik heb me een paar jaar geleden ingelezen op de site waarop reparateurs hun mening geven. Die weten wat er stuk gaat aan welke machine en welke machines zelden gerepareerd hoeven te worden.
http://www.wasmachinepagina.nl/wat-is-d ... asmachines
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 14 september 2019 om 16:27
Mijn eerste wasmachine was er een van Indesit, tweedehands van familie, die best lang is meegegaan.Oudblond schreef: ↑14-09-2019 16:15't Is maar welk 'tests' je leest.
Ik heb me een paar jaar geleden ingelezen op de site waarop reparateurs hun mening geven. Die weten wat er stuk gaat aan welke machine en welke machines zelden gerepareerd hoeven te worden.
http://www.wasmachinepagina.nl/wat-is-d ... asmachines