Leuke makelaar uit vragen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:12
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
donderdag 29 augustus 2019 om 14:28
Ja dat hoop ik. Hij zit nu op een (gay) mannen topic te bespreken hoe hij dit het beste aan kan pakken.
vrijdag 30 augustus 2019 om 00:31
Nee want ik mag geen praktische dingen meer bespreken toch?! Ik kan toch moeilijk bellen hee makelaar dit is die chick van drie weken geleden, ik wil je? Ik moet wachten tot dat contract om hem uit te vragen van jullie. Niet goed voor het topic maar ja.
vrijdag 30 augustus 2019 om 10:14
Nee, doe dat maar niet.
Je bent echt een goede TO, die advies opvolgt.
Hoe hilarischer het topic, hoe geringer de romance.
Dus in tussentijd kan ik rustig iets anders gaan doen om mijn gedachten even te verzetten?

(Dit was mijn laatste verwijzing, hoor.
dinsdag 17 september 2019 om 17:19
Ik was die hele vent eigenlijk alweer een beetje vergeten maar ik zag hem weer en OMG, ik krijg het er warm van! En hij maakte grapjes en ik poogde ook leuk te doen en het was leuk.
Dus ik ga vanavond denk ikeen berichtje sturen waarvan ik denk dat als hij me leuk vindt, het als een date klinkt, maar als hij me niet leuk vindt of (zoals zeer waarschijnlijk) bezet is, hij gewoon nee kan zeggen en dan lijkt het alsof ik gewoon een lekker sociale meid ben. Ik wilde het niet hier melden om onvermijdelijk gezichtsverlies te voorkomen maar hee dan ben ik weer hypocriet en verheven boven zij die onder geen beding genoemd mag worden. Dus there you go
Dus ik ga vanavond denk ikeen berichtje sturen waarvan ik denk dat als hij me leuk vindt, het als een date klinkt, maar als hij me niet leuk vindt of (zoals zeer waarschijnlijk) bezet is, hij gewoon nee kan zeggen en dan lijkt het alsof ik gewoon een lekker sociale meid ben. Ik wilde het niet hier melden om onvermijdelijk gezichtsverlies te voorkomen maar hee dan ben ik weer hypocriet en verheven boven zij die onder geen beding genoemd mag worden. Dus there you go
dinsdag 17 september 2019 om 17:29
Ja nee shit ik vond geen bruggetje! Hij vroeg wel hoe ik tegenover huisdieren stond, is dat een goed teken?
dinsdag 17 september 2019 om 18:49
dinsdag 17 september 2019 om 18:54
Zo simpel, zo elegant! Daar kom ik dan dus niet op.creativeguy schreef: ↑17-09-2019 18:49Als je het over huisdieren hebt, vraag je gewoon "hebben jullie huisdieren" of "hoe vindt je vriendin huisdieren" ?