Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 23 september 2019 om 09:06
Tis zo'n topic waar de diagnose vanaf druipt.Het-groepje schreef: ↑23-09-2019 07:55Ik denk dat het werkelijke topic over woede aanvallen want weer single niet zo leuk is als ik fantaseer.
Handig wel, hoeft niemand die diagnose te benoemen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 23 september 2019 om 09:30
Dat wist ik al:
https://www.psychologiemagazine.nl/arti ... oed-ruzie/
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 23 september 2019 om 09:39
Dat is geen ruzie, dat is een Goed Gesprek.Solomio schreef: ↑23-09-2019 09:30Dat wist ik al:
https://www.psychologiemagazine.nl/arti ... oed-ruzie/
maandag 23 september 2019 om 09:40
O ja. Dat is ook zo inderdaad. Das geen ruzie.
Geen bijzonderheden
maandag 23 september 2019 om 09:40
Ja dat had ik dus ook.Lady*Voldemort schreef: ↑23-09-2019 08:36Ik moest direct denken aan die mevrouw die in het park in foetushouding gillend de madeliefjes uit de grond rukte. Daarna de OP gelezen, en mijn associatie bleek niet eens zo'n hele gekke.
Plus dat je denk ik geen heel leuke partners trekt als je al krijsend zit te Tinderen.
maandag 23 september 2019 om 09:41
maandag 23 september 2019 om 09:46
En dat je dan in een woedeaanval je telefoon tegen de muur stuk smijt, dan trek je helemaal geen partners meer.Het-groepje schreef: ↑23-09-2019 09:40Ja dat had ik dus ook.
Plus dat je denk ik geen heel leuke partners trekt als je al krijsend zit te Tinderen.
maandag 23 september 2019 om 09:59
Betty_Slocombe schreef: ↑23-09-2019 08:04Serieus, wie heeft mijn post gestaft? Nu is de vast fictieve naam van een niet-bestaand kind in een troltopic weggehaald in verband met fokking privacy.
Tssss.
Ik wil bij deze graag melden dat mijn 12 jarige zoon Sjakie zijn zwemdiploma gehaald heeft en volgende week zaterdag een poolparty geeft bij ons thuis. Het adres is : Woonboulevard 60 in Cruquius (bij geen gehoor: sleutel ligt onder de mat).
Graag even een berichtje via poolparty@shifty.nl om aan te geven met hoeveel personen je komt. En het vriendelijke doch wel dringende verzoek om dit mailadres daarna te wissen in verband met privacy.
Hartelijk dank en graag tot zaterdag.
Shifty & Sjakie
maandag 23 september 2019 om 10:10
maandag 23 september 2019 om 10:11
Heb je ook een postcode, handiger voor de navigatieSHIFTY schreef: ↑23-09-2019 09:59![]()
Ik wil bij deze graag melden dat mijn 12 jarige zoon X zijn zwemdiploma gehaald heeft en volgende week zaterdag een poolparty geeft bij ons thuis. Het adres is : W. 60 te in C. (bij geen gehoor: sleutel ligt onder de mat).
Graag even een berichtje via poolparty@XX om aan te geven met hoeveel personen je komt. En het vriendelijke doch wel dringende verzoek om dit mailadres daarna te wissen in verband met privacy.
Shifty & X
Later is nu
maandag 23 september 2019 om 10:13
Al 12 en nu pas zijn zwemdiploma?SHIFTY schreef: ↑23-09-2019 09:59![]()
Ik wil bij deze graag melden dat mijn 12 jarige zoon Sjakie zijn zwemdiploma gehaald heeft en volgende week zaterdag een poolparty geeft bij ons thuis. Het adres is : Woonboulevard 60 in Cruquius (bij geen gehoor: sleutel ligt onder de mat).
Graag even een berichtje via poolparty@shifty.nl om aan te geven met hoeveel personen je komt. En het vriendelijke doch wel dringende verzoek om dit mailadres daarna te wissen in verband met privacy.
Shifty & Sjakie
Jij ontaarde ouder!
I like being a mess. It's who I am.
maandag 23 september 2019 om 10:18
Nee, nee, ik heb 'm juist de tijd gegeven om op z'n eigen tempo bijna te verdrinken zodat hij zelf wilde leren zwemmen. Enorm gemotiveerd was hij na z'n therapie.
maandag 23 september 2019 om 10:20