Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat kind heet wel X, dus kan ze later wel officier van justitie of bovenbouwdocent wiskunde of longarts worden. Dat wel.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2019 23:18
Reden: Privacy
2.06% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
22-09-2019 21:54
Dat kind heet wel X, dus kan ze later wel officier van justitie of bovenbouwdocent wiskunde of longarts worden. Dat wel.
Nou, precies maar weer.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2019 23:19
Reden: Quote aangepast
1.10% gewijzigd
Griebus67 schreef:
22-09-2019 21:51
Nee, ergerlijk getrol weer. Ik vind het altijd zowel sneu als plaatsvervangend gênant als mensen er dan ook nog zo serieus op ingaan.
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty_Slocombe schreef:
:proud:
1.18% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty_Slocombe schreef:
Nee, longartsen heten Alex.

Zou er ergens een wedstrijdje lopen met wie de meest doorzichtige trolpost door de eerste keuring krijgt?
0.74% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Suðri schreef:
22-09-2019 21:09
PB eens dan.
Ik PB nooit. :A:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Zou de nieuwste Leesook het beeld zijn wat een dom wicht bedenkt om zichzelf en dr dinnetjes sexy en leuk neer te zetten en is het om te janken wat Viva voor vrouwbeeld de wereld in zendt..

Of is het een geniale en subtiele literaire verwijzing?

Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
22-09-2019 22:16
Ik PB nooit. :A:
Teleurstellend.
feow schreef:
22-09-2019 22:38
Zou de nieuwste Leesook het beeld zijn wat een dom wicht bedenkt om zichzelf en dr dinnetjes sexy en leuk neer te zetten en is het om te janken wat Viva voor vrouwbeeld de wereld in zendt..

Afbeelding
Het eerste.
feow schreef:
22-09-2019 22:38

Afbeelding
Dat laatste.

David Dunning
Solomio schreef:
22-09-2019 22:41
Dat laatste.
Dwarsliggers gegeten?
Suðri schreef:
22-09-2019 22:41
Dwarsliggers gegeten?
Bijdehandjes.

David Dunning
Solomio schreef:
22-09-2019 22:42
Bijdehandjes.
Beter
Waarom willen sommige mensen hun eigen gevoel of overtuiging over zo'n immense beslissing als het wel of niet houden van een kindje projecteren op een ander? Het voelt te onaardig om te vragen in het betreffende topic dus ik dacht ik vraag het hier.
Ik denk dat het werkelijke topic over woede aanvallen want weer single niet zo leuk is als ik fantaseer.
Het-groepje schreef:
23-09-2019 07:55
Ik denk dat het werkelijke topic over woede aanvallen want weer single niet zo leuk is als ik fantaseer.
Wat fantaseer je dan?
Serieus, wie heeft mijn post gestaft? Nu is de vast fictieve naam van een niet-bestaand kind in een troltopic weggehaald in verband met fokking privacy.

Tssss.
Betty_Slocombe schreef:
23-09-2019 08:04
Serieus, wie heeft mijn post gestaft? Nu is de vast fictieve naam van een niet-bestaand kind in een troltopic weggehaald in verband met fokking privacy.

Tssss.
Ik dacht al. Wat nu weer. Hoe dom.
Geen bijzonderheden
Weet iemand hoe ik topics waar ik in een grijs verleden ooit eens op gereageerd heb uit mijn voorkeurslijst moet krijgen?
Of waar ik deze vraag beter kan stellen?
herfstappeltaart schreef:
23-09-2019 08:29
Weet iemand hoe ik topics waar ik in een grijs verleden ooit eens op gereageerd heb uit mijn voorkeurslijst moet krijgen?
Of waar ik deze vraag beter kan stellen?

Onder je lijst 'gereageerd' staat in lichtgrijs 'wijzig'. Als je daarop klikt, komen er afvalbakjes voor de topics. Daar klik je op en weg zijn ze :)
Later is nu
Betty_Slocombe schreef:
23-09-2019 08:04

Tssss.
Ze lezen de context hè, dus troltopic of niet, dat kind had zomaar zo kunnen heten.
Echt waar.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
23-09-2019 07:59
Wat fantaseer je dan?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Dreamer schreef:
23-09-2019 08:33
Onder je lijst 'gereageerd' staat in lichtgrijs 'wijzig'. Als je daarop klikt, komen er afvalbakjes voor de topics. Daar klik je op en weg zijn ze :)

Aaah super, dankjewel!
charlottew88 schreef:
23-09-2019 08:33
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik moest direct denken aan die mevrouw die in het park in foetushouding gillend de madeliefjes uit de grond rukte. Daarna de OP gelezen, en mijn associatie bleek niet eens zo'n hele gekke.
Lady*Voldemort schreef:
23-09-2019 08:36
Ik moest direct denken aan die mevrouw die in het park in foetushouding gillend de madeliefjes uit de grond rukte. Daarna de OP gelezen, en mijn associatie bleek niet eens zo'n hele gekke.
Oh die ja :HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven