Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 september 2019 om 21:55
Nou, precies maar weer.Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 21:54Dat kind heet wel X, dus kan ze later wel officier van justitie of bovenbouwdocent wiskunde of longarts worden. Dat wel.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2019 23:19
Reden: Quote aangepast
1.10% gewijzigd
zondag 22 september 2019 om 21:58
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 22 september 2019 om 21:58
Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 21:54Dat kind heet wel X, dus kan ze later wel officier van justitie of bovenbouwdocent wiskunde of longarts worden. Dat wel.
1.18% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 22 september 2019 om 22:09
Nee, longartsen heten Alex.Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 21:54Dat kind heet wel X, dus kan ze later wel officier van justitie of bovenbouwdocent wiskunde of longarts worden. Dat wel.
Zou er ergens een wedstrijdje lopen met wie de meest doorzichtige trolpost door de eerste keuring krijgt?
0.74% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 22 september 2019 om 22:38
Zou de nieuwste Leesook het beeld zijn wat een dom wicht bedenkt om zichzelf en dr dinnetjes sexy en leuk neer te zetten en is het om te janken wat Viva voor vrouwbeeld de wereld in zendt..
Of is het een geniale en subtiele literaire verwijzing?
Of is het een geniale en subtiele literaire verwijzing?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 22 september 2019 om 22:39
zondag 22 september 2019 om 22:41
Dat laatste.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 23 september 2019 om 00:27
maandag 23 september 2019 om 07:59
Wat fantaseer je dan?Het-groepje schreef: ↑23-09-2019 07:55Ik denk dat het werkelijke topic over woede aanvallen want weer single niet zo leuk is als ik fantaseer.
maandag 23 september 2019 om 08:06
Ik dacht al. Wat nu weer. Hoe dom.Betty_Slocombe schreef: ↑23-09-2019 08:04Serieus, wie heeft mijn post gestaft? Nu is de vast fictieve naam van een niet-bestaand kind in een troltopic weggehaald in verband met fokking privacy.
Tssss.
Geen bijzonderheden
maandag 23 september 2019 om 08:33
herfstappeltaart schreef: ↑23-09-2019 08:29Weet iemand hoe ik topics waar ik in een grijs verleden ooit eens op gereageerd heb uit mijn voorkeurslijst moet krijgen?
Of waar ik deze vraag beter kan stellen?
Onder je lijst 'gereageerd' staat in lichtgrijs 'wijzig'. Als je daarop klikt, komen er afvalbakjes voor de topics. Daar klik je op en weg zijn ze
Later is nu
Ze lezen de context hè, dus troltopic of niet, dat kind had zomaar zo kunnen heten.Betty_Slocombe schreef: ↑23-09-2019 08:04Serieus, wie heeft mijn post gestaft? Nu is de vast fictieve naam van een niet-bestaand kind in een troltopic weggehaald in verband met fokking privacy.
Tssss.
Echt waar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
maandag 23 september 2019 om 08:36
Ik moest direct denken aan die mevrouw die in het park in foetushouding gillend de madeliefjes uit de grond rukte. Daarna de OP gelezen, en mijn associatie bleek niet eens zo'n hele gekke.
maandag 23 september 2019 om 08:45
Oh die jaLady*Voldemort schreef: ↑23-09-2019 08:36Ik moest direct denken aan die mevrouw die in het park in foetushouding gillend de madeliefjes uit de grond rukte. Daarna de OP gelezen, en mijn associatie bleek niet eens zo'n hele gekke.