Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Nee hoor, je mag er trots op zijn! Je bent lushexpert, hebt er veel lol in en je kan ons newbies heel goed helpen met allerlei vragen!
nou ja, expert zou ik mezelf niet willen noemen ben pas Lush fan sinds november!
Haha, echt, sinds november pas? Dat had ik niet gedacht!!! Ikzelf ben zelfs al iets langer fan - heb in september mn eerste Lush gekocht! Heb mn tweede aankoop pas in maart gedaan, maar mn eerste aankoop - de soft coeur- blijft in mn top drie staan!

Heb sinds maart drie keer iets gekocht bij lush, en een heleboel geruild. Mn stash bestaat op dit moment uit:

soft coeur

mange-too

mudflats

hiwtk

porridge soap

chox away

buffy

aqua mirabilis

en heb nog proefjes van

sea vegetable

miranda

angels on bare skin

dream cream

ultra bland (die moet ik hebben!) (andere dingen ook maar deze is echt zoooo fijn)

herbalism

spice curls

en van twee douchebruisblokken waarvan ik niet weet wat ik ermee moet..

niet echt fotowaardig dus!
Ha, ik ben pas fan vanaf midden maart, dus ik ben echt een newbie.
November!!!!!!!

Dan zijn ze vast blij met je kaatje, hahahaha

Wow wat een voorraad!

Ik wil ook een winkel in de buurt, ik moet alles op afstand doen

Hoop dat ze in Engeland wat proefjes er bij in doen.
zullen ze toch wel doen, elle?

kaatje, een vraag voor jou als expert: (misschien weet indonees hier ook wel iets van):

wat is behalve dream cream een fijne bodylotion? ik hou niet van de geur van karma...
Gingerlotion! Ruikt naar Sex in The Shower emotibomb.

Is alleen retro. Ik zag hem vanmorgen trouwens niet meer ertussen staan bij de retro, misschien komt er een nieuwe batch ofzo? Hij is er hopelijk niet uit want hij is goddelijk!
In Engeland moet je bij het opmerkingenveld expliciet naar proefjes vragen anders doen ze er niks bij is mijn ervaring.
Kijk, en dat vind ik nou weer zo lekker van een massagebar, die gebruik ik dus als bodylotion.

De mange too en de heavanilli zijn bijna op, dus het wordt tijd dat mijn pakje komt.

Heb 4 massagebars besteld.
Ik hou ook van massagebars als bodylotion, denk alleen dat ik in de zomer ook wel van een echte lotion hou, das wat minder vettig.

Kaatje, ik vind de sex in the shower heel lekker ruiken dus ik ga zeker aan de ginger lotion denken! Ik zie hem nu trouwens wel bij de retro op de site staan. Weet jij of ze in de winkels in de UK ook retro dingen verkopen?

Heb hem in mijn winkelmandje gedaan!
Ja want ik heb retro dingen besteld in de UK, op advies van kaatje.
ja, maar ik bedoel of die ook in de winkels daar staan... dus niet bij bestellen
O sorry, weet ik niet.

Och ja natuurlijk jij gaat naar Engeland
Wanneer ga je precies pepernoek, en hoe lang?
begin juli, 3 dagen

begin juli is alleen nog zo la-ha-hang
Retro is alleen via de site te krijgen.....
Elle, als je spullen in potjes hebt besteld, bewaar dan de lege potjes. Bij inlevering van 5 van die zwarte potjes kun je een vers masker gratis krijgen. Misschien is die actie er ook als je naar Berlijn gaat!

Ik heb in de vakantie wel eens wat baddingen van de Lush gehad en die zijn dus ook echt heerlijk! De bathmelt You've been mangood is echt verrukkelijk! En de bruisbal met cacaoboter erin ook. En ik heb een proefje van een schuimblok gehad, iets met Green dream of zo, en die was ook al zo lekker. Helaas (of misschien wel gelukkig?) heb ik thuis geen bad.
Ik heb dus ( gelukkig ) ook geen bad!

Bewust niet genomen in ons huis, maar denk nu ( sinds ik aankomend Lushie ben ) hadden we maar een bad genomen!
Hmmmm nou hoorde ik net van iemand dat als je een bestelling in Engeland doet er nog een enorm bedrag aan belasting over heen komt als je pakketje door de douane gecontrolleerd wordt, is dat zo?

Was mij niet bekend en heb ik ook niemand over gehoord
Volgens mij is dat vooral vanuit Engeland, Elle.

Ik heb wel een bad, maar nog heel veel badspul staan. Ik hou trouwens het meeste van badolies en die heeft Lush niet. Die van Weleda en van Therme vind ik erg lekker!
Hoe bedoel je?

Als iemand uit Engeland iets besteld uit een ander land?
Wanneer ga je naar Berlijn, Elle?

Jammer Kaatje, dat retro niet in de winkel verkrijgbaar is. Ik ruik graag eerst aan alle producten voordat ik iets koop.

wbt de gingerlotion:

Ik hou wel van gember, maar niet zo van bloemenluchtjes. Op de engelse site staat bij de gingerlotion dattie meer van bloemen dan van gember wegheeft. wat vind jij`?
Ow, ik bedoel vanuit de VS, domme fout.

Maar ik ben zelf geen ervaringsdeskundige, dus misschien weet iemand anders daar meer van?
Ja, dat dacht ik dus ook vanuit de VS.

Maar niet vanuit Engeland of welk land dan ook uit Europa.

We shall see.
Ik heb er op het lushforum nog nooit over gelezen en daar bestellen echt veel mensen uit de Uk. Mischien doen ze het soms wel als steekproef, maar het komt zeker niet vaak voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven