Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zondag 5 april 2009 om 17:32
zondag 5 april 2009 om 18:05
maandag 6 april 2009 om 09:40
Oh Elle, wat spannend! Ik verwacht een uitgebreid verslag zodra je bestelling er is!
Ikzelf ben bezig mn nieuwe dingetjes te testen, ze zijn echt leuk en lekker
. Wil nu de dream cream aan gaan schaffen, maar die is in NL al bijna net zo duur als de dream cream uit de Uk + de verzendkosten, dus misschien doe ik binnenkort ook wel een bestelling. Ga eerst met pasen een proefpakketje maken voor mn moeder, wie weet is die ook wel enthousiast en bestelt ze wel mee!
Ikzelf ben bezig mn nieuwe dingetjes te testen, ze zijn echt leuk en lekker
maandag 6 april 2009 om 09:48
Het lijstje is iets anders geworden pepernoek, ik heb ook nog wat uit de retro besteld.
Waar is die dream cream ook al weer voor?
Lola gaat zaterdag naar een lushstore dus die neemt ook nog wat mee voor me, moet nog even bekijken wat want ik wil nog zoveel.
Ben nu eerst wat dingetjes aan het uitproberen, kijken wat lekker blijft.
Waar is die dream cream ook al weer voor?
Lola gaat zaterdag naar een lushstore dus die neemt ook nog wat mee voor me, moet nog even bekijken wat want ik wil nog zoveel.
Ben nu eerst wat dingetjes aan het uitproberen, kijken wat lekker blijft.
maandag 6 april 2009 om 10:36
maandag 6 april 2009 om 10:37
[quote]kaatje_85 schreef op 06 april 2009 @ 10:26:
hmm ik heb net even gekeken op de engelse site en alles wat ik nog wil hebben/ nodig heb is samen excl. verzendkosten 108 pond..... X-D[/q]
Ik heb mij dus ook heul erg ingehouden, anders zat ik wel op 200 pond.
Eerst maar een paar bepaalde dingen besteld en uitproberen, als het bevalt zal ik vaker gebruik gaan/moeten maken van de engelse site.
Wat ga je bestellen dan Kaatje?
Ben benieuwd.
hmm ik heb net even gekeken op de engelse site en alles wat ik nog wil hebben/ nodig heb is samen excl. verzendkosten 108 pond..... X-D[/q]
Ik heb mij dus ook heul erg ingehouden, anders zat ik wel op 200 pond.
Eerst maar een paar bepaalde dingen besteld en uitproberen, als het bevalt zal ik vaker gebruik gaan/moeten maken van de engelse site.
Wat ga je bestellen dan Kaatje?
Ben benieuwd.
maandag 6 april 2009 om 10:44
maandag 6 april 2009 om 10:50
quote:blijftblozen schreef op 06 april 2009 @ 10:36:
Had trouwens een proefje van Skinny Dip (nog van de vorige keer), maar dat vond ik minder. Niet een heel lekker luchtje en ook niet heel lekker in het gebruik. Vond ik dan, he? Is natuurlijk heel persoonlijk. Ik smeer me liever in met creme ofzo...
Vond ik dus ook heel erg tegenvallen , samen met de Almond Butter, die bestel ik dus niet weer.
Maar heb dus wel 4 massagebars besteld en de Buffy 200 gram.
Had trouwens een proefje van Skinny Dip (nog van de vorige keer), maar dat vond ik minder. Niet een heel lekker luchtje en ook niet heel lekker in het gebruik. Vond ik dan, he? Is natuurlijk heel persoonlijk. Ik smeer me liever in met creme ofzo...
Vond ik dus ook heel erg tegenvallen , samen met de Almond Butter, die bestel ik dus niet weer.
Maar heb dus wel 4 massagebars besteld en de Buffy 200 gram.
maandag 6 april 2009 om 10:54
quote:kaatje_85 schreef op 06 april 2009 @ 10:44:
Even kijken, precies weet ik het niet meer maar het was zo ongeveer:
- 2 x Buffy (200 gr) ook besteld
- 2 x Reincarnate =shampoo?
- Trichomania ook besteld
- 2 x Gentle Lentil geen idee
- Ginger fragrance = parfum
- Enzymion geen idee
- Chox away massagebar?
- 500 ml fles Veganese geen idee
- Waylander Rhassoul zeep zeep dus
- H'saun Wen Hua geen idee
- grote pot Ultrabland waarvoor?
ben vast nog iets vergeten
Even kijken, precies weet ik het niet meer maar het was zo ongeveer:
- 2 x Buffy (200 gr) ook besteld
- 2 x Reincarnate =shampoo?
- Trichomania ook besteld
- 2 x Gentle Lentil geen idee
- Ginger fragrance = parfum
- Enzymion geen idee
- Chox away massagebar?
- 500 ml fles Veganese geen idee
- Waylander Rhassoul zeep zeep dus
- H'saun Wen Hua geen idee
- grote pot Ultrabland waarvoor?
maandag 6 april 2009 om 10:56
maandag 6 april 2009 om 11:04
Sinds een jaar ben ik verslaafd ja, ik ben begonnen met cadeautjes voor vriendinnen tot ik op het geniale idee kwam dat ik ook best iets voor mezelf mocht kopen. Dat 'iets' is nu echt uit de hand aan het lopen.
Gelukkig voor mijn portemonnee hebben we geen bad thuis dus ik heb vooral zeep, smeersels en shampoo.
Ik heb trouwens ook de henna voor mijn schoonzus besteld, die is echt supergoed!
Gelukkig voor mijn portemonnee hebben we geen bad thuis dus ik heb vooral zeep, smeersels en shampoo.
Ik heb trouwens ook de henna voor mijn schoonzus besteld, die is echt supergoed!
maandag 6 april 2009 om 11:08
quote:kaatje_85 schreef op 06 april 2009 @ 10:44:
Even uitleg erbij voor jou elleinspe!
- 2 x Buffy (200 gr) (scrub bodybutter)
- 2 x Reincarnate (solid shampoo voor bruin haar)
- Trichomania (solid shampoo)
- 2 x Gentle Lentil (solid shampoo erg lekker en zacht)
- Ginger fragrance (parfum spray)
- Enzymion (gezichtscreme, even deze uitproberen)
- Chox away (zeep)
- 500 ml fles Veganese (conditioner)
- Waylander Rhassoul zeep (zeep)
- H'saun Wen Hua (haarmasker)
- grote pot Ultrabland (voor make-up eraf te halen, zeeeeer effectief)
Even uitleg erbij voor jou elleinspe!
- 2 x Buffy (200 gr) (scrub bodybutter)
- 2 x Reincarnate (solid shampoo voor bruin haar)
- Trichomania (solid shampoo)
- 2 x Gentle Lentil (solid shampoo erg lekker en zacht)
- Ginger fragrance (parfum spray)
- Enzymion (gezichtscreme, even deze uitproberen)
- Chox away (zeep)
- 500 ml fles Veganese (conditioner)
- Waylander Rhassoul zeep (zeep)
- H'saun Wen Hua (haarmasker)
- grote pot Ultrabland (voor make-up eraf te halen, zeeeeer effectief)