Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

dinsdag 24 september 2019 om 09:07
Goedemorgen,
Ik heb heel slecht geslapen. Ik heb met veel buikpijn en diarree op de wc gezeten en buik blijft rommelen. Zelfs man had het in de gaten en dat zegt wel iets.
Nu ben ik aan het wachten op appie.
Lientje, je mag vandaag lekker bijkomen van gisteren. Dochter zal het fijn vinden als ze opgehaald wordt, maar laat de rest maar wachten.
Wij hebben een oude Peugeot die, zolang hij blijft rijden, mag blijven.
Lise, wat is een standkachel?
Ik heb heel slecht geslapen. Ik heb met veel buikpijn en diarree op de wc gezeten en buik blijft rommelen. Zelfs man had het in de gaten en dat zegt wel iets.
Nu ben ik aan het wachten op appie.
Lientje, je mag vandaag lekker bijkomen van gisteren. Dochter zal het fijn vinden als ze opgehaald wordt, maar laat de rest maar wachten.
Wij hebben een oude Peugeot die, zolang hij blijft rijden, mag blijven.
Lise, wat is een standkachel?

dinsdag 24 september 2019 om 09:20
dinsdag 24 september 2019 om 09:26
Dat is wel echt ideaal Lise, ik doe toch altijd maar de motor aan anders krab ik mij de pest en heb slechte ervaring met zgn ontdooispray.
Moyrrie, was je aan de antibiotica? Of was jij dat niet? Misschien dat dan probiotica je helpt?
Hier ook slecht geslapen. Vanmiddag een uurtje revalidatietraject.
Dreamer, ik had een Daf 66 uit 1973. Lichtblauw. Die auto woog maar iets van 630kg. Toen het een keer enorm plensde op de A7 dreef ik letterlijk over de weg. Aquaplaning+ zegmaar
Moyrrie, was je aan de antibiotica? Of was jij dat niet? Misschien dat dan probiotica je helpt?
Hier ook slecht geslapen. Vanmiddag een uurtje revalidatietraject.
Dreamer, ik had een Daf 66 uit 1973. Lichtblauw. Die auto woog maar iets van 630kg. Toen het een keer enorm plensde op de A7 dreef ik letterlijk over de weg. Aquaplaning+ zegmaar

De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 24 september 2019 om 09:30
Moyrrie, sterkte!
Dreamer, de mannen hebben hem opgeruimd hoor.
Ik hoef hem alleen maar af te leveren bij de verhuurder. Ze ligt al op mijn achterbank
Is zo'n grote opblaasbare dus niet zo zwaar.
Ze zijn begonnen met heien. Tot nu toe valt het redelijk mee met de trillingen. Laatste huis gelukkig. Kunnen we volgend jaar alle scheuren gaan repareren en het huis opnieuw stucen.
Dit jaar had het weinig zin met al dat heien van de nieuwe huizen.
Ik hoef hem alleen maar af te leveren bij de verhuurder. Ze ligt al op mijn achterbank

Ze zijn begonnen met heien. Tot nu toe valt het redelijk mee met de trillingen. Laatste huis gelukkig. Kunnen we volgend jaar alle scheuren gaan repareren en het huis opnieuw stucen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 24 september 2019 om 09:31

dinsdag 24 september 2019 om 09:31
Oh gelukkig!lientje69 schreef: ↑24-09-2019 09:30Moyrrie, sterkte!
Ik hoef hem alleen maar af te leveren bij de verhuurder. Ze ligt al op mijn achterbank![]()
En jullie hadden je eigen plaatselijke aardbevingen dus! Vervelend zeg.
Later is nu

dinsdag 24 september 2019 om 09:53
Ik moest de standkachel even Googlen (en zag daarna je uitleg). Dat is inderdaad enorm luxe! En het spaart per saldo ook nog eens het milieu. Die wil ik dus ook in mijn volgende auto
Vervelend, Moyrrie, van je onrustige buik. Hopelijk geeft het onderzoek duidelijkheid en kunnen ze er wat aan doen.
Lientje, sterkte vandaag!
Wij zijn net terug van de tandarts. Helaas moet ik 2 kronen. Man moet 2 implantaten, dus het wordt een duur jaartje wat tandarts betreft.
Gelukkig voel ik me nog steeds iets beter.

Vervelend, Moyrrie, van je onrustige buik. Hopelijk geeft het onderzoek duidelijkheid en kunnen ze er wat aan doen.
Lientje, sterkte vandaag!
Wij zijn net terug van de tandarts. Helaas moet ik 2 kronen. Man moet 2 implantaten, dus het wordt een duur jaartje wat tandarts betreft.
Gelukkig voel ik me nog steeds iets beter.
dinsdag 24 september 2019 om 10:08
Dreamer, ja, dit is het 5e huis dat gebouwd wordt. Dus de 5e keer in de miniaardbevingen. Hele huis schudt behoorlijk dan een aantal uren door het gedreun. Zal blij zijn als het klaar is.
We keken altijd vrij zo'n 10 km de polder in. Nu helaas huizen ervoor.
Wat balen Doro, die tandartskosten.
dinsdag 24 september 2019 om 11:31
Bijna! Maar het was echt nog een daf deze. Duurde nog twee jaar voordat het Volvo werd (dat was in 1975)
Mijn vriend en ik willen nog heel graag een keer in zo’n grote oudere Volvo met van die grote ramen naar de Noordkaap rijden en dan ook in die auto slapen. Met ons tweeën dus.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

dinsdag 24 september 2019 om 11:48
Wij krijgen ook een nieuw huis voor ons huis en zijn daardoor wat uitzicht kwijt. Ik baal wel dat het ook herrie met zich meebrengt, maar gelukkig is het maar 1 huis dus hopelijk duurt het niet zo lang.lientje69 schreef: ↑24-09-2019 10:08Dreamer, ja, dit is het 5e huis dat gebouwd wordt. Dus de 5e keer in de miniaardbevingen. Hele huis schudt behoorlijk dan een aantal uren door het gedreun. Zal blij zijn als het klaar is.
Mijn haar is weer geknipt. Ik ben wel gesloopt na een uur in een kappersstoel zeg.

dinsdag 24 september 2019 om 11:56
Meestal wel ja. Dit keer was het iets korter maar het is ook weleens langer.
Het is te lang voor mij, maar ja. Ik wil er toch ook wel een beetje fatsoenlijk uitzien.

dinsdag 24 september 2019 om 11:57
Zit jij korter?

Ik heb vet “grappig” gedroomd. Dat een vriendin van mij een pakket had opgestuurd met plant achtige dingen. Niks in plastic verpakt want ze is anti plastic. Echt hoeveel details. Alleen nu heb ik de pakketbezorger gemist met mijn 100 tulpenbollen. Ze liggen nu bij de nieuwe buurman. Het lukte me eindelijk om door hem heen te slapen.

dinsdag 24 september 2019 om 12:05
Als het kan wachten doro, kun je overwegen de behandelingen in januari te doen. En dan voor een duurdere tanden verzekering te gaan.
Dit heb ik weleens gedaan. Kan enorm schelen. Maar dan moet het wel 3 maanden kunnen wachten.
Sommige tandartsen willen het ook wel in december doen en de factuur op januari zetten. Als een klant echt krap zit.
Dit heb ik weleens gedaan. Kan enorm schelen. Maar dan moet het wel 3 maanden kunnen wachten.
Sommige tandartsen willen het ook wel in december doen en de factuur op januari zetten. Als een klant echt krap zit.
dinsdag 24 september 2019 om 12:06
Dat wordt ophalen dan Yellow.
Ik had net een mega blunder.
Ik had een theepakket gekregen met chocolade en een klein doosje erin met veel liefs en kusjes erop. Een soort luciferdoosje met kleine witte hartjes erin. Pepermuntjes dacht ik heel naïef.
Dus ik stop er een in mijn mond en begin erop te kauwen ...
Blegh...
Bleken het hele kleine minizeepjes te zijn...
Ik had een theepakket gekregen met chocolade en een klein doosje erin met veel liefs en kusjes erop. Een soort luciferdoosje met kleine witte hartjes erin. Pepermuntjes dacht ik heel naïef.
Blegh...
Bleken het hele kleine minizeepjes te zijn...

dinsdag 24 september 2019 om 12:07
lientje69 schreef: ↑24-09-2019 12:06Dat wordt ophalen dan Yellow.
Blegh...
Bleken het hele kleine minizeepjes te zijn...![]()

dinsdag 24 september 2019 om 12:11
Whahahaha. Stond je opeens te schuimbekken van de liefde.lientje69 schreef: ↑24-09-2019 12:06Dat wordt ophalen dan Yellow.
Blegh...
Bleken het hele kleine minizeepjes te zijn...![]()

Ik vind het niet erg om ze op te halen. Ik heb al een aantal slaapkamerraam gesprekken gevoerd.

Dus nu kan ik eens van dichtbij bekijken wat ze allemaal uitspoken daar.

dinsdag 24 september 2019 om 12:12
Wow wat fancy.

dinsdag 24 september 2019 om 12:13
Mijn tandarts heeft wel eens voorgesteld om de rekening te delen, helft dit jaar, helft volgend jaar, bij behandeling in november/december. Alleen ben ik een watje en durf geen kroon.Gele_Suikerspin schreef: ↑24-09-2019 12:05Als het kan wachten doro, kun je overwegen de behandelingen in januari te doen. En dan voor een duurdere tanden verzekering te gaan.
Later is nu

dinsdag 24 september 2019 om 12:17
De tandarts adviseerde mij een jaar of tien geleden twee kronen op de kiezen waar ik een zenuwbehandeling gehad heb. Hij wilde voorkomen dat ze af zouden breken. Ik hou al tien jaar de boot af omdat ik het onzin vindt en de laatste keer gaf hij me gelijk en nu begint hij er niet meer over.