Heeft iedereen een type?

23-09-2019 20:01 90 berichten
Geloven jullie in het hebben van een type? Ookal beweren sommige dat ze geen type hebben?

En zullen mannen snel iets willen van iemand die ze bijvoorbeeld wel aantrekkelijk vinden maar niet hun type is?
zimi schreef:
23-09-2019 22:51
Ben je echt geïnteresseerd of men hier een type heeft of wil je vooral weten of je een kans maakt?
Nee ik ben niet geïnteresseerd of ik een kans maak
Alle reacties Link kopieren
Je doelt op type qua uiterlijk?
Ik dacht altijd dat ik die niet had.
Blond, bruin, groot, mollig?
Vanalles kon mij triggeren.
Maar door de jaren heen zie ik wel een bepaald karakter. En het maakt daarbij niet uit of diegene een pak, jogging of jeans aan heeft.
Humor vind ik ook zeer aantrekkelijk.
Er blijkt wel enige overeenkomst te zijn in hun gezichtsuitdrukkingen. Moeilijk uit te leggen, maar voor mijzelf wel te herkennen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Bij gelijke overige eigenschappen (innerlijk en uiterlijk) prefereer ik donker en donker- of middelblond boven rossig haar. Grijs kan me dan weer niet zo schelen en wat kalend ook niet. Geheel kaalgeschoren schedel is ook een minpuntje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb geen type qua uiterlijk, er is iets in de uitstraling waar ik op val. Donker, blond, rossig, kaal, lang haar, baard of juist niet, blauwe of bruine ogen, dik of dun maakt me allemaal niets uit. Wel heb ik qua innerlijk meestal hetzelfde type te pakken, ik val bijvoorbeeld nooit op foute mannen en het zijn ook altijd mannen met ambitie en meestal zijn ze ook intelligent. Misschien is het die uitstraling waarin ik dat zie of zo? Geen idee.

Toch speelt uiterlijk wel degelijk een rol, als ik iemand qua gezicht niet aantrekkelijk vind, zal ik er nooit verliefd op kunnen worden.
Ik val ook niet op een uitgesproken ijdel persoon of iemand die zich steeds met me wil meten. De kleinste kans heeft een criticaster; dat vind ik zó ongezellig!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Suðri schreef:
23-09-2019 21:51
Gaan we voorbonden eerste dates alles seizoenen kijken :love:

Als je bij de eerste date begint over iets voorbinden, ben je niet mijn type ..
Ook ik heb geen vast "type". Donker, blond of rossig, blauwe of bruine ogen, dik of dun, het maakt me allemaal niet uit.
We used to be friends...
Qua uiterlijk val ik niet op de 'knappe gladde' mannen waar veel dames voor in katzwijm vallen.

Ik val op de wat ruigere grijs wordende typjes met 3 dagen baard.

Qua karakter vind ik arrogantie een enorme afknapper.
SHIFTY schreef:
24-09-2019 10:11
Als je bij de eerste date begint over iets voorbinden, ben je niet mijn type ..
Ik heb niets met mannen in een jurk, dus komt goed uit!
Ik ben sapioseksueel.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik dacht altijd dat ik een type had: flinke bos donker haar, sportief, getraind lichaam, weinig lichaamsbeharing. Zo zagen mijn exen er ook ongeveer uit.
Toen kwam ik mijn huidige vriend tegen: Overal behaard behalve op zijn hoofd, kon nog geen 2 km hardlopen, en een sixpack ook allerminst ;-D Maar het was geen rebound, inmiddels al 7 jaar samen. En inmiddels loopt hij 10 km races met me :heart: maar een sixpack heeft hij nog steeds niet, net zo min als een bos haar.

Mijn 'type' is nog steeds wel het soort man waar ik op straat even een tweede keer naar kijk, dat wel. Maar voor een relatie duidelijk geen vereiste.
Ik wel. Ik val sneller voor mannen met een bepaald uiterlijk. Mannen met een hele lichte huid, blauwe ogen en blond haar trekken niet snel mijn aandacht. Ik vind met name mannen met een getinte huid, bruine of groene ogen en donker haar aantrekkelijk. Alle partners die ik tot nu toe heb gehad, hadden dat.
Ik val zwaar voor een stel mooie/opvallende ogen, het liefst broeierig en qua karakter een tikje arrogant.
.
Ohwhywhy schreef:
24-09-2019 08:32
Nee ik ben niet geïnteresseerd of ik een kans maak
Hoezo dan de vraag of mannen snel iets willen?
Ik val op donkere types in de zin van donker haar en ogen. Ze moeten een tikkeltje dominant zijn, ik hou niet van sissy’s, en beschermend zijn. En lang. Kleine mannen kan ik niks mee. Zelfverzekerd, en geen kantoorpik, ik hou van werkmannen, in een overall met smeer op hun gezicht. Mijn man voldoet aan bovenstaande, alleen wordt hij ernstig grijs en heeft hij blauwe ogen. En hij zit niet onder de smeer maar de autolak.
Gatekeeper* schreef:
23-09-2019 20:21
Zolang het een hartslag had was ik al tevreden.
Een hartslag en karakter ja. Beter een kut karakter dan geen karakter.
Qua geslacht en uiterlijk heb ik geen type. Man, vrouw, lang, kort, dun, dik.. allemaal de revue gepasseerd.
Maar het zijn wel allemaal lieve, intelligente mensen met een sarcastisch gevoel voor humor en een licht dominante houding/blik in hun ogen. :heart:
Suðri schreef:
24-09-2019 11:08
Ik heb niets met mannen in een jurk, dus komt goed uit!

Theoretisch kunnen we dan een heel eind komen als ik mijn jurk uit trek en jij niks voor bindt :biggrin:
El4ra schreef:
24-09-2019 12:12
Ik val zwaar voor een stel mooie/opvallende ogen, het liefst broeierig en qua karakter een tikje arrogant.

Ga maar vast liggen.
SHIFTY schreef:
24-09-2019 14:54
Theoretisch kunnen we dan een heel eind komen als ik mijn jurk uit trek en jij niks voor bindt :biggrin:
:hihi:
Ik val niet echt op een bepaald uiterlijk als het maar iemand is bij wie ik mezelf kan zijn en bij wie ik me veilig voel.
Suðri schreef:
23-09-2019 20:42
Inderdaad. Zak over het hoofd en voor vlag en vaderland.
Mn cola proest over mn telefoon scherm :yes:
Ik val een beetje op het type Tino Martin maar dan met een aardig karakter.
Mannen met donker haar die wat body hebben en een beetje kakkineus gekleed gaan vind ik echt wat hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het type waar ik op val link ik qua uiterlijk meer aan wat ik verwacht wat past bij bepaalde karaktereigenschappen. Al valt er niet echt een duidelijke lijn te zien in mijn partners.

Voor het eerst nu een partner die echt een bijzonder goed lijf heeft en stiekem is dat toch wel heel erg fijn. :flirting:
Haha nee ik heb niet echt een type.

Tenzij de dit type binnen zeer brede kaders valt.

Mijn exen en nu mijn vriend waren wel allemaal een beetje buitenbeentjes. Met mijn huidige partner merk ik wel hoe erg te kort ik mijzelf in het verleden heb gedaan door te denken dat ik een bepaald typen man leuk vond of daarvoor viel. Ondanks dat die mannen me helemaal niet gelukkig maakte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven