Het houd niet op

24-09-2019 01:36 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen ik deel hier even mijn verhaal omdat ik het van me wil afschrijven wat ik weleens vaker heb gedaan.
Het is bijna 2 uur in de nacht en ik kan niet slapen. Ik weet dat het raar gaat klinken wat ik nu deel maar ik wordt moe
van ex man zijn gedrag. Hij kan het niet accepteren ik een relatie heb totdat ons kind ouder wordt hij is nog heel jong.
We hebben co-ouderschap maar zijn bijna elke dag samen.
Gaan we met ons zoontje uit of zitten we thuis gaan we samen eten en gaat ex-man naar huis. Mijn zoontje vraagt iedere
dag om papa en ik vind het sneu om te zeggen papa er niet is omdat papa moet werken en dan wordt het avond dan moet
ik zeggen dat papa slaapt in zijn eigen huis.

Nu ex-man weet ik een relatie heb neemt hij afstand en zegt dat hij zelf wel belt wanneer ons zoontje komt ophalen.
Alleen elk kind heeft duidelijkheid nodig ik heb voorgesteld om dagen uit te prikken wanneer hij zal komen en ik
dit op een kalendertje kan zetten zodat ons zoontje weet wanneer papa er is.

Maar ex-man doet vervelend omdat ik een relatie heb. Hij weet dit omdat hij mij vraagt en ik kan geen nee zeggen.
Hij zal zien dat ik lieg. Ik wil liegen voor ons zoontje maar dat is ook geen leven voor mij. Ik heb overwegen om
mijn relatie stop te zetten met mijn vriend. Ik heb het besproken met mijn vriend en hij vindt dat ik een keuze moet maken.
Dit kan ik niet omdat ex-man afstand gaat houden hierdoor ons zoontje eronder zou lijden.

Het verstandigst is ik mijn relatie met mijn vriend stopzet....

Hoe denken jullie hierover...
Ja gelukkig houd je je verre van al die negatieve mensen hier. Messentrekkende mannen zijn dan weer geen probleem.
Wat heb jij trouwens een onwijs vertekend beeld van veilig thuis. Je noemt het gegeven dat ze je kind (nog) niet hebben meegenomen als onderbouwing dat het allemaal wel meevalt. Dat valt het niet. Echt niet.

En dat je pretparkbezoeken aangrijpt om je kwaliteiten als moederschap te bevestigen, zegt ook veel.
Tsja. Als het voor de buitenwereld maar perfect lijkt.
Jezus hè, wat is dit nou weer.

Grwoon je kind zeggen dat zijn vader er niet is en ook niet komt. Zit je vriend er bij wanneer je ex gezellig op visite komt?

Je kind kan een scheiding aan hoor, gebeuren ergere dingen in de wereld. Heb het idee dat jij er een drama van maakt en graag aandacht krijgt. Sneu voor je zoon; een aso vader en een dramaqueen als moeder.
ChristianeF schreef:
24-09-2019 18:01
Jezus hè, wat is dit nou weer.

Grwoon je kind zeggen dat zijn vader er niet is en ook niet komt. Zit je vriend er bij wanneer je ex gezellig op visite komt?

Je kind kan een scheiding aan hoor, gebeuren ergere dingen in de wereld. Heb het idee dat jij er een drama van maakt en graag aandacht krijgt. Sneu voor je zoon; een aso vader en een dramaqueen als moeder.
Vader komt kind af en toe ophalen dus dat zit er niet in.
vivautrecht85 schreef:
24-09-2019 12:13
Volgens mij is TS van oorsprong geen Nederlandse. Wellicht zou dat naast de matige taalvaardigheid ook kunnen verklaren waarom ze minder vertrouwen heeft in instanties, of iig minder de weg weet naar die partijen.
Ik heb op het moment niks te doen dus wil ik je een inlichting geven over de oorspronkelijke Nederlandse en Nederlandse Buitenlanders ...
Ik ben niet van oorsprong Nederlandse. De taalvaardigheid kan matig zijn maar geloof me ik ken wel mensen die wel
van oorsprong Nederlandse zijn en wie ik de taal verbeter tijdens het gesprek. En de verklaring van het niet vertrouwen
van instanties etc. dat heb je ook verkeerd beste vivautrecht85
Yasmeenah82 schreef:
24-09-2019 01:40
Hoe lang zijn je ex en jij uit elkaar? En hoe lang heb je al een nieuwe vriend?
Ik ben in 2016 gescheiden sinds maart 2017 heb ik een relatie Yasmeenah
Ach weer zo'n moeder die geen greintje kritiek kan verdragen, niks van niemand ter harte neemt. En het overduidelijk om haar ego gaat ten koste van het kind. Arm kind.... Het is te hopen dat het daar nog goed mee komt, later een fijn goed volwassen mens wordt ondanks diens ouders..
- geloept-
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
vivautrecht85 schreef:
24-09-2019 17:35
Wat heb jij trouwens een onwijs vertekend beeld van veilig thuis. Je noemt het gegeven dat ze je kind (nog) niet hebben meegenomen als onderbouwing dat het allemaal wel meevalt. Dat valt het niet. Echt niet.

En dat je pretparkbezoeken aangrijpt om je kwaliteiten als moederschap te bevestigen, zegt ook veel.
Dat is wat jij ervan maakt. Het gaat niet om de kwaliteit van moederschap maar het is quality-time tussen mij en mijn kind.
Javier schreef:
24-09-2019 19:08
Ach weer zo'n moeder die geen greintje kritiek kan verdragen, niks van niemand ter harte neemt. En het overduidelijk om haar ego gaat ten koste van het kind. Arm kind.... Het is te hopen dat het daar nog goed mee komt, later een fijn goed volwassen mens wordt ondanks diens ouders..
- geloept-
Volgens mij snap je iets niet Javier. Ik neem juist geen negatieve kritiek aan van iemand die niet mijn thuis situatie kent en het over mijn kind heeft. Dit heeft niks te maken met mijn eigen ego maar zelfrespect en of je het nu wel of niet respecteert dat is jou ding.
Maak je druk om je eigen kind.
ingewikkeldd schreef:
24-09-2019 19:23
Volgens mij snap je iets niet Javier. Ik neem juist geen negatieve kritiek aan van iemand die niet mijn thuis situatie kent en het over mijn kind heeft. Dit heeft niks te maken met mijn eigen ego maar zelfrespect en of je het nu wel of niet respecteert dat is jou ding.
Een vader die iemand neersteken een normale zaak vindt is geen normale thuissituatie.

Je hebt hier antwoord gekregen, dus doei dan maar.
ingewikkeldd schreef:
24-09-2019 19:01
De taalvaardigheid kan matig zijn maar geloof me ik ken wel mensen die wel
van oorsprong Nederlandse zijn en wie ik de taal verbeter tijdens het gesprek.
Dat zegt meer iets over jou dan over je gesprekspartner.
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 25-09-2019 09:34
Reden: Op de man/ongepast
99.32% gewijzigd
ingewikkeldd schreef:
24-09-2019 17:15
Wij zorgen voor onze zoontje met veel liefde en aandacht. Beiden geven we veel om onze zoontje. Deze situatie heeft helemaal geen in pack op onze zoontje.

Hij is altijd vrolijk, sociaal, goede ontwikkeling, heel lief en het gaat zeer goed met hem op school. Dit merken de mensen andersom had ik allang de veiligthuis over de vloer gehad en namen ze mijn kind mee.

Ik wil dat er moet opgehouden worden over de zorg van mijn kind. Mijn posts gaat over mijn relatie leven en niet het zorg over mijn kind. Wat betreft over een quote die is gedeeld.

Wat betreft over het verhaal van de messentrekker. Er is een gevecht geweest tussen de mannen hierover wil ik een update geven voor een beter beeld. Want jullie blijven mij loepen. Ik kan net zo goed een youtube kanaal openen.

Er is een rechtzaak geweest en de zaak is afgesloten over de gevecht. Er is een afspraak gemaakt de beide partijen hun aangifte hebben ingetrokken. Mijn ex man heeft er geen problemen mee en mijn vriend ook niet. Beiden hebben ingezien dat dit geen oplossing is. Mijn ex man wilt afstand houden van mij en wel regelmatig ons kind meenemen. Maar geen thuisbezoeken meer.

Ik heb besloten om mijn plicht te doen als ouder en de plichten van de vader zou hij moeten doen en hij doet dit ook wel maar minder wanneer hij weet ik een relatie heb. Dus ik ga een kalender maken op de koelkast hangen en bijpassende magneetjes plakken wanneer papa komt zoals het op papier staat.

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb ingelicht.
Ik heb er spijt van dat ik het heb gedeeld met jullie omdat er gelijk wordt geoordeeld normaal lach ik erom gelukkig zijn er ook wel advies gevende quotes.
Maar als het om mijn kind gaat dat is het natuurlijk niet meer grappig dat snappen jullie ook wel denk ik. Dus oordeel niet voordat je weet hoe het precies in elkaar zit.

Alleen hij ziet dan papa minder vaak en met structuur behulp van de kalender zou hij het leren zonder dat hij gekwetst word.

Ik ben trots op mijn zoontje en er wacht een mooie toekomst op ons. We gaan ieder jaar op vakantie elk maand naar een pretpark elke week doen we activiteiten buiten. Dus de zorg over mijn kind. Maken jullie er maar geen zorgen om. Ik raak erg gefrustreerd over jullie negatieve mensen waar ik in mijn dagelijkse leven afstand op hou. Mensen die mij iedere keer loepen daar heb ik dan gelukkig geen last van. Hoef ik namelijk niets van aan te horen. Voortaan ga ik ook niet reageren op loeper's die weten niet wat er echt thuis afspeelt. Mijn thuis bestaat van mijn zoontje en mij. We zijn zeer gelukkig samen.

En nog een fijne avond ik ga lekker avondeten met mijn zoontje.

Ik hoop oprecht dat er een mooie toekomst voor jou en je zoontje is weggelegd. Maar daartoe zal je dan wel per direct dingen moeten veranderen en erkennen dat er problemen zijn en daar hulp voor aanvaarden. Gezien je dat alles ontkent en weigert hulp te aanvaarden, ben ik eerder bang dan gerust op de toekomst voor je zoontje en jou. En weet je: jij bent oud genoeg om je eigen keuzes te maken. Je kind echter niet en die betrek je in onveilige situaties en heeft hier geen enkele keuze in. En dat is waar ik me zorgen over maak. Nee; loepen is daarvoor niet nodig; je nick en verhaal herinnerde ik me nog.
Een kind heeft meer nodig dan liefde, aandacht en dagjes pretpark. Je kind niet voorliegen over dit soort zaken en een veilige omgeving bieden, behoren daar m.i. zeker toe. Zet beide mannen voorgoed uit je leven en blijf vooral een alleenstaande moeder gezien je partnerkeuze niet goed en zeer onveilig blijkt te zijn. Wie weet is er dan nog een mooie toekomst voor je kind en jou weggelegd.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-09-2019 20:37
0.47% gewijzigd
ingewikkeldd schreef:

Het zou van zoveel meer zelfrespect getuigen als je zou erkennen dat je hulp kunt gebruiken. Niemand kan alles alleen. Dus hulp vragen is geen schande.
Gelukkig zijn er mensen die je zouden kunnen helpen; moet je alleen niet eigenwijs zijn en niet je eigen belang boven het belang van je kind blijven stellen.
Misade: iets minder kan m.i. ook. ;)
ingewikkeldd schreef:
24-09-2019 19:06
Ik ben in 2016 gescheiden sinds maart 2017 heb ik een relatie Yasmeenah
Hmmm in een ander topic in 2019 was je sinds 4 jaar met een man die zijn (ex)vriendin had bezwangerd.
ingewikkeldd schreef:
24-09-2019 17:15
Wij zorgen voor onze zoontje met veel liefde en aandacht. Beiden geven we veel om onze zoontje. Deze situatie heeft helemaal geen in pack op onze zoontje.

Hij is altijd vrolijk, sociaal, goede ontwikkeling, heel lief en het gaat zeer goed met hem op school. Dit merken de mensen andersom had ik allang de veiligthuis over de vloer gehad en namen ze mijn kind mee.

Ik wil dat er moet opgehouden worden over de zorg van mijn kind. Mijn posts gaat over mijn relatie leven en niet het zorg over mijn kind. Wat betreft over een quote die is gedeeld.

Wat betreft over het verhaal van de messentrekker. Er is een gevecht geweest tussen de mannen hierover wil ik een update geven voor een beter beeld. Want jullie blijven mij loepen. Ik kan net zo goed een youtube kanaal openen.

Er is een rechtzaak geweest en de zaak is afgesloten over de gevecht. Er is een afspraak gemaakt de beide partijen hun aangifte hebben ingetrokken. Mijn ex man heeft er geen problemen mee en mijn vriend ook niet. Beiden hebben ingezien dat dit geen oplossing is. Mijn ex man wilt afstand houden van mij en wel regelmatig ons kind meenemen. Maar geen thuisbezoeken meer.

Ik heb besloten om mijn plicht te doen als ouder en de plichten van de vader zou hij moeten doen en hij doet dit ook wel maar minder wanneer hij weet ik een relatie heb. Dus ik ga een kalender maken op de koelkast hangen en bijpassende magneetjes plakken wanneer papa komt zoals het op papier staat.

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb ingelicht.
Ik heb er spijt van dat ik het heb gedeeld met jullie omdat er gelijk wordt geoordeeld normaal lach ik erom gelukkig zijn er ook wel advies gevende quotes.
Maar als het om mijn kind gaat dat is het natuurlijk niet meer grappig dat snappen jullie ook wel denk ik. Dus oordeel niet voordat je weet hoe het precies in elkaar zit.

Alleen hij ziet dan papa minder vaak en met structuur behulp van de kalender zou hij het leren zonder dat hij gekwetst word.

Ik ben trots op mijn zoontje en er wacht een mooie toekomst op ons. We gaan ieder jaar op vakantie elk maand naar een pretpark elke week doen we activiteiten buiten. Dus de zorg over mijn kind. Maken jullie er maar geen zorgen om. Ik raak erg gefrustreerd over jullie negatieve mensen waar ik in mijn dagelijkse leven afstand op hou. Mensen die mij iedere keer loepen daar heb ik dan gelukkig geen last van. Hoef ik namelijk niets van aan te horen. Voortaan ga ik ook niet reageren op loeper's die weten niet wat er echt thuis afspeelt. Mijn thuis bestaat van mijn zoontje en mij. We zijn zeer gelukkig samen.

En nog een fijne avond ik ga lekker avondeten met mijn zoontje.
Ook ik had geen loepje nodig om je vorige verhaal nog te herinneren.
Je kunt nu heel erg afgeven op adviezen van mensen die het goed met je bedoelen zoals ik.

Je zal echt vreselijk veel van je kindje houden maar door je vorige topic en deze kun is ook te zien dat er met sommige dingen wel degelijk (grote) problemen zijn. Dan hebben we het maar over 2 situaties die je beschrijft waardoor de zorgen alleen maar nog groter worden. Dat je dit zelf niet inziet is zorgelijk. Hulp inschakelen is geen falen maar zal je alleen maar een veiligere prettigste toekomst brengen.
Tess1981 schreef:
24-09-2019 21:34
Ook ik had geen loepje nodig om je vorige verhaal nog te herinneren.
Je kunt nu heel erg afgeven op adviezen van mensen die het goed met je bedoelen zoals ik.

Je zal echt vreselijk veel van je kindje houden maar door je vorige topic en deze kun is ook te zien dat er met sommige dingen wel degelijk (grote) problemen zijn. Dan hebben we het maar over 2 situaties die je beschrijft waardoor de zorgen alleen maar nog groter worden. Dat je dit zelf niet inziet is zorgelijk. Hulp inschakelen is geen falen maar zal je alleen maar een veiligere prettigste toekomst brengen.
Gelukkig is het allemaal een beetje gejokt, wat je kunt zien als je nog wat verder terug loept.

relaties/verboden-liefde/list_messages/ ... #p30031554
ingewikkeldd schreef:
Ik neem juist geen negatieve kritiek aan van iemand die niet mijn thuis situatie kent en het over mijn kind heeft.
Wat kom je hier doen dan? Je dumpt je gedoe op een openbaar forum. Wat verwacht je hier te lezen? Medelijden? Want van kritiek noch adviezen trek je je iets aan. Het is wel degelijk een ego-'dingetje' wat een probleem is bij je. Dat blijkt al uit je reacties.
Down on Jubilee Street
vivautrecht85 schreef:
24-09-2019 21:41
Gelukkig is het allemaal een beetje gejokt, wat je kunt zien als je nog wat verder terug loept.

relaties/verboden-liefde/list_messages/ ... #p30031554
Ik had juist niet geloept omdat haar naam en verhaal meteen bij mij boven kwamen omdat het zo extreem was maar bedankt voor de link.

Hoop idd dat het nep is en zo niet, dat er iemand snel aan de bel trekt zodat TO wel hulp moet aannemen.
Tess1981 schreef:
24-09-2019 21:52
Ik had juist niet geloept omdat haar naam en verhaal meteen bij mij boven kwamen omdat het zo extreem was maar bedankt voor de link.

Hoop idd dat het nep is en zo niet, dat er iemand snel aan de bel trekt zodat TO wel hulp moet aannemen.
Ik vond het al onwaarschijnlijk dat iemand die in Nederland is geboren zo schrijft...
relaties/verboden-liefde/list_messages/444014
Koekoek 🤔🤭🙄🤡
Down on Jubilee Street
vivautrecht85 schreef:
24-09-2019 21:54
Ik vond het al onwaarschijnlijk dat iemand die in Nederland is geboren zo schrijft...
TO geeft zelf aan van oorsprong geen Nederlandse te zijn. Ik ken toch ook wel mensen die wel van oorsprong uit Nederland komen en wat moeite hebben met de Nederlandse taal.

Dit doet echter niks af van het verhaal.
Verkeerde topic. Sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven