Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 24 september 2019 om 20:57

dinsdag 24 september 2019 om 21:13
Ik fiets morgen even langs het KDV waar mijn kinderen vroeger zaten om de leiding daar een knuffel te geven (of nou ja, een hand, want dat ik vind wel intiem genoeg). Kan zijn dat die al die tijd ook klaagzangen hielden op diverse internetfora maar voor mijn gebroed waren ze hartverwarmend.Lady*Voldemort schreef: ↑24-09-2019 21:05Ik dank trouwens god op mijn blote knieën dat ik mijn kinderen nooit op een KDV heb gehad. Wat een chagrijnige mopperkonten werken daar.

dinsdag 24 september 2019 om 21:21
Dat je een kind gaat aanvallen met een mening over het klimaat en dat verpakt als bezorgdheid omdat ze een autist is en die zijn zo zielig en die hebben waanideeën over het milieu want zo zijn ze en serieus hoef je haar niet te nemen want ze doet alsof met haar vlechten, dat rare autistenkind. Dat is toch een goede truc.

dinsdag 24 september 2019 om 21:51
Ik heb in dat topic gereageerd, maar nog steeds geen idee wie zij is.Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 21:21Dat je een kind gaat aanvallen met een mening over het klimaat en dat verpakt als bezorgdheid omdat ze een autist is en die zijn zo zielig en die hebben waanideeën over het milieu want zo zijn ze en serieus hoef je haar niet te nemen want ze doet alsof met haar vlechten, dat rare autistenkind. Dat is toch een goede truc.
dinsdag 24 september 2019 om 21:57
Heb je het over de TO? Zij heeft ook de grootste moeite om via Tinder contact te maken en te houden. Als zelfs die hitsige kerels afhaken...Coconuts12 schreef: ↑24-09-2019 21:51Ik heb in dat topic gereageerd, maar nog steeds geen idee wie zij is.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)

dinsdag 24 september 2019 om 22:23
Bizar topic. Veel mensen daar vliegen met gestrekt been erin, bij gebrek aan valide argumenten. Na hen de zondvloed en dat hysterische meisje wordt gebruikt want het is natuurlijk allemaal linkse onzin die ze te berde brengt.Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 21:21Dat je een kind gaat aanvallen met een mening over het klimaat en dat verpakt als bezorgdheid omdat ze een autist is en die zijn zo zielig en die hebben waanideeën over het milieu want zo zijn ze en serieus hoef je haar niet te nemen want ze doet alsof met haar vlechten, dat rare autistenkind. Dat is toch een goede truc.
En verder een heel hoog ja-maar-China-gehalte. Ik leg mezelf maar weer even een leesverbod op, word er zo treurig van.

dinsdag 24 september 2019 om 22:36
Precies.Griebus67 schreef: ↑24-09-2019 22:23Bizar topic. Veel mensen daar vliegen met gestrekt been erin, bij gebrek aan valide argumenten. Na hen de zondvloed en dat hysterische meisje wordt gebruikt want het is natuurlijk allemaal linkse onzin die ze te berde brengt.
En verder een heel hoog ja-maar-China-gehalte. Ik leg mezelf maar weer even een leesverbod op, word er zo treurig van.
dinsdag 24 september 2019 om 22:40
Ik zie dat ze door anti-vaxxers wordt gebruikt om hun mening nog eens te onderstrepen.Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 21:21Dat je een kind gaat aanvallen met een mening over het klimaat en dat verpakt als bezorgdheid omdat ze een autist is en die zijn zo zielig en die hebben waanideeën over het milieu want zo zijn ze en serieus hoef je haar niet te nemen want ze doet alsof met haar vlechten, dat rare autistenkind. Dat is toch een goede truc.
Ik kan niet naar dat meisje kijken, zo irritant vind ik haar, maar dat durf ik niet ondoorstreept te schrijven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 24 september 2019 om 22:43
Pfjieuw, ik heb precies hetzelfde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 24 september 2019 om 22:47
Karakter.Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 22:44Ik hoef het kind hier ook niet op de koffie, maar ze heeft een valide punt en over haar schrijven alsof ze een geesteswaanzinnige is omdat jij lekker in je SUV wilt rijden is gewoon echt te doorzichtig. En lelijk. Waarom zo lelijk praten over een kind?
dinsdag 24 september 2019 om 22:47
Nou, dat hoeft van mij ook niet, maar ik vind wel dat ze overdreven veel aandacht krijgt.Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 22:44Ik hoef het kind hier ook niet op de koffie, maar ze heeft een valide punt en over haar schrijven alsof ze een geesteswaanzinnige is omdat jij lekker in je SUV wilt rijden is gewoon echt te doorzichtig. En lelijk. Waarom zo lelijk praten over een kind?
David Dunning
David Dunning

dinsdag 24 september 2019 om 22:49
Ik niet. Ik vind het wel spijtig dat een kind tot symbool gemaakt wordt van een beweging die het niet verdient gereduceerd te worden tot een soort hobby.
Maar goed. Ik vind alle topics op de pijler relaties zo verwarrend de afgelopen dagen. Ligt dat aan mij of zijn de verhaallijnen echt heel gecompliceerd?
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 24-09-2019 22:53
Reden: spelfout. Tss.
Reden: spelfout. Tss.
19.95% gewijzigd
dinsdag 24 september 2019 om 22:51
Zelfs je spelling lijdt eronder.Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 22:49Ik niet. Ik vind het wel spijtig dat een kind tot symbool gemaakt wordt van een beweging die het niet verdiend gereduceerd te worden tot een soort hobby.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 24 september 2019 om 22:53
Pfff. Dat is nu al de tweede keer deze maand dat ik een spelfout maak. Ik heb geen idee wat er met me aan de hand is, want normaal maak ik ze nooit (wel grammaticale fouten, echt, maar werkwoorden gaan altijd goed).
Het scheelt dat ik nooit mensen verbeter hier, hoop ik dan maar. Ik denk dat ik een ziekte heb. Ik weet nog niet welke.
dinsdag 24 september 2019 om 22:56
* uche uche *Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 22:53Pfff. Dat is nu al de tweede keer deze maand dat ik een spelfout maak. Ik heb geen idee wat er met me aan de hand is, want normaal maak ik ze nooit (wel grammaticale fouten, echt, maar werkwoorden gaan altijd goed).
Het scheelt dat ik nooit mensen verbeter hier, hoop ik dan maar. Ik denk dat ik een ziekte heb. Ik weet nog niet welke.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.