Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

vrijdag 27 september 2019 om 09:47
Vervelend van het slechte slapen en raar dromen 
Ik droomde gisternacht ook heel raar trouwens.
Nieuw kentekenbewijs is aangevraagd en de dealer is gelukkig nogal coulant, al vond de verkoper me volgens mij nogal stom. Nu de verzekering nog regelen en dan is het klaar.
Morgenochtend de auto ophalen en 's middags wat proefritjes gepland voor een auto voor man. Weinig rust voor zondag dus helaas.

Ik droomde gisternacht ook heel raar trouwens.
Nieuw kentekenbewijs is aangevraagd en de dealer is gelukkig nogal coulant, al vond de verkoper me volgens mij nogal stom. Nu de verzekering nog regelen en dan is het klaar.
Morgenochtend de auto ophalen en 's middags wat proefritjes gepland voor een auto voor man. Weinig rust voor zondag dus helaas.

vrijdag 27 september 2019 om 10:17
Moet je iets van een specifiek gewicht vast hebben bij dat slapen? Ik had toevallig, ok niet toevallig, een aansteker in mijn hand toen ik in slaap viel gister. En die heb ik uit mijn verkrampte vingers gevouwen vannochtend.
Ik slaap ook regelmatig met mijn knieën omhoog. En dan heb ik spierverslappers in mijn medicatie.
Ik slaap ook regelmatig met mijn knieën omhoog. En dan heb ik spierverslappers in mijn medicatie.

vrijdag 27 september 2019 om 11:02
vrijdag 27 september 2019 om 13:47

vrijdag 27 september 2019 om 14:35
Het gesprek met GGD vrouw vond ik niet goed gaan. Ik had nog wat klachten qua wat er niet was schoon gemaakt en natte tapijt, daar werd geen antwoord opgegeven. Ook sommige dingen waren nog zeiknat, kon ik dat weer gaan droogmaken. Mij is geleerd als je iets nat afneemt ook droogmaken, niet zeiknat achterlaten. GGD vrouw zei, J a dat is hun manier van schoonmaken, nou mijn kaak lag op de grond toen ze dat zei.
Ik zei, dat ik nu niks meer terug kan vinden. Ik heb zelf in de schoonmaak gezeten, zou je niet zeggen als je de bende zag. En mij was geleerd, je blijft van andermans spullen af, dus ligt een plank vol rotzooi, laat liggen. GGD vrouw zei, ja, maar er is een verschil in stof opgehoopt van een week of maanden. Ik zei, dan nog met je poten er vanaf blijven.
Ik vertelde ook van die man, daar reageerde ze beter op, ook dat het mijn huis niet meer is, veiligheid weg. Ik zei dit is nu de 2e keer. Toen vroeg ze of dat ook met schoonmaken te maken had, toen heb ik gezegt, nee door een verkrachting in huis. Toen begreep ze het al wat beter.
Niet alles is dus schoongemaakt omdat ik het genoeg vond is er nog wat van het budget over, ik kon dan nog vragen of het later dan werd afgemaakt. Ik heb gezegt nee.
Over 3 maanden wou ze dan weten hoe het dan met mij gaat. Ik zei, dat weet ik niet. Maar dat bespreekt ze dan met mijn spver.
Ik mag haar altijd appen als er iets is. Ik zei, dan word dat toch eerst mijn spv'er, zij is mijn hulpverlener.
Warrig verhaal, ik zal best wat vergeten zijn op te schrijven, maar ben nog steeds uit mijn doen.
Vannacht ging ik naar de wc en ineens kreeg ik water op mijn rug van soort van afzuigkap. Ik schrok mij rot, want alles was drijfnat. Inclusief handdoeken, vloer, bak waar mijn tampons, maandverband, maandverbandzakjes in liggen. Ik zag gewoon een straal water naar beneden lopen. Dus vannacht nog staan dweilen en droge handdoeken neerleggen, halverwege de nacht waren die ook zeiknat. Maar kwam gelukkig geen water meer naar beneden. Dus waar dat vandaan kwam
Ik zei, dat ik nu niks meer terug kan vinden. Ik heb zelf in de schoonmaak gezeten, zou je niet zeggen als je de bende zag. En mij was geleerd, je blijft van andermans spullen af, dus ligt een plank vol rotzooi, laat liggen. GGD vrouw zei, ja, maar er is een verschil in stof opgehoopt van een week of maanden. Ik zei, dan nog met je poten er vanaf blijven.
Ik vertelde ook van die man, daar reageerde ze beter op, ook dat het mijn huis niet meer is, veiligheid weg. Ik zei dit is nu de 2e keer. Toen vroeg ze of dat ook met schoonmaken te maken had, toen heb ik gezegt, nee door een verkrachting in huis. Toen begreep ze het al wat beter.
Niet alles is dus schoongemaakt omdat ik het genoeg vond is er nog wat van het budget over, ik kon dan nog vragen of het later dan werd afgemaakt. Ik heb gezegt nee.
Over 3 maanden wou ze dan weten hoe het dan met mij gaat. Ik zei, dat weet ik niet. Maar dat bespreekt ze dan met mijn spver.
Ik mag haar altijd appen als er iets is. Ik zei, dan word dat toch eerst mijn spv'er, zij is mijn hulpverlener.
Warrig verhaal, ik zal best wat vergeten zijn op te schrijven, maar ben nog steeds uit mijn doen.
Vannacht ging ik naar de wc en ineens kreeg ik water op mijn rug van soort van afzuigkap. Ik schrok mij rot, want alles was drijfnat. Inclusief handdoeken, vloer, bak waar mijn tampons, maandverband, maandverbandzakjes in liggen. Ik zag gewoon een straal water naar beneden lopen. Dus vannacht nog staan dweilen en droge handdoeken neerleggen, halverwege de nacht waren die ook zeiknat. Maar kwam gelukkig geen water meer naar beneden. Dus waar dat vandaan kwam

vrijdag 27 september 2019 om 17:04

vrijdag 27 september 2019 om 17:18
Ja ik verschuif hem nog wat zodat ik er met de fiets langs kan en misschien regent er nog wel zand van de kluit af. Het grootste deel is er al afgesnoeid. Het is vooral de kluit die zo zwaar is.Doro75 schreef: ↑27-09-2019 17:04Naar Nartjie![]()
Hemke, ik hoop dat het niks ernstigs is. Wel fijn dat je voor het weekend bij de oogarts terecht kan.
Veel plezier met de borrel, Dreamer
Ik zou de hortensia lekker laten staan. Hij zal wellicht wat indrogen (tenzij hij nat regent natuurlijk). Maar in elk geval kan Regenboog je helpen.
Veel plezier Dreamer!

vrijdag 27 september 2019 om 17:27
Dat je hem er überhaupt uit hebt gekregenYellowLemon schreef: ↑27-09-2019 17:18Ja ik verschuif hem nog wat zodat ik er met de fiets langs kan en misschien regent er nog wel zand van de kluit af. Het grootste deel is er al afgesnoeid. Het is vooral de kluit die zo zwaar is.
Veel plezier Dreamer!