Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 28 september 2019 om 19:21
Ligt aan het aantal plakjes pp.Betty_Slocombe schreef: ↑28-09-2019 19:15Zuigen is ook een lifestyle.
Net zoals worst eten. Dat deed mijn visite vandaag. Toen de worst op was, gingen ze naar huis. Ben ik nu gastvrij genoeg?

zaterdag 28 september 2019 om 19:21
Had je geen kaas? Dan waren ze misschien gezellig nog wat langer gebleven.Betty_Slocombe schreef: ↑28-09-2019 19:15Zuigen is ook een lifestyle.
Net zoals worst eten. Dat deed mijn visite vandaag. Toen de worst op was, gingen ze naar huis. Ben ik nu gastvrij genoeg?

zaterdag 28 september 2019 om 19:23
Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2019 19:21Had je geen kaas? Dan waren ze misschien gezellig nog wat langer gebleven.
Jawel, ze had er een heel koud buffet van gemaakt!!!

zaterdag 28 september 2019 om 19:30
Goed gedaan!

zaterdag 28 september 2019 om 19:35
Ow, ik ga zo taart eten bij Ally, fiets ik daarna ff door naar jou.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 28 september 2019 om 19:36
Ik dus ook niet, maar dat ontken ik.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 28 september 2019 om 19:38
Weet je zeker dat je daar niet liever 'mits' van maakt?Betty_Slocombe schreef: ↑28-09-2019 19:37Ja, daar is het goed weer voor. Ik doe open, tenzij je een zombie bent.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 28 september 2019 om 19:43

zaterdag 28 september 2019 om 19:44
Ik had een aparte schaal met komkommer, radijs, paprika, aardbeien en tomaten. En vegan chips. Ik ben echt enorm gastvrij.ClumsyNinja schreef: ↑28-09-2019 19:43Ik heb ook eierstokken dus ik vind dit op de man. Oh nee vrouw. Kut.
Ik mag ook al geen worst of kaas want veganist. Dus driedubbel kut. Gelukkig heeft viva me we sorry gemaild en is wijn veganistisch. Dus yay.

zaterdag 28 september 2019 om 19:45
Omg. Omg. Jeetje. Te lief.Betty_Slocombe schreef: ↑28-09-2019 19:44Ik had een aparte schaal met komkommer, radijs, paprika, aardbeien en tomaten. En vegan chips. Ik ben echt enorm gastvrij.
Ik ben er niet hė. Ik ben afgevoerd met de ambulance nadat de verjaarsvisite weg was.
Keurig gewacht dat is pas gastvrij.
Gelukkig laten ze me zo weer los, mijn dierbare hart is weer als nieuw.
I like being a mess. It's who I am.
Ik dacht meer dat als je er 'mits' van maakte de kans veel kleiner was dat je me binnen moest laten.Betty_Slocombe schreef: ↑28-09-2019 19:41Ja, dat weet ik zeker. Ik ben nogal aan mijn hersenen gehecht.
Ik maak niet altijd fouten, hoor.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 28 september 2019 om 19:47
Tegen dat ik aangefietst kom ben jij wel weer thuis hoor. En anders haal ik eerst de vlaai bij Betty, kom ik op de terugweg bij jou taart eten.AllyMcBeal schreef: ↑28-09-2019 19:45Ik ben er niet hė. Ik ben afgevoerd met de ambulance nadat de verjaarsvisite weg was.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 28 september 2019 om 19:47
AllyMcBeal schreef: ↑28-09-2019 19:45Ik ben er niet hė. Ik ben afgevoerd met de ambulance nadat de verjaarsvisite weg was.
Je krijgt alweer aardig praatjes gelukkig

zaterdag 28 september 2019 om 19:49
Komen uit Nederland. Dat stond op de doos. Ik heb geen idee hoe dat kan.ClumsyNinja schreef: ↑28-09-2019 19:46Ps aardbeien in september. Klimaatterrorist.
(Fuck alweer op de man, ik leer het maar niet af)

zaterdag 28 september 2019 om 19:52
Betty_Slocombe schreef: ↑28-09-2019 19:49Komen uit Nederland. Dat stond op de doos. Ik heb geen idee hoe dat kan.
Heb ik ook. Van de Lidl. En ze zijn zowaar 4 dagen fris gebleven in de koelkast.
zaterdag 28 september 2019 om 19:56
Beetje egocentrisch, niet? Op een verjaardag afgevoerd worden?AllyMcBeal schreef: ↑28-09-2019 19:45Ik ben er niet hė. Ik ben afgevoerd met de ambulance nadat de verjaarsvisite weg was.

Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 28 september 2019 om 20:02
AllyMcBeal schreef: ↑28-09-2019 19:45Ik ben er niet hė. Ik ben afgevoerd met de ambulance nadat de verjaarsvisite weg was.

Nieuw hart gekregen?

Is t wel net zo goedhartig als je oude?