Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PoesinBoots schreef:
28-09-2019 10:26
Daar hebben ze het alter ego niet mee.
Die kan in één moeite door gestaft zijn. Het lag er nogal dik bovenop dat dat een teruggekeerde permabanneling was.

Maar goed, het zal mijn tijd wel duren allemaal. Ik vind het in ieder geval niet erg dat Roosje weer verdwenen is, want ze werd mij te familiair met mijn persoontje.
Kunnen de Mods een cursus herkennen van sarcasme volgen aub? Lees in het Modtopic dat ze moeite hebben me het snappen van een sarcastiche opmerking. Iemand met een psychische aandoening mag je totaal veroordelen maar een sarcastisch vergelijk maken over iemand in een rolstoel mag niet.
geneet van 't laeve
PoesinBoots schreef:
28-09-2019 10:21
Maar de naam is hier niet genoemd. Dus de staffert moet het al langer geweten hebben maar gaat gisteren ineens staffen.
Waarom?
Of er is gezellig ge-PB’t natuurlijk. Hoe dan ook, raar gedoe van mensen zonder hobby’s.
PoesinBoots schreef:
28-09-2019 10:18
Raar dat er dan nu ineens gestaft wordt.
Er werd toch over gesproken hier op napraat? Dus dan gaan mensen zoeken. Zo gaat dat, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
Griebus67 schreef:
28-09-2019 10:48
Of er is gezellig ge-PB’t natuurlijk. Hoe dan ook, raar gedoe van mensen zonder hobby’s.
Ik denk dat je een ander woord moet kiezen voor hobby. Internetten is namelijk een ontzettend populaire hobby.
Baankje1 schreef:
28-09-2019 10:45
Kunnen de Mods een cursus herkennen van sarcasme volgen aub? Lees in het Modtopic dat ze moeite hebben me het snappen van een sarcastiche opmerking. Iemand met een psychische aandoening mag je totaal veroordelen maar een sarcastisch vergelijk maken over iemand in een rolstoel mag niet.
Na de waarschuwing heb ik de betreffende post nog een keer gestaft en toen erbij gezet dat het mss tijd werd voor de cursus 'herken het sarcasme'.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yette schreef:
28-09-2019 11:03
Ik denk dat je een ander woord moet kiezen voor hobby. Internetten is namelijk een ontzettend populaire hobby.
Klopt natuurlijk, maar daar kun je ook zoveel leuks en goeds mee doen, in plaats van de halve avond naar de nieuwe nick te speuren van iemand met wie je in een stoffig verleden ooit een aanvaring hebt gehad.
Marana schreef:
28-09-2019 09:39
Wat betreft het opblijven tot puber thuis is: zet een wekker voor zijn slaapkamerdeur, die afgaat op het moment dat hij uiterlijk thuis moet zijn. Gaat de wekker niet af, dan is hij thuis en kun jij rustig doorslapen. Gaat hij wel af, dan kun je alsnog zitten wachten tot hij eindelijk thuis komt...
Alsof ik dan lekker in bed leg. Anders zou ik niet opblijven natuurlijk 😉
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2019 10:25
Of al dat gebrul hier van 'Karin is al lang weer terug joh' is gestaft.
Was ook niet zo handig.
Ik denk eerder dar Roosje ook een alter ego was en dat de mods daarop aangeslagen zijn.
Dat vroeg ik me net af, of Roosje en Swannie toevallig hetzelfde IP-adres zouden hebben. Aan de andere kant, dan zouden ze die bans wel in 1 post hebben genoemd toch? En ik vond Roosje heel anders schrijven.
PoesinBoots schreef:
28-09-2019 11:30
Ik denk eerder dar Roosje ook een alter ego was en dat de mods daarop aangeslagen zijn.
Vanaf nu is elke nick-metcijfertjes verdacht.

David Dunning
Oh dat is leuk voor Lucifer en Doornroosje :proud:
oudebaas schreef:
26-09-2019 20:45
Dit dus. De domheid van de meeste mensen is peilloos diep.
Als ik kijk naar de draadjes met een overvloed aan domme inbreng dan (b)lijkt politiek als een magneet te werken op mensen met standpunten die los staan van de realiteit. Misschien gewoon omdat dat het paradepaardje is van alt right. Hoe het ook zij, ik vraag me af of deze mensen werkelijk dom zijn in de zin dat zij een laag IQ hebben dan wel moeilijk leren. Hun probleem is volgens mij vooral dat ze te trots zijn om (aan zichzelf) toe te geven dat ze niet alles weten of overzien en te afgestompt om een zekere mate van nieuwsgierigheid te houden. Dat samen leidt dan tot een tunnelvisie, want dat is veilig.

Overigens een groot compliment aan jou dat jij constructief blijft bijdragen op dergelijke draadjes. Ik maak me er meestal makkelijk van af door zulke mensen onder de negeer te plaatsen.
:worship:
Solomio schreef:
28-09-2019 11:32
Vanaf nu is elke nick-metcijfertjes verdacht.
:wtf:
Marana schreef:
28-09-2019 09:55
Nou dat heeft Roosje dan mooi voor elkaar: Swannie een perma wegens terugkeren na een perma. En Roosje zelf ook trouwens. Swannie zal dankbaar zijn voor de HRS...

Joh allemaal een en dezelfde hoor, kreeg niet genoeg aandacht denk ik.
doornroosje9 schreef:
28-09-2019 11:41
:wtf:
Wen er maar aan.

David Dunning
Suðri schreef:
28-09-2019 11:16
Was ook niet zo handig.

En al dat gebrul viel ook wel mee, volgens mij was alleen ik dat.
Star² schreef:
28-09-2019 11:56

Ik ook. Vond het vooral achterlijk dat "Roosje" drama kwam maken over iemand die al terug was.
.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 28-09-2019 12:00
Reden: 1x is genoeg
99.15% gewijzigd
Solomio schreef:
Wen er maar aan.
Jij krijgt volgende keer keiharde chocolade. Kan je er alleen maar naar kijken.
doornroosje9 schreef:
28-09-2019 12:10
:blabla:

David Dunning
doornroosje9 schreef:
28-09-2019 12:10
:woa:
Star² schreef:
Neuh, wel meer dan 1.
Suðri schreef:
28-09-2019 12:35
Neuh, wel meer dan 1.

Ik heb het ook gezegd, en nog wel 1 of 2 anderen denk ik. Volgens mij was ik de eerste, sorry als dat uiteindelijk leidde tot die perma voor Swannie, dat was niet de bedoeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven