Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Nah, het is niet echt pijnlijk dat vocht, maar wel verrekte lastig! Moet 's morgens snel zijn met aankleden enzo anders kan ik m'n schoenen niet meer dicht krijgen....

Heb idd m'n voeteinde van het bed al omhoog gezet, dat scheelt wel. Zal ook maar weer brandnetelthee gaan drinken, dat werkt vochtafdrijvend. M'n schoonmoeder begon al weer over zoutloos eten, mehoela!!! Blegh!!

Bij Nick had ik het ook wel, maar niet zo snel al. En dan te bedenken dat de vk heeft gezegd dat het bij een tweede meestal minder is en vaak ook pas later in de zwangerschap! Ook mehoela dus!! Hahaha!!!

Nu ga snel eten, ik heb honger. Er staat een heerlijke maaltijdsalade met honinggeitenkaas en nog een hoop lekkers op het menu (van Appie Heijn) Jammie jammie!!

Alvast een fijn weekend ladies!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Nadine, kortom flink balen dus!

Ik ben helemaal blij. Heb een ontzettend leuk spijkerjasje besteld van LIEF. Was op de site nu in de uitverkoop en telkens was de maat van Vincent er niet. Dagelijks kijken, want het werd steeds aangevuld. Keek ik zojuist nog even was hij er weer!! Dus meteen besteld.

Stom he, maar ben helemaal blij!!

Jasje grijs
Nadine, bah, wat vervelend! Ik herinner me ook een foto van je voeten destijds met Nick.

Blink, is heel mooi! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
He meiden!

Blink: Guido heeft een eigen paspoort. Scheelde hier niet zoveel qua kosten, en ik vond het ook wel stoer. ;)))

Wat een geweldig jasje! Ik ga er ook even rondkijken.

Nadine: Jeetje! Nu al zoveel vocht! Merk je het ook aan je vingers? Die salade is heerlijk! Een aanrader is de gado gado salade van de Hema!

Ik ben net weer thuis na 2 nachten weg. Woensdag eerst naar de wereld draait door en daarna bijeenkomst van het werk. Lokatie was prima, in een kasteeltje!
O, Ongeduld. Helemaal vergeten!! Hoe was het bij de wereld draait door?
(f) Ongeduld.

HARTELIJK GEFELICITEERD!
Ego: Maandagavond tentamen. Bijna ziek. Duimen jullie voor me? Bedankt.

Later meer. Gezelliger.

Utah
Ongeduld, Gefeliciteerd met je verjaardag!!
He bah Utah! niet ziek worden! Ik doe zo een een rituele dans voor je! En heeel veel succes!

Dank jullie voor de felicitaties op hyves! Bijna 30....

DWDD was leuk om eens mee te maken! Heeft niemand gekeken? Ik zat helemaal vooraan, ben dus ook een paar keer (een flits) in beeld geweest. Echt wel een aanrader voor een avondje uit, helemaal wanneer je het combineert met eten.

Ik merkte vanochtend echt dat Guido me gemist had. Hij is heel knuffelig en wilde niet bij me weg in het zwembad. Zo schattig! Inmiddels ligt hij uitgeteld in bed en ik zou nu eigenlijk schoon moeten maken. Ik denk dat ik me een trap onder de kont ga geven...
Ongeduld, ik heb de uitzending bekeken via uitzendinggemist, maar heb je niet gezien!!
Wat een rust!

Blink, ik was goed te zien (in het donker dan wel) toen de band speelde.

Druk weekend achter de rug, zaterdag verjaardag en zondag om 5.45 alweer mijn wekker... Maar de workshop was erg leuk, heb weer wat foto's op mijn hyves geplaatst.
Meiden, dank voor jullie morele steun! Het mondelinge tentamen is goed gegaan. Ik had een 8.

Ongeduld, nog van harte gefeliciteerd en een heel fijn feestje toegewenst zaterdag!

Later meer, moet nu gauw een paar snoeten poetsen...
You go girl!

Een 8!!!!!! Echt heel goed.
Meiden.......ben er helemaal stil van.....

Wat een ontzettend lief kaartje bracht de postbode hier.....

en Ongeduld wat een geweldig mooi kadootje van Guido!

Ben d'r zo blij mee!

Jullie zijn schatten en voel me weer helemaal gesterkt.

Knuffel voor jullie Zaza,Utah.Ongeduld,Meissie , Blink and last but not least Nadine.

Heb er verder geen woorden voor maar het doet me echt goed!

Utah: Toppie een 8!!!
Tinkie: Hoe is het met Tomas?? en met jullie??
Sweet, je verdient het ook!

Nadine: Hoe is het met je vocht?

Meissie: En hoe is het met je nieuwe liefde?

Zo, vandaag weer wat nieuws met Guido beleefd. Hij is BOOS, heel BOOS. Hij was la wat jengelig, maar bij het eten begon hij te krijsen. Echt niet normaal! Op een gegeven moment heb ik hem maar in zijn pyjamaatje in zijn bedje gedumpt. Geen prikkels, een veilige en vertrouwde omgeving, even laten uitrazen dus. Na 10 minuten was ie al bijna stil, met nu af en toe even een uithaal. Maar wat sneu....
Meiden, Super bedankt voor jullie kaart!!!!!!! Erg leuk!

Met Tomas gaat alles goed. Hij groeit ontzettend hard. Weinig te klagen eigenlijk. Af en toe wat krampjes maar niet zoveel dat we nachten wakker liggen. Het is wel even wennen allemaal en we zijn best moe maar daar komen we ook wel overheen. Hij mocht van de mevrouw van het consultatiebureau al naar 6 voedingen dus dat scheelt er alweer 1. Hij kan wel lekker aandacht trekken hoor haha hij wil het liefste de hele dag bij je op de bank liggen. Het is echt een scheet en hij wordt lekker verwend.

Met mij gaat het ook beter. Moet wel opletten dat ik echt mijn rust neem. Ik stond natuurlijk nadat de kraamhulp weg was gelijk alweer te koken en te doen. Ik kan echt niet stil zitten. Nadeel is alleen dat ik dus echt niet kan bukken dus overal in huis ligt van alles op de grond en vriend maar rapen haha. Kan mezelf wel voor me kop slaan af en toe hoor. Stond gister een fles vloeibare boter te schudden met de dop half open. Nou dat was me toch een smeerboel. Dat word wat als vriend weer aan het werk gaat haha.

@Utah, Gefeliciteerd met je 8!!!

Ik verkas weer even naar de bank, even lekker tv kijken.
Thinkerbel, fijn dat alles goed gaat met je mannetje. Lastig dat je nog last hebt, maar dat is ook niet zo gek! Niet te gek doen meteen hoor. Laat je lekker vertroetelen door je man!

Utha, wow een 8!! En dan nog ongerust zijn. Je doet het super goed!

Ongeduld, Ojee ik ken het! Is wel goed aangepakt van je hoor. Even alleen idd zonder prikkels en dan kun jij even tellen. haha. Hoop dat hij toch nog lekker is gaan slapen.

Sweet, tuurlijk meid! Is toch altijd leuk en we vinden dat ook gewoon!
Moest wel aan Bloem denken gisteren. Ik hoop dat alles goed met haar gaat. Het is ook echt een verschrikkelijke periode waar ze door moet. Zal niet makkelijk zijn. Daarom een extra dikke knuffel van mij. Zou willen dat ik meer voor haar kon doen.....
@ Utah: Wauw een 8! Proficiat!!

@ Tink: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Ben blij voor jullie!

@ Ongeduld: wat een ervaring hè, zo'n boos hummeltje! Nick kan ook zo ongenadig boos worden als iets niet lukt of als hij z'n zin niet krijgt. Ik heb een soort "straf-stoeltje" voor hem en voor ons werkt dat perfekt! Ik vertel hem dan dat hij boos is voor niks en dat hij maar even af moet gaan koelen op z'n stoeltje en als hij klaar is met huilen, dat hij bij mij dan een dikke knuffel kan komen halen. Soms brult hij nog 2 minuten en soms is het met 'n halve minuut al gedaan, maar het werkt super!!! Maar Guido is niet zo'n "hete" als die Nick van ons! Die heeft zo'n stoeltje (nog) niet nodig, haha!

@ Blink: dat je aan Bloemetje denkt en het neertypt is al genoeg, echt waar. Ik heb gisteren ook aan haar moeten denken, zeker met onze 20 weken echo in het vooruitzicht... vind het toch extra spannend nu....

Hier gaat alles wel goed eigenlijk. Het vasthouden van vocht heeft toch ook wel met het weer te maken gehad denk ik. Nu valt het wel weer mee. Ik probeer wel wat op m'n zoutgebruik te letten en ik drink wat meer, maar verder niks eigenlijk.

Ik heb wel heel veel last van het capaal tunnel syndroom. Dat is wel erg pijnlijk af en toe maar vooral lastig als ik 's nachts wakker word van een "dode" hand en rechop moet gaan zitten om het weer weg te laten trekken... Heb vannacht ook m'n eerste lekkage gehad, dus de melkproductie is al goed op gang aan het komen Hopelijk blijven de lekkages beperkt tot de nachten...

Gisteren zijn ook de meubeltjes voor Nick z'n nieuwe kamer geleverd! Nu kan ik de kleur voor de muren uit gaan zoeken; de lades uit de kast zijn nl. limekleurig en het groen van de muren moet daar wel bij passen! Natuurlijk plaats ik tzt weer foto's van de voortgang op zolder!

Nu snel weer aan het werk!

Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Tink: Heel herkenbaar, meteen weer teveel willen doen. Maar laat je maar goed verwennen, gewoon een beetje gebruik van maken!

Nadine: Ik heb ook begrepen dat het capaal tunnel syndroom erg pijnlijk kan zijn. Heb je hier altijd al last van of nu juist tijdens de zwangerschap?? Dat Nick op zijn strafstoektje blijft zitten! Knap hoor! Ik denk dat het hier een strijd zou zijn Guido op het stoeltje te laten zitten.

Blink: Ook hier maandag veel met mijn gedachten bij Bloem. Ook ik zou graag meer echt doen, maar zoals Nadine zegt, we doen wat we kunnen.

Utah: Ik heb het loopfietsje voor Guido gekocht. Hij is er helemaal gek mee! Zitten en dan lopen lukt niet, maar gewoon lopen met het ding tussen zijn benen is ook erg leuk. En "wheely's" maken....

Vandaag had Guido gelukkig een veel beter humeur. Vriendlief heeft eten gemaakt en is daarna meteen vertrokken. Ik ben blij dat ik niet alleen voor weer zo'n driftbui stond. Guido heeft een hele rode wang, dus ik denk dat het met tandjes te maken heeft. Vanavond hebben we gezellig met z'n tweeen gegeten en daarna heeft hij heerlijk in bad zitten spelen. Inmiddels is ie weer in dromenland.
Wat is het hier rustig zeg. Allemaal buiten natuurlijk met dit mooie weer! Vandaag willen ze 22 graden hebben!

Ik ga vandaag met mijn opa naar de dierentuin! Heb ik zo'n zin in. Wij stonden eerder als kleinkinderen alle 5 op de kaart bij opa en oma en gingen bijna elke maand wel 2x naar de dierentuin. Mijn opa is nu alleen en al heel wat jaren niet meer geweest. Ik vind het zo leuk dat we eens met zn tweetjes op pad gaan. Alleen hopen dat hij het een beetje vol kan houden. Hij is al 78 en lopen wordt wat moelijker. Zouden ze daar ook rolstoelen hebben? Heb op de site gekeken, maar kan er niet echt iets over vinden. Ach er zijn ook wel bankjes genoeg, dan maar wat vaker zitten. Moet alleen wel meteen ook abonnementen regelen, dus hoop dat dat niet te lang duurt bij de kassa en dat het nog niet te druk is om 10.00uur. Heb er echt zin in!

Wens jullie ook allemaal een fijne dag!

Ongeduld, hoe gaat het nu met Guido zijn buitjes? Wat beter?

Leuk zeg een loopfiets. Vincent snapt er niets van! haha

Hij wil wel steeds op de driewieler, maar staat er dan naast te schreeuwen. Mams moet dan helpen en hem rondjes rijden. Dikke pret!

Nadine, hoe is het nu met het vocht. Kan idd aan het weer liggen, wat vervelend zeg! Volgende week echo. Komt vast helemaal goed! Leuk om je kindje weer te zien en te weten dat alles goed is.

Thinkerbel, hoe is het met de kleine man?

Voor de andere dames een dikke knuffel!!
Blink: Wat leuk dat je met je opa op stap gaat! Gezellig!

En denk dat er vaak wel rolstoelen zijn hoor en anders idd van bank naar bank

Geniet ervan meis het schijnt prachtig weer te worden.

Bloem: Ook hier in gedachten hoor.....je weet het he? Niets moet maar als je behoefte hebt....we luisteren/lezen hoor.

Je staat er n iet alleen voor.

Nadine: Wat leuk nieuwe meubeltjes voor Nick.

Dan wordt hij echt groot he?

Straks nog grote broer ook!

Tink: Doe jij een beetje kalm aan?

Ik herken het ook hoor maar ik had dan ook geen buikwond.

Pas alstjeblieft op jezelf ok!

Hoe doet de kleine man het?

Zaza: hoe gaat ie meid? en met Lynn??

Ongeduld:Ow jee weer tanden? ja ik hoorde al dat dat heel pijnlijk kan zijn voor die kleintjes.

Dikke knuf voor mijn schone zoon is spe

Meiden knuffel alemaal,

Sweet gaat lekker naar de kapper straks en vanmiddag maar eens met Laura lekker weer wandelen of zo.

Wordt prachtig weer zeggen ze...

Utah,Harley B80 en Meissie knuf!

B80: Lang niet gelezen volgens mij...

Geeft niks maar alles ok daar?
hihi, vriendlief en Guido zitten samen met open mond naar Bumba te kijken!

Blink: Ze hebben rolstoelen in de dierentuin! Bij de infobalie binnen. Heel veel plezier met je opa, leuk dat je dit met hem doet! En als je een abonnement hebt, moeten we een keertje met onze ventjes heen.

Guido heeft nu echt van die momenten. Ene moment woest, andere moment lachen...

Sweet: Laat je maar heerlijk verwennen bij de kapper! Guido's mondje is nu weer rustig, dus ik denk toch geen tandjes....

Guido krijgt zo zijn 14 maanden prikjes... Ben benieuwd wat ze zeggen. Hij is natuurlijk niet zoveel gegroeid door twee keer ziekzijn. En misschien hebben ze nog tips voor die buien.

Zo, nu naarf mijn afspraak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven