Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ook zonder werk kan ik heeeeeeeeeeel goed niksen

Hmm, jammer van die baan. Lekker op tijd vermeld ook, van die 2 dagen.
Wij zijn hier met 5 kinderen..
O,

Hier zijn er meer: 22
quote:JJoosje schreef op 07 april 2009 @ 18:58:

Wij zijn hier met 5 kinderen..

Ik blijf me verwonderen over mensen die het normaal vinden om zomaar - zonder aanleiding en zonder zich voor te stellen - een gesprek binnenvallen.

Echt, de maatschappij verhuftert.
Ik denk eerder in verkeerd topic gepost.
Ik ben op zich wel thuisblijfmateriaal, maar niet als fulltime moeder. Maar ik kan me thuis erg goed vermaken. Heb ik noodgedwongen ook wel geleerd de afgelopen jaren.

En Pammie, het lijkt mij juist hartstikke fijn om eindelijk eens tijd te hebben al die projectjes een keer aan te pakken. Als je dan straks een nieuwe baan hebt is je leven en je huis keurig netjes geordend en kun je zonder stress in je nieuwe baan beginnen.

En ai, die mini toch, heb je ook wat mee te stellen zeg.

Limoen is tegenwoordig erg hysterisch als ze in het fietszitje moet, ze is helemaal panisch dat we om gaan vallen. Zucht, rare peuter. Ben redelijk geduldig gebleven en gelukkig was ze tijdens het eten een engeltje. Scheelt dat we iets aten waar ze allebei graag 2 keer van opscheppen dus ze gingen redelijk relaxt naar bed allebei.

Alleen Mandarijn protesteert tegenwoordig heftig als ie naar bed moet. Die zegt al bij voorbaat nee, en in bed gaat ie steeds staan. Uit! Uit! staan roepen, en : papa! papaaaaaa! Zucht, rare dreumes.
Balen van die dagen Pammie. Ben ervan overtuigd dat er binnenkort wel wat leuks op je pad komt trouwens. Je bent lekker aan het netwerken en er komt binnenkort vast wel iets leuks uit voort.

Anky, wat fijn dat je je eindelijk wat beter gaat voelen. Ik hoop zo dat het blijvend is.. (en nou niet wachten tot de volgende keer dat het fout gaat tot je achter die dokter en doorverwijzing aan gaat he? (sorry, ik kon het niet laten het te zeggen)
Op zich wel fijn dat je overtuigd bent van je kwaliteiten als moeder, Es. Ik twijfel nog een beetje, niet over jou hoor, maar over mezelf en mijn moederkwaliteiten.

Ik heb volgens mij ook wel eens reacties op mijn cv op Monsterboard gehad hoor Pammie, dus zo gek is het niet om te doen. Gewoon alle kanalen inzetten, van Werk.nl kreeg ik ook vaak reacties, dus gewoon lekker alle sites invullen. Alle uitzendburo's /detacheringsburo's/werving en selectie etc hebben allemaal jobmailings dus laat je gewoon van alles toemailen, heel makkelijk. Jobtrack, werkt ook goed.
Speaking of netwerken: net een tijd met een collectant (ook moeder van klasgenootje Mini) staan kletsen, zij doet ook iets hrmerigs en zou haar ogen voor me openhouden.

Mini ligt nu hier op de bank. Ze is al vanaf 6 uur bezig met in slaap vallen maar het lukt niet erg.

Es, ben je niet een beetje streng?
Is kruimel een hockeynaam? Ik had kruimel ook heel hoog op mijn namen lijstje staan, een tijdje op nr 1, maar het is toch Mandarijn geworden. maar ik ben helemaal niet van de hockeynamen, dacht ik.
quote:citronella schreef op 07 april 2009 @ 20:39:

Op zich wel fijn dat je overtuigd bent van je kwaliteiten als moeder, Es. Ik twijfel nog een beetje, niet over jou hoor, maar over mezelf en mijn moederkwaliteiten. Wie zegt dat die leuke kinderen aan Es te danken zijn..?
Dat bedoel ik Pammie Hier is het zo: die hysterische, die heeft het meest van mij weg helaas.
Same here
Met man gaat het gelukkig (voor hem én voor mij) iets beter, hij kan ook wel kinderen kinderen naar bed helpen en aankleden weer enzo.

Zucht, d;r zijn er twee wakker. Die ene die sliep pas laat want die wilde er steeds uit, en nu is die andere wakker en die denkt dat ze niet moe is, en ligt te jammeren. En daar is die ene weer wakker van geworden. Ooit, ooit, gaan ze gewoon eens weken achter elkaar normaal slapen, toch? (zeg ja, iemand? )
Ik zeg helegaar niet dat ik leuke kinderen heb. Ik zeg alleen dat ik mezelf wel geslaagd vind als moeder.

Ik ben inderdaad streng. Ik heb Paul net naar boven gestuurd om tv te kijken op de slaapkamer zodat ik rustig een column kon schrijven.

Column nu af. Paul zit net weer beneden maar hij weet nog niet dat ik zo (beneden) House ga kijken.
Ja hoor, Citro! Lizzy ging normaal slapen toen ze naar de basisschool ging en van Bel hoop ik dat ook nog steeds. Die wordt ook nog vaak wakker.
Ja hoor. Ik ga er verder niets over zeggen anders is het hier de komende weken hommeles.

Mini is ook eindelijk stil, ik durf niet te kijken of ze al slaapt. Ze is dan zo schattig aan het kletsen dat je bijna zou vergeten dat ze al ruim een uur had moeten slapen. Denk dat ik iets teveel indruk heb gemaakt met mijn strafexercitie en dat ze daarom zo hyper is.
quote:elessie schreef op 07 april 2009 @ 21:08:

Ik zeg helegaar niet dat ik leuke kinderen heb. Ik zeg alleen dat ik mezelf wel geslaagd vind als moeder.

Ik zeg niet dat ik leuke kinderen heb. ik zeg dat mijn kinderen een leuke moeder hebben.

Zo kannie wel weer. Ik ben lollig omdat mijn column af is en erg goed gelukt is.
quote:elessie schreef op 07 april 2009 @ 12:59:

Ik ben ook geschikt als moeder, getuige mijn leuke kinderen.

U zei nergens wat...?
quote:elessie schreef op 07 april 2009 @ 21:09:

[...]

Ik ben lollig omdat mijn column af is en erg goed gelukt is.Ik lach me slap hier
Ach ja. Ik raaskalde.
Jaja.
Ik raaskal ook, ik heb net zo'n rare zin gemaakt, die klopt van geen kant, maar heb geen zin hem te editen.

Limoen wil er nog steeds uit, jammer want ik vind House niet zo geschikt voor haar, en had ook net zin in tacochips. En dan gaat ze helemaal niet meer naar bed tot ze ook iets heeft gehad.
Laat liggen, House wat harder zetten en luidruchtig kauwen. Hoor je haar vanzelf niet meer.
Liz wordt echt groot, ze pikt van alles op.

Het begon vanochtend met 'hoe komt het als de baby dood gaat in je buik' want (had ik al eerder vertelde) de moeder van haar beste vriendinnetje was zwanger maar die heeft inmiddels een miskraam gehad. Madame moet het naadje van de kous weten dus zo goed en zo kwaad als het ging uitgelegd wat een miskraam is.

Daarna kreeg ik thuis te horen dat H en T uit haar klas hun piemel hadden laten zien, op verzoek van vriendinnetje van Liz en dat Lizzy het wel mooi vond, zo'n piemel maar het plasgaatje vond ze maar raar. Etc. Nog maar weer eens het 'alles wat in je onderbroek zit is van mezelf' verhaal doorgenomen.

En vlak voor het slapen gaan kreeg ik nog even de vraag waarom sommige mensen gaan scheiden en hoe het komt dat je dan eerst wel van elkaar houdt en daarna niet meer en of wij misschien ook gingen scheiden etc. etc.

Pffff. Vermoeiend zulke dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven