kind noemt mij lelijk (geen OP)

woensdag 2 oktober 2019 om 16:14

woensdag 2 oktober 2019 om 16:15
Wacht maar tot ze in de puberteit zit, dan wordt het nog erger als je pech hebt.
Voel je niet persoonlijk aangevallen joh. Ik zou me meer zorgen maken waarom dochter zo reageerde en wat haar eventueel dwars zit.
Ze is niet voor niets snel op haar teentjes getrapt en humeurig.

Voel je niet persoonlijk aangevallen joh. Ik zou me meer zorgen maken waarom dochter zo reageerde en wat haar eventueel dwars zit.
Ze is niet voor niets snel op haar teentjes getrapt en humeurig.
anoniem_63d7ddcace0a9 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 16:17
15.14% gewijzigd

woensdag 2 oktober 2019 om 16:17
Ze pakt je ergens op en waar dat voor is is blijkbaar voor jou een raadsel. Ik zou het niet al te serieus nemen en het ook niet pikken en dat heb je ook niet gedaan.
Je kan, zodra ze haar kamer uit mag, nog eventjes haarfijn duidelijk maken dat je van die fratsen niet gediend bent en dan over tot de orde van de dag. Niets van maken verder.
Je kan, zodra ze haar kamer uit mag, nog eventjes haarfijn duidelijk maken dat je van die fratsen niet gediend bent en dan over tot de orde van de dag. Niets van maken verder.

Sorry TO, maar je hebt te maken met een nukkig kind dat snel op de teentje getrapt is, zoals je zelf al aangeeft. Ze heeft haar dag niet, ze moet op school aan mama laten zien wat ze zoal op een dag doet terwijl ze waarschijnlijk liever lekker naar huis gaat en jij raakt in de stress en weet niet wat je moet als kind dat zegt dat je lelijk bent? Laat kind even afkoelen, dan komt het vast wel weer goed. Hou op met stressen.

woensdag 2 oktober 2019 om 16:22
Je gekwetst voelen heeft geen zin. Je kind opvoeden wel. Dus uitleggen dat er tegen jou niet gescholden wordt. Liever tegen niemand. Maar tegen je eigen moeder al helemaal niet.
Ik vind het wel zorgelijk dat je het je zo persoonlijk aantrekt. Jij bent de ouder, je hoort hier ver boven te staan. Zie het voor wat het is, gedrag.
Ik vind het wel zorgelijk dat je het je zo persoonlijk aantrekt. Jij bent de ouder, je hoort hier ver boven te staan. Zie het voor wat het is, gedrag.

woensdag 2 oktober 2019 om 16:24