kind noemt mij lelijk (geen OP)

02-10-2019 16:10 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-10-2019 00:13
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
0.00% gewijzigd
Hoe oud is dat kind?
beetjegek schreef:
02-10-2019 16:11
Hoe oud is dat kind?
Ze is 8
Gisteren liep er eentje zijn moeder uit te schelden dat hij haar echt haat en dat ze een gemeen mens was. ( hij kreeg geen energiedrank)
Ach kom nou toch, je neemt een woedeaanval van een kleuter toch niet persoonlijk?
Dan ben je echt lelijk. Kinderen spreken de waarheid.
montblanc schreef:
02-10-2019 16:12
Ach kom nou toch, je neemt een woedeaanval van een kleuter toch niet persoonlijk?
Ze is 8, dus niet echt een kleuter meer.
Naar jouw mening kent zij dus geen regels bij vader.. weet je dit 100% zeker of vul je dit in? Ik heb je vorige topic gelezen w.b.t. vader en de hele situatie is natuurlijk naar. Misschien voelt jouw dochter de spanningen? Is er iets wat haar gedrag triggert?
Wacht maar tot ze in de puberteit zit, dan wordt het nog erger als je pech hebt. :biggrin:

Voel je niet persoonlijk aangevallen joh. Ik zou me meer zorgen maken waarom dochter zo reageerde en wat haar eventueel dwars zit.
Ze is niet voor niets snel op haar teentjes getrapt en humeurig.
anoniem_63d7ddcace0a9 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 16:17
15.14% gewijzigd
ach natuurlijk ik had moeten loepen.
Zoek hulp voor je kind.
hiske2020 schreef:
02-10-2019 16:14
Laat haar vader haar lekker meenemen joh.
Suðri schreef:
02-10-2019 16:15
Laat haar vader haar lekker meenemen joh.
Wat is dit voor belachelijke en nare reactie?
Ze pakt je ergens op en waar dat voor is is blijkbaar voor jou een raadsel. Ik zou het niet al te serieus nemen en het ook niet pikken en dat heb je ook niet gedaan.

Je kan, zodra ze haar kamer uit mag, nog eventjes haarfijn duidelijk maken dat je van die fratsen niet gediend bent en dan over tot de orde van de dag. Niets van maken verder.
Suðri schreef:
02-10-2019 16:13
Dan ben je echt lelijk. Kinderen spreken de waarheid.
:HA:

Sorry TO, maar je hebt te maken met een nukkig kind dat snel op de teentje getrapt is, zoals je zelf al aangeeft. Ze heeft haar dag niet, ze moet op school aan mama laten zien wat ze zoal op een dag doet terwijl ze waarschijnlijk liever lekker naar huis gaat en jij raakt in de stress en weet niet wat je moet als kind dat zegt dat je lelijk bent? Laat kind even afkoelen, dan komt het vast wel weer goed. Hou op met stressen.
Van wie heeft jouw kind dat? Gedraagt haar vader zich ook zo naar jou toe?
Wordt ze niet gepest? andere stressfactoren?
Vind het wel gek dat je het zo persoonlijk opneemt.

Help haar door haar woede aanvallen heen, leer haar hoe je omgaat met dingen die je minder leuk vind. Een tablet afpakken leert haar niet hoe ze het vervolgens anders moet doen.
hiske2020 schreef:
02-10-2019 16:14
Dat stond er nog niet.
Maar nee, als ze 8 is verandert dat alles natuurlijk.
Waarschijnlijk ben je niet dik, specifiek lelijk of haat ze je echt.
Als dit vaak voorkomt is er wel sprake van onmacht.
Dan moeten jullie hier samen iets mee.
Logisch dat dat kind nukkig en boos wordt, met twee ouders die aan haar lopen te trekken. Met de opmerking an sich zou ik niks doen, wel met de oorzaak van het gedrag.
Zo blij dat ik geen kinderen heb.

OT:

Ik denk dat je te weinig grenzen stelt.
Je gekwetst voelen heeft geen zin. Je kind opvoeden wel. Dus uitleggen dat er tegen jou niet gescholden wordt. Liever tegen niemand. Maar tegen je eigen moeder al helemaal niet.

Ik vind het wel zorgelijk dat je het je zo persoonlijk aantrekt. Jij bent de ouder, je hoort hier ver boven te staan. Zie het voor wat het is, gedrag.
Theamuts schreef:
02-10-2019 16:17
Van wie heeft jouw kind dat? Gedraagt haar vader zich ook zo naar jou toe?
-
anoniem_390802 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 10:55
72.04% gewijzigd
hiske2020 schreef:
02-10-2019 16:17
Wat is dit voor belachelijke en nare reactie?
Hoezo? Ze heeft geen enkele vorm van respect voor je en gaat dat voor haar lelijke, dikke moeder ook niet meer opbrengen.
Lekker met d’r vader mee.
Wauw, net je andere topics gelezen..

Slechte relatie tussen jou en de vader van het kind, jij die date maar wat iedere keer misloopt.. 1 na andere topic met problemen van jouw kant..

Je gaat mij niet vertellen dat zij daar niks van mee krijgt..
Lees je andere topics nou nog eens door. Dat is toch geen doen voor een kind van acht?
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 16:24
0.58% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven