Hoe kijk jij televisie?
woensdag 2 oktober 2019 om 19:21
woensdag 2 oktober 2019 om 19:33
We hebben geenNetflix. Vroeger keken we voornamelijk de misdaaddocuzenders zoals ID, CI e.d. maar tegenwoordig alleen om op terug te vallen als er op RTL-Z en National Geographic niks is, wat geregeld voorkomt trouwens. Ik vind hun keuze momenteel niet zó en dan krijg je er drie vier of vijf afleveringen van op de avond.
Op zaterdag hoop ik altijd op een film. Een beetje romantisch of een tekenfilm.
Ik heb vaker het betaalde Film-assortiment en Netflix assortiment doorgekeken maar niets spreekt me aan. Van een heleboel soorten film houd ik niet. En dan gaat het niet door.
Op zaterdag hoop ik altijd op een film. Een beetje romantisch of een tekenfilm.
Ik heb vaker het betaalde Film-assortiment en Netflix assortiment doorgekeken maar niets spreekt me aan. Van een heleboel soorten film houd ik niet. En dan gaat het niet door.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 2 oktober 2019 om 19:37
Dit doe ik ook, aangevuld met de apps van npo en kijk. Wil ik echt iets op tv zien, heb ik nog de Ziggo go app, maar kijk alleen terug eigenlijk.COtweepuntnul schreef: ↑02-10-2019 19:30Ik heb digitale tv opgezegd, we hebben netflix en videoland en een smarttv.
Seriously?
woensdag 2 oktober 2019 om 19:38
woensdag 2 oktober 2019 om 19:48
Wij kijken Netflix en Disney+ sinds kort. We hebben nog een NOS app op het TV-toestel voor het nieuws. TV-abonnement hebben we nu een jaar of 2 geleden opgezegd, we keken alleen maar nog sitcom herhalingen en het nieuws. Dat geld dat we nu niet meer aan de TV betalen, daar betalen we nu de streamingsdiensten van.
woensdag 2 oktober 2019 om 19:49
Ik heb nog een beeldbuis tv met een toeter. Dat keek prima, totdat Ziggo besloot geen analoge tv meer te ondersteunen, en nu kijk ik naar dezelfde tv met een kastje ertussen.
Sindsdien moet ik lang wachten voordat de tv opstart, valt het beeld vaak uit en staat er heel hinderlijk EXT2 in mijn rechterbovenhoek wat ik niet weg krijg. Onding.
Sindsdien moet ik lang wachten voordat de tv opstart, valt het beeld vaak uit en staat er heel hinderlijk EXT2 in mijn rechterbovenhoek wat ik niet weg krijg. Onding.
Ik vind hier dingen van.