Werk & Studie alle pijlers

job haten

04-10-2019 23:36 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie haat zijn job en waarom?
Ik niet
Ik haat wel de honden van de buren.
TO trapt af?
Zielig voor job
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Juniper_ schreef:
04-10-2019 23:41
Zielig voor job
Inderdaad.
Haten? Wat een zwaar woord.
Als je je werk haat is het (ver over) tijd om wat anders te gaan doen.
Waarom zou je tijd verspillen met het haten van je baan? Dan zoek je toch iets anders? Lijkt mij verstandig.
PoesinBoots schreef:
04-10-2019 23:46
Haten? Wat een zwaar woord.
Als je je werk haat is het (ver over) tijd om wat anders te gaan doen.
Haten is lekker joh.
bah haten, ik neem aan dat niemand echt graag werkt. moest je de keuze hebben zouden jullie dan nog alle dagen vroeg willen opstaan.
Tinkerbell1988 schreef:
04-10-2019 23:50
bah haten, ik neem aan dat niemand echt graag werkt. moest je de keuze hebben zouden jullie dan nog alle dagen vroeg willen opstaan.
Ja , ik hou van mijn werk,het geeft me buiten het salaris voldoening, structuur, contact met leuke collega,s , uitdaging.
Moet er niet aan denken om geen werk meer te hebben.
Juniper_ schreef:
04-10-2019 23:41
Zielig voor job

:rofl:
Tinkerbell1988 schreef:
Ik vind mijn werk echt leuk.
Tinkerbell1988 schreef:
Ik wel. Wel 2 uur later maar ik heb een ontzettend leuke baan en haal daar veel voldoening uit.
Dat vroege opstaan hoort erbij. Ik hou ook wel van wat ritme en structuur. Heb meer aan mijn dag als ik om half zeven opsta dan wanneer ik tot 9 uur in mijn bed lig te stinken, zelfs al ligt het zo lekker.
Gewoon niet werken. Heerlijk
Tinkerbell1988 schreef:
Ik werk echt graag!
Leuke collega's, fijn beroep, en met het salaris kunnen we onze dromen waarmaken.

Als ik niet zou werken en thuis zou zitten de hele dag zou ij het gevoel hebben af te stompen van het echte leven.
Je wereld wordt superklein lijkt me.

Nee hoor, laat mij maar werken.
Geen 40 uur, dat dan weer niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tinkerbell1988 schreef:
Goh nou, ja natuurlijk zou ik nu liever nog in bed liggen. En natuurlijk zijn er zat dagen waarop ik geen zin heb om te gaan werken. Maar over het algemeen is mijn werk best okay en zit ik daar niet met tegenzin.
Hele dagen thuis hangen zonder doel en zonder geld lijkt me veel erger.

Als ik 30 miljoen win zou ik ook niet stoppen met werk. Hooguit dat het minder uren worden of dat ik e.e.a. anders inricht.
Ik heb wel eens een jaar ergens gewerkt waar ik elke dag met zoveel tegen zin naartoe ging.
Dat was wel op het randje van haten ja.
Dat was wel echt een motivatie om wat anders te gaan doen wat ik wel echt leuk vind!
Tinkerbell1988 schreef:

Nee hoor!
Ik sta elke dag dat ik weer mag werken blij op. Ga met veel plezier op pad en kan de helft van de dag of meer echt genieten van wat ik mag doen.

Die paar dingen die minder leuk zijn om te doen horen er gewoon bij. De sfeer is wel altijd goed dus dan is het prima.
Tinkerbell1988 schreef:
Jawel hoor. Moet er niet aan denken om elke dag thuis te zijn en als ik wat ik doe, minder graag begin te doen zoek ik gewoon wat anders. Wie wil werken heeft altijd werk.
Zou jou niet graag als werknemer hebben.
Al eens aan gedacht om iets te gaan doen dat je wel graag doet? Zelfs omscholen?
Of een rijke man zoeken die je onderhoud?
Is er iets waar je niét verzuurd over bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tinkerbell1988 schreef:
Dan doe je een verkeerde aanname. Ik hou van mijn werk. Ik vind vroeg opstaan niet leuk, maar dat hoort er nu eenmaal bij en gelukkig heb ik niet alleen vroege dagen. En ook al zou ik vanwege het salaris niet hoeven te werken dan nog zou ik niet stoppen met werken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Tinkerbell1988 schreef:

Toch wel, ik werk gewoon graag. Gewoon 5 dagen in de week, hartstikke leuk. Natuurlijk is het niet altijd hiephoi wat leuk, en de ene dag meer zin dan de andere dag. Maar op het moment dat ik bij mijn werk binnen stap vind ik het leuk. En ik hoop echt zo lang mogelijk door te gaan met werken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik ben dan zo benieuwd hoe een werkdag er uit ziet van iemand die zijn werk haat. Wat voor werk hij/zij dan de hele dag doet.

Ik zou twee A4 kunnen volschrijven met een beknopte omschrijving van alle leuke dingen die ik elke dag doe.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 05-10-2019 08:37
30.36% gewijzigd
Mijn werk is fantastisch! Ik zou ook liever een uurtje later beginnen, maar ik ga over het algemeen met ontzettend veel plezier naar mijn werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven