Het is dierendag!

04-10-2019 10:05 109 berichten
Hallo dierenliefhebbers en verzorgers, het is een feestdag vandaag. Nou zou je zeggen, in ons huis is het elke dag dierendag en dat is het bij mij ook, toch leuk om ze extra in het zonnetje te zetten. :puppy: :verliefd:
Mijn mooie grote rooie krijgt vandaag zalm en daar mag hij zoveel van eten als hij wenst. Een speeltje hoef ik niet aan te beginnen, want zijn lievelingsspeelgoed is een tiewrappie, daar kan hij uren zoet mee zijn.
Alsof hij het weet is alles lief vandaag, de tafel krijgt kopjes, de hocker, de bank, de kast, de stoel en ik natuurlijk, ik krijg ze inclusief liefdesbeetjes. :cat:

Wat gaan jullie doen om je huisdier(en) in het zonnetje te zetten? Wat heb je voor dier(en)?

Ik hoop dat dit een heel gezellig topic wordt. :peep:
Catje, volgend jaar heb je een nieuwe lijnzaadplant in je tuin. :|
Alle reacties Link kopieren
:D Zou prima zijn, hoe meer planten hoe meer vreugd (en bijen, hommels en vlinders) :heart:
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Dat is ook weer waar en het woekert niet, dus krijg je een mooie verrassing volgend jaar. :D
Zou echt leuk zijn, al denk ik dat het daarvoor te diep ligt (heb een grafje een meter diep gegraven) maar wat lijnzaadjes op het grafje zaaien in het voorjaar vind ik echt een topidee! :bigkiss:
Vlas

Zaaiperiode en bloeiperiode
De 100e dag van het jaar is 10 april, maar je kan in principe heel april en mei zaaien. De bloei van vlas is in juni en juli. Het is een eenjarige plant.

Afbeelding
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 05-10-2019 16:26
15.77% gewijzigd
mijn kat heeft pas nog een nieuwe krabpaal gekregen die hij vooral links laat liggen, maar er is hoop, hij heeft zowaar net zijn nagels er even in gezet :yes: dus ben benieuwd.

gister heeft die wel veel snoepjes gekregen en een kattensoepje, helaas is hij de hele dag stout geweest... verwend kreng :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Die van mij is tot een half uurtje geleden ook poepvervelend geweest, maar hij heeft het nu eindelijk opgegeven, want ik gaf geen krimp. De provocateur. (6)
Cateautje schreef:
05-10-2019 16:25
Vlas

Zaaiperiode en bloeiperiode
De 100e dag van het jaar is 10 april, maar je kan in principe heel april en mei zaaien. De bloei van vlas is in juni en juli. Het is een eenjarige plant.

Afbeelding
Prachtig! :love:
Mooier dan gras. :-)

Als ik een tuin zou hebben, zou ik kiezen voor mos, dat vind ik zoooo mooi. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven