Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Hai,

De OP weghalen en de gecopieerde OP wegeditten vind ik een hele mooie gulden middenweg oplossing. Ik hoop dat Malediven hier ook tevreden mee is. Oveigens hoop ik dat de dames (en heer) inmiddels niet meer denken dat ik een dubbelnick van Malediven ben.

Groetjes
Helaas is dat schering, inslag en topicverkrachting. Zelf vind ik: Bezint, eer ge begint, en dus voordat gij een topic begint.
World of Warcraft: Legion
quote:Viva Angel5 schreef op 04 april 2009 @ 12:54:Verwijderd ivm privacy TO: Man internet verslaafd

Huh, i.v.m. pricacy TO? Ze noemde zelf in haar openingspost al meteen haar weblog, en in ieder geval een tekst die met een beetje googlevaardigheid zo te vinden was.

Is het topic nu verwijderd omdat TO niet de waarheid sprak (afwijkende posts over hoe ze het ontdekt had of over dat ze wel/geen kinderen heeft bijvoorbeeld), was het toch een troll of had het topic gewoon vanaf de allereerste post al verwijderd moeten worden (omdat TO zelf al niet zorgvuldig met haar privacy omging)?
Five, hou jij weekend? Wat een verzaken van je plicht zeg!!!

Jij denkt zeker dat je met één laaaaang weekend vorige week, van volgens mij meer dan 12 uur p/d je een slag in de rondte modereren, er bent ofzo? Die inzet verwachten we natuurlijk all the time van je!

Anders inleveren die vleugels hoor!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
-
Er was een topic van Elmer haar man was verslaafd aan internet is deze topic eraf gehaald???
Ah heb het net gelezen. Is dus verwijderd
quote:Durk schreef op 04 april 2009 @ 13:02:

Hai,

De OP weghalen en de gecopieerde OP wegeditten vind ik een hele mooie gulden middenweg oplossing. Ik hoop dat Malediven hier ook tevreden mee is. Oveigens hoop ik dat de dames (en heer) inmiddels niet meer denken dat ik een dubbelnick van Malediven ben.

Groetjes

Als dat wel zo was geweest, was je al geblokkeerd geweest

quote:hans66 schreef op 04 april 2009 @ 13:04:

Helaas is dat schering, inslag en topicverkrachting. Zelf vind ik: Bezint, eer ge begint, en dus voordat gij een topic begint.Mwoah Hans, da's wel erg zwart-wit. Jij en ik hebben een groot aantal jaren forum-ervaring. Maar nieuwe mensen moeten toch allemaal nog ontdekken wat de na- en voordelen zijn van een forum....quote:Capibara schreef op 04 april 2009 @ 13:12:

[...]

Huh, i.v.m. pricacy TO? Ze noemde zelf in haar openingspost al meteen haar weblog, en in ieder geval een tekst die met een beetje googlevaardigheid zo te vinden was.

Is het topic nu verwijderd omdat TO niet de waarheid sprak (afwijkende posts over hoe ze het ontdekt had of over dat ze wel/geen kinderen heeft bijvoorbeeld), was het toch een troll of had het topic gewoon vanaf de allereerste post al verwijderd moeten worden (omdat TO zelf al niet zorgvuldig met haar privacy omging)?

Het topic is op verzoek van TO verwijderd omdat haar privacy in het geding was. Dat dat komt door haar weblog-link, tsja, das dom van d'r maar dat betekent niet dat ik dan het topic maar laat staan.

quote:Poezewoes schreef op 04 april 2009 @ 13:14:

Five, hou jij weekend? Wat een verzaken van je plicht zeg!!!

Jij denkt zeker dat je met één laaaaang weekend vorige week, van volgens mij meer dan 12 uur p/d je een slag in de rondte modereren, er bent ofzo? Die inzet verwachten we natuurlijk all the time van je!

Anders inleveren die vleugels hoor!

Jahaa, zélfs ik heb wel eens weekend. Heb ook nog man en kinderen te onderhouden he? Anders klagen die weer wegens verwaarlozing

quote:sillyroosje2 schreef op 04 april 2009 @ 17:15:

Ah heb het net gelezen. Is dus verwijderdInderdaad!
quote:Viva Angel5 schreef op 04 april 2009 @ 17:35:

Het topic is op verzoek van TO verwijderd omdat haar privacy in het geding was. Dat dat komt door haar weblog-link, tsja, das dom van d'r maar dat betekent niet dat ik dan het topic maar laat staan.Haar privacy in het geding? Pfff, daar was al eerder sprake van, dus als dat echt de reden zou zijn zou ze daar al veel eerder om gevraagd hebben lijkt me. Volgens mij werd de grond gewoon te heet onder haar voeten omdat er steeds meer inconsistenties in haar verhaal ontdekt werden.
Oooooh, als ik toch es engel was.... No mercy voor huilies.
Kan jij daar ook soms van dromen Fleur, die mácht, die mácht....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 04 april 2009 @ 21:27:

Kan jij daar ook soms van dromen Fleur, die mácht, die mácht.... Oh man..... ik zou de viva-mengele worden; de engel des doods. No mercy voor huilies, dat zeg ik!
Capibara,

Malediven doet gewoon mee met het negatieve fenomeen door openingsberichten (en in het bewuste topic al haar berichten) leeg te halen. De reacties van anderen die deze neiging niet hebben, en dus de berichten laten staan, slaan dan nergens meer op, of men moet gissen waarop ze precies gereageerd hebben.

Ik vind het jammer dat het topic om zeep word geholpen. Ook andere vrouwen (partners van voormalige prostitueebezoekers), vrijgezelle mannen die nu een prostituee bezoeken, en bezette mannen die vroeger prostituee bezochten, hadden veel aan dit topic gehad.

En nu heeft Malediven het topic om zeep geholpen.
World of Warcraft: Legion
quote:Capibara schreef op 04 april 2009 @ 17:42:

[...]

Haar privacy in het geding? Pfff, daar was al eerder sprake van, dus als dat echt de reden zou zijn zou ze daar al veel eerder om gevraagd hebben lijkt me. Volgens mij werd de grond gewoon te heet onder haar voeten omdat er steeds meer inconsistenties in haar verhaal ontdekt werden.Tsja wie weet. Aangezien het voor ons niet te controleren is, en we móeten sluiten op verzoek ivm privacy, heb ik het gewoon verwijderd. Jammer voor de mensen die deelnamen aan de discussie, maar that's life.
quote:hans66 schreef op 04 april 2009 @ 21:35:

Capibara,

Malediven doet gewoon mee met het negatieve fenomeen door openingsberichten (en in het bewuste topic al haar berichten) leeg te halen. De reacties van anderen die deze neiging niet hebben, en dus de berichten laten staan, slaan dan nergens meer op, of men moet gissen waarop ze precies gereageerd hebben.

Ik vind het jammer dat het topic om zeep word geholpen. Ook andere vrouwen (partners van voormalige prostitueebezoekers), vrijgezelle mannen die nu een prostituee bezoeken, en bezette mannen die vroeger prostituee bezochten, hadden veel aan dit topic gehad.

En nu heeft Malediven het topic om zeep geholpen. Hans, je bent vrij om een algemeen topic over dit onderwerp te openen (maar ik zag in de gauwigheid geloof ik al iets). Het is inderdaad een interessant onderwerp, maar een forummer heeft nu eenmaal het recht om zijn/haar berichten te editten, dus om nou te spreken van "om zeep helpen" lijkt me een beetje overdreven.
O nee, verkeerd gezien. Dat was het oude topic
Kan mijn topic de mokerslag niet meer vinden

Ben ik nou zo achterlijk?

Wil hem graag updaten
De mokerslag.....
Skytje!!!

Thanks (f) .
YW,

succes
Lieve Angel,

omdat ik nieuw ben op dit forum en omdat ik op dit moment niet zo goed en helder na kan denken heb ik een aantal topics geopend die bij elkaar horen. ik ben hierop door de lezeressen gewezen. zou je aub de volgende topics samen kunnen voegen:

time killers gezocht, jullie mening aub, kom net terug van de advocaat.

dank je wel.
Hoi five

ik heb een vraagje, heb het ook al in hoe werkt het vivaforum gezet, en gisteren gemeld.

Maar zoals je zelf al aangaf in dat topic is het meteen commentaar geven op nieuwe posters soms demotiverend, in het berichtje wat ik gisteren melde was dat zo'n voorbeeld. Maar gebeurt daar wat mee of? Zelfde als in het andere topic waarover ik melding heb gemaakt, ook lekker provocerend. Ik bedoel wil graag op die knop drukken hoor maar als er niks mee gebeurt of je vind het onzin dan verneem ik dat graag van je.
Vievje mag Gigolo80 een block? 0 dagen lid en loopt me vriendenuitnodigingen te sturen.
quote:Ushi2009 schreef op 06 april 2009 @ 12:45:

Lieve Angel,

omdat ik nieuw ben op dit forum en omdat ik op dit moment niet zo goed en helder na kan denken heb ik een aantal topics geopend die bij elkaar horen. ik ben hierop door de lezeressen gewezen. zou je aub de volgende topics samen kunnen voegen:

time killers gezocht, jullie mening aub, kom net terug van de advocaat.

dank je wel.Ze zijn samengevoegd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven