ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
dinsdag 7 april 2009 om 22:36

dinsdag 7 april 2009 om 22:58
quote:Marels schreef op 07 april 2009 @ 22:36:
Hahaha, ik heb al drie keer je album geopend en gedacht; oeh! Die zijn leuk!
Maar ik vind het zo bot om overal op te reageren, zeker als mijn ruilmateriaal ver op is.
Ecco's maat 40 of zwarte crocs maat 39 hebben?
Ik heb schoenmaat 38 dus dat gaat hem niet worden, maar zoals ik al eerder zei een verrassingspakketje of beautyspulletjes ofzo vind ik ook altijd leuk hoor dus feel free om toch te ruilen..
Ben nu slapen trouwens, tot morgen!!Me too, slaap lekker!
Hahaha, ik heb al drie keer je album geopend en gedacht; oeh! Die zijn leuk!
Maar ik vind het zo bot om overal op te reageren, zeker als mijn ruilmateriaal ver op is.
Ecco's maat 40 of zwarte crocs maat 39 hebben?
Ik heb schoenmaat 38 dus dat gaat hem niet worden, maar zoals ik al eerder zei een verrassingspakketje of beautyspulletjes ofzo vind ik ook altijd leuk hoor dus feel free om toch te ruilen..
Ben nu slapen trouwens, tot morgen!!Me too, slaap lekker!
dinsdag 7 april 2009 om 23:06
Vlinder,
Je setje is binnen. Dank je wel!
Boekje is vandaag, wel te laat voor de leging van de brievenbus.
Donderdag of vrijdag zal het aankomen bij je.
Je setje is binnen. Dank je wel!
Boekje is vandaag, wel te laat voor de leging van de brievenbus.
Donderdag of vrijdag zal het aankomen bij je.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 8 april 2009 om 07:39
Laat maar zitten Summer....
Eerlijk; ik zie al op tegen de spulletjes die ik nu moet versturen, qua kosten. Mijn centjes zijn momenteel zo gruwelijk op dat een ruilpakketje me gewoon echt teveel kost op het moment. Reeppie chocola mot lukken, maar meer is gewoon echt te duur op het moment....
Dus ik kijk wel weer eens als ik weer rijk ben, of je ze dan nog hebt...
Eerlijk; ik zie al op tegen de spulletjes die ik nu moet versturen, qua kosten. Mijn centjes zijn momenteel zo gruwelijk op dat een ruilpakketje me gewoon echt teveel kost op het moment. Reeppie chocola mot lukken, maar meer is gewoon echt te duur op het moment....
Dus ik kijk wel weer eens als ik weer rijk ben, of je ze dan nog hebt...
668, the neighbour of the Beast
woensdag 8 april 2009 om 08:20
Mogge Bam!
Is ook wel zo, maar 't komt sneuer over dan ik bedoel. Ben aan het afstuderen en ben in december gestopt met werken, dus tot ik een baan heb is het even uit met de centjespret
En gezien het feit dat ik vorige week naar Berlijn moest en deze week weer een paar dagen weg moet, zijn de centjes gewoon even op.
Komt wel weer goed.
Is ook wel zo, maar 't komt sneuer over dan ik bedoel. Ben aan het afstuderen en ben in december gestopt met werken, dus tot ik een baan heb is het even uit met de centjespret
En gezien het feit dat ik vorige week naar Berlijn moest en deze week weer een paar dagen weg moet, zijn de centjes gewoon even op.
Komt wel weer goed.
woensdag 8 april 2009 om 08:24
Overigens is dat juist wel de lol van het ruiltopic. Dat je door te ruilen jezelf toch eens iets leuks kunt gunnen, iets nieuws, zonder dat je er een vermogen aan uit geeft.
Dus ondanks dat ik momenteel een arme sloeber ben, kan ik toch af en toe eens iets leuks, zeg maar.
Dus ondanks dat ik momenteel een arme sloeber ben, kan ik toch af en toe eens iets leuks, zeg maar.
woensdag 8 april 2009 om 08:50
Goedemorgen allemaal!
Bambino,
Had je me lijst nog gezien?
Bambino,
Had je me lijst nog gezien?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 8 april 2009 om 09:07
woensdag 8 april 2009 om 09:33
Varisha, bedankt voor je doos vol tijdschrijften!!!!
Ben er heel blij mee!
Schravelvot, kleine man sprong een gat in de lucht gister en is zelfs met het tractorboekje in zijn handen in slaap gevallen hihi
Heel erg bedankt!
Bambino, je hebt me zooooooo blij gemaakt met de mooie kleertjes!! echt helemaal te gek! tnx!
Iemand had nog een leuk boekje gestuurd naar mini-parel...
bedankt!!!
Lisey, bedankt voor de vouchers!
Ben er heel blij mee!
Schravelvot, kleine man sprong een gat in de lucht gister en is zelfs met het tractorboekje in zijn handen in slaap gevallen hihi
Heel erg bedankt!
Bambino, je hebt me zooooooo blij gemaakt met de mooie kleertjes!! echt helemaal te gek! tnx!
Iemand had nog een leuk boekje gestuurd naar mini-parel...
bedankt!!!
Lisey, bedankt voor de vouchers!
woensdag 8 april 2009 om 09:50
Hee leukerds.
Hier gaat ie moeizaam. Bah.
Degene die nog wat van me krijgen; ik weet het allemaal nog maar heb het nog steeds niet verstuurd. Echt een gemeend sorry. Voel me erg schuldig.
Ik probeer het echt deze week. Moet nog enveloppen kopen, doosjes maken etc..
C'estelle: Bedankt voor je ketting!!! Ben er super blij mee, heb 'm meteen om gedaan!!!
Enne huh? Parel, voor mij!!??
Fijne dag vandaag
Hier gaat ie moeizaam. Bah.
Degene die nog wat van me krijgen; ik weet het allemaal nog maar heb het nog steeds niet verstuurd. Echt een gemeend sorry. Voel me erg schuldig.
Ik probeer het echt deze week. Moet nog enveloppen kopen, doosjes maken etc..
C'estelle: Bedankt voor je ketting!!! Ben er super blij mee, heb 'm meteen om gedaan!!!
Enne huh? Parel, voor mij!!??
Fijne dag vandaag