Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 8 oktober 2019 om 10:53
dinsdag 8 oktober 2019 om 15:50
Heeft teveel Kandijsuiker in de koffie gedaan denk ik zelf

dinsdag 8 oktober 2019 om 15:50
Nee joh, hartstikke echt.

dinsdag 8 oktober 2019 om 15:51
Maud*de*Braose schreef: ↑08-10-2019 15:50Nee joh, hartstikke echt.
Nou ja, er lopen rare mensen rond hoor![]()
![]()

dinsdag 8 oktober 2019 om 15:53

dinsdag 8 oktober 2019 om 16:40
Praten over abortus op een abortustopic?
Dan vraag je er wel een beetje om hè.......

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 8 oktober 2019 om 16:41
Ik zag een aantal gewiste post. Kolder is dit weer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:03
Er was een gekkie die binnenkwam met ‘abortus is moord en dat is gewoon mijn mening’ maar dat reguleerde zichzelf prima, de discussie was al gestopt, de gekkie was ingedimd en het ging weer over de vraag van to. En toen kwam de grote mod en die wiste alles. Behalve dan de discussie wanneer een kind een kind is, dat mag wél.
Topic half leeg. Ik vind dat zó kinderachtig.... volwassen mensen en dan berichten wissen want stel je voor dat...
dinsdag 8 oktober 2019 om 17:10
En die post waar het mee begon staat er nog.Malinois schreef: ↑08-10-2019 17:03Er was een gekkie die binnenkwam met ‘abortus is moord en dat is gewoon mijn mening’ maar dat reguleerde zichzelf prima, de discussie was al gestopt, de gekkie was ingedimd en het ging weer over de vraag van to. En toen kwam de grote mod en die wiste alles. Behalve dan de discussie wanneer een kind een kind is, dat mag wél.
Topic half leeg. Ik vind dat zó kinderachtig.... volwassen mensen en dan berichten wissen want stel je voor dat...
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:21
Zes koters, zo'n nick en zo'n topic dan nu? Yas, wat zeg jij?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=390461

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:31
Welkom terug.Malinois schreef: ↑08-10-2019 17:03Er was een gekkie die binnenkwam met ‘abortus is moord en dat is gewoon mijn mening’ maar dat reguleerde zichzelf prima, de discussie was al gestopt, de gekkie was ingedimd en het ging weer over de vraag van to. En toen kwam de grote mod en die wiste alles. Behalve dan de discussie wanneer een kind een kind is, dat mag wél.

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:33
En alweer zwangerStar² schreef: ↑08-10-2019 17:21Zes koters, zo'n nick en zo'n topic dan nu? Yas, wat zeg jij?

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 8 oktober 2019 om 17:35
Nou, ik zag laatst een betoogster die pleitte voor het opeten van baby’s. Dus deze forumster bereidt zich wel goed voor.
dinsdag 8 oktober 2019 om 17:44
Ik zit nu al een poosje te piekeren hoe dat er uit ziet, muziekjes en filmpjes zitten te wurgen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.