NIET-groepje
woensdag 8 april 2009 om 09:10
woensdag 8 april 2009 om 09:23
zo lijstje
was verzamelen
was 1
was buiten hangen als het droog blijft
was 2
droger 1
was 3
bij zon deze was ook buiten hangen
(eventueel was vier bij veel enthousiasme)
opruimen
caviakooi
boodschappen doen
muffins maken
en alles wat ik verder nog tegen kom
was verzamelen
was 1
was buiten hangen als het droog blijft
was 2
droger 1
was 3
bij zon deze was ook buiten hangen
(eventueel was vier bij veel enthousiasme)
opruimen
caviakooi
boodschappen doen
muffins maken
en alles wat ik verder nog tegen kom
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 8 april 2009 om 09:45
woensdag 8 april 2009 om 09:53
woensdag 8 april 2009 om 10:02
Kruidenkaasmuffins met lente ui.
Ingrediënten
100 g zelfrijzend bakmeel
1 ei
1 dl melk
4 eetlepels olijfolie extra vierge
100 g Hollandse kruidenkaas, geraspt
3 bosuitjes, in dunne ringetjes
zout en (versgemalen) zwarte peper
Bereiden
Oven voorverwarmen op 200 °C. Muffinvorm invetten. In kom bakmeel met ei, melk en olie tot stevig, glad beslag roeren. Kaas en bosuitjes erdoor roeren en zout en peper naar smaak toevoegen. Beslag in muffinholtes scheppen. In midden van oven muffins in ca. 20 minuten goudbruin en gaar bakken. Laten afkoelen tot lauwwarm of koud.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 8 april 2009 om 10:14
woensdag 8 april 2009 om 10:21
woensdag 8 april 2009 om 10:35
Pilous, spruitjes kort koken en dan wokken, met een uitje en spekjes en evt. wat (cashew)noten en wat room. kan het je aanraden.
Moet vanmiddag met Mandu naar de dierenarts, niesziekte. Loopt als een grote vent te niezen en heeft een ontstoken oogje. Beetje zielig dus.
Gisteren op kraamvisite geweest bij vriendin + vriend. Was zo leuk! Zijn gelukkig nuchtere ouders.
Moet vanmiddag met Mandu naar de dierenarts, niesziekte. Loopt als een grote vent te niezen en heeft een ontstoken oogje. Beetje zielig dus.
Gisteren op kraamvisite geweest bij vriendin + vriend. Was zo leuk! Zijn gelukkig nuchtere ouders.
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 8 april 2009 om 10:37
quote:Pilous schreef op 08 april 2009 @ 10:14:
Iets van spruitjes blancheren en de hele handel met wat kruidjes en olie wokken?Yep, wel lekkere kleine spruitjes nemen. Zelf doe ik er altijd nog wat tomaat bij, dat is echt een lekkere combi.
Iets van spruitjes blancheren en de hele handel met wat kruidjes en olie wokken?Yep, wel lekkere kleine spruitjes nemen. Zelf doe ik er altijd nog wat tomaat bij, dat is echt een lekkere combi.
woensdag 8 april 2009 om 10:39
quote:borodini schreef op 08 april 2009 @ 10:37:
[...]
Leuk zeg ! Wat heb je eigenlijk gekozen als kado'tje ?
Ik kon kiezen uit verschillende dingen, maar vond de zwart leren tas wel heel leuk. Dus ben heel benieuwd. Lijkt me erg leuk. Ik draag meestal alleen maar zwart en heb alleen maar zwarte tassen en schoenen dus zal hoe dan ook wel passen.
Ben wel benieuwd hoe ze mijn intervieuw heeft ingekort. Wat er nog van overblijft hahahahahah.
[...]
Leuk zeg ! Wat heb je eigenlijk gekozen als kado'tje ?
Ik kon kiezen uit verschillende dingen, maar vond de zwart leren tas wel heel leuk. Dus ben heel benieuwd. Lijkt me erg leuk. Ik draag meestal alleen maar zwart en heb alleen maar zwarte tassen en schoenen dus zal hoe dan ook wel passen.
Ben wel benieuwd hoe ze mijn intervieuw heeft ingekort. Wat er nog van overblijft hahahahahah.