NIET-groepje
woensdag 8 april 2009 om 10:43
quote:[message=3047209,noline]infojunk schreef op 08 april 2009 @
Moet vanmiddag met Mandu naar de dierenarts, niesziekte. Loopt als een grote vent te niezen en heeft een ontstoken oogje. Beetje zielig dus.
.Oh wat zielig, dat klinkt niet best niesziekte. Was Mandu niet ervoor ingeent dat ie klein was? Sterkte ermee. En knuf voor Mandu.
Moet vanmiddag met Mandu naar de dierenarts, niesziekte. Loopt als een grote vent te niezen en heeft een ontstoken oogje. Beetje zielig dus.
.Oh wat zielig, dat klinkt niet best niesziekte. Was Mandu niet ervoor ingeent dat ie klein was? Sterkte ermee. En knuf voor Mandu.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 8 april 2009 om 10:45
woensdag 8 april 2009 om 10:48
MV, ik ken het verscijnsel niesziekte en ik ga natuurlijk niet voor niks naar de dierenarts toe. Oidi heeft het ook gehad toen we haar net hadden (dus die is drager). Zij heeft waarschijnlijk Mandu aangestoken, want Odi liep vorige week te niezen en het is natuurlijk heel besmettelijk. Mandu is 2x netjes ingeent, maar dat werkt niet tegen alle veroorzakers van niesziekte. Ik verwacht dat ded ierenarts wat antibiotica en oogdruppels/oogzalf meegeeft.
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 8 april 2009 om 10:53
woensdag 8 april 2009 om 11:00
Ik zoek het plaatje van de pabogids even op van die 27 delige set.
oh nog niet eens verteld dat ex mij een keer een erotisch (lak)setje had gegeven, een vieb, en nog meer dingen voor de kerst, de dag erna is hij terug gegaan naar de stad om gewone kado's te kopen want hij besefte opeens dat als mijn moeder mij zou vragen wat ik had gehad dat ik dit NIET kon vertellen.
Dus erna kreeg ik een blender, een weegschaal en een wekker.
(hopelijk leest mijn moeder de viva niet meer hihihi)
oh nog niet eens verteld dat ex mij een keer een erotisch (lak)setje had gegeven, een vieb, en nog meer dingen voor de kerst, de dag erna is hij terug gegaan naar de stad om gewone kado's te kopen want hij besefte opeens dat als mijn moeder mij zou vragen wat ik had gehad dat ik dit NIET kon vertellen.
(hopelijk leest mijn moeder de viva niet meer hihihi)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 8 april 2009 om 11:00
zo lijstje
was verzamelen
was 1
was buiten hangen als het droog blijft (dus in de badkamer)
was 2
droger 1
was 3
bij zon deze was ook buiten hangen
(eventueel was vier bij veel enthousiasme)
opruimen
caviakooi
boodschappen doen
muffins maken
en alles wat ik verder nog tegen kom
was verzamelen
was 1
was buiten hangen als het droog blijft (dus in de badkamer)
was 2
droger 1
was 3
bij zon deze was ook buiten hangen
(eventueel was vier bij veel enthousiasme)
opruimen
caviakooi
boodschappen doen
muffins maken
en alles wat ik verder nog tegen kom
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 8 april 2009 om 11:04
quote:mylenevalerie schreef op 08 april 2009 @ 11:00:
(hopelijk leest mijn moeder de viva niet meer hihihi)Hahaha, briljant
(hopelijk leest mijn moeder de viva niet meer hihihi)Hahaha, briljant
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....