Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
10-10-2019 20:15
Sterker nog, dan werd er in het verleden gewoon gelinkt naar dat andere forum. Heeft nooit niet gemogen.
Dit dus maar ik wil het toch even checken voor de zekerheid.
Niet meer nodig maar ik ben wel nog benieuwd naar het antwoord op mijn vraag.
Suðri schreef:
10-10-2019 20:14
Prada, ik snap ook in het geheel jouw vraag niet. Lekker ergens de aandacht op vestigen waarvan je weet dat het toch wel verboden gaat worden, omdat alles verboden wordt.
Nou ja, het is heel relevant in die mate dat het invloed heeft op zijn gevoel en functioneren.
ClumsyNinja schreef:
10-10-2019 20:22
Weten jullie niet hoe een olifant door de brievenbus past dan?

Olie er uit laten lopen en het fantje opvouwen.
Wat is het toppunt van geduld?

Een olifant dood gooien met een watje en het stoffelijk overschot begraven met een theelepel.
prada schreef:
10-10-2019 20:36
Nou ja, het is heel relevant in die mate dat het invloed heeft op zijn gevoel en functioneren.
Dan maak je op dat andere forum toch een account aan om hem van advies te dienen?
prada schreef:
Ik heb het niet over hem en wat ie wel of niet heeft geschreven.
Ik zeg dat ik niet begrijp waarom jij vraagt of je zoiets mag melden, Het is altijd gewoon gedaan en nu ga jij er de aandacht op vestigen en wordt het dus banwaardig. Gewoon een dome actie.
Suðri schreef:
10-10-2019 20:38
Ik zeg dat ik niet begrijp waarom jij vraagt of je zoiets mag melden, Het is altijd gewoon gedaan en nu ga jij er de aandacht op vestigen en wordt het dus banwaardig. Gewoon een dome actie.
En dat ook.
Suðri schreef:
Nou ja, omdat het nogal eens wisselt wilde ik het risico van een ban niet nemen.
prada schreef:

Nou en. Ben je forumpolitie?
Lady*Voldemort schreef:
Dan maak je op dat andere forum toch een account aan om hem van advies te dienen?

Dat ook.
Zit iedereen er klaar voor?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-10-2019 20:41
Nee
PoesinBoots schreef:
10-10-2019 20:40
Nou en. Ben je forumpolitie?
Nope.
Nouschi schreef:

Ja. Ik zorg dat ik niet naar Npo3 kijk.
prada schreef:
10-10-2019 20:40
Nou ja, omdat het nogal eens wisselt wilde ik het risico van een ban niet nemen.
Dus dan meld je het gewoon niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
Ik zit altijd klaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ja het mag heb ik begrepen.
Dinsdag is ons lieve poesje doodgereden. Ze was slecht anderhalf jaar. En ik ben er zo kapot van. Ik kan niet stoppen met huilen, het gemis en verdriet is vreselijk. Slijt dit ooit nog....

Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.

Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?
SHIFTY schreef:
10-10-2019 20:47
Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.

Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?

Of je bemoeit je er niet mee en maakt het ook niet ergens anders belachelijk.
SHIFTY schreef:

Of gewoon niets.
SHIFTY schreef:

Ik las het ook.
Tja.....iedereen heeft recht op trauma zullen we maar zeggen.
Nouschi schreef:
Waarvoor?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
10-10-2019 20:49
Waarvoor?
Aardbei
charlottew88 schreef:
10-10-2019 20:49
Waarvoor?

Het enige door Nouschi goedgekeurde offtopic onderwerp.
Peter Handke heeft de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen, dat vind ik toch ook best een topic waard. Wat een ellendige schrijver is dat. Ik word gewoon steeds bozer dat onze Harry M. nooit een Nobelprijs gekregen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven