Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 12 oktober 2019 om 20:16
Nou ja dat bedoel ik. Als je je dan toch de tering hoest, laat dat dan in ieder geval in alle rust en wazigheid zijn.Maud*de*Braose schreef: ↑12-10-2019 20:12Toen ik een jaar of 15 was kreeg ik van de dokter pijnstillers vanwege ongesteldheidsklachten. Ik denk dat daar ook codeine in zat. Ik was in ieder geval heerlijk relaxed en wazig.

zaterdag 12 oktober 2019 om 20:18
Lady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 20:16Nou ja dat bedoel ik. Als je je dan toch de tering hoest, laat dat dan in ieder geval in alle rust en wazigheid zijn.
Je hebt helemaal gelijk.
Heb je hem al eruit gezet? Ik zou dat gelijk doen.
zaterdag 12 oktober 2019 om 20:23
Dit! Wat denkt hij wel? Ik blafte hem er uit en gooide die stomme fles van de Appie achter hem aan. Kom op zeg.Maud*de*Braose schreef: ↑12-10-2019 20:18Je hebt helemaal gelijk.
Heb je hem al eruit gezet? Ik zou dat gelijk doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 12 oktober 2019 om 20:28
Ja dat zal hem leren. Na zo'n actie komt hij nooit meer thuis met de verkeerde hoestdrank

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 12 oktober 2019 om 20:41
Het enige effect is slapen

zaterdag 12 oktober 2019 om 20:44
Goed zo. Ik wist wel dat jij ballen aan je lijf hebt!Lady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 20:31Geen zorgen, zijn overhemden liggen al te fikken in de voortuin.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 13 oktober 2019 om 09:40
Solomio schreef: ↑12-10-2019 19:03Ik heb de eerste twee blz gelezen en zag tot mijn verbazing regelmatig mensen melden dat ze dagelijks koek/chips/snoep eten en toch een gezond BMI hebben.
Iemand die zelfs expliciet schreef dat ze goede genen heeft en slank blijft.
Die mensen zie je wrsch nooit in topics over overgewicht.
Meldt zich!

Nja, misschien 5 of 6 dagen per week. Zelden chips. Meestal chocola. En als ik het niet zou doen zou mijn bmi iets minder tegen de grens aan schurken. Is mijn methode om een paar kilo kwijt te raken: even een paar weken niet snoepen.
Maar ik vraag me altijd af waarom je zoiets zou melden in zo'n topic. Is toch totaal oninteressant om zo'n topic te lezen? Net als alle andere topics over hoe vaak... douche jij je, verschoon jij je bed, ga je met de trein, etc etc.
zondag 13 oktober 2019 om 09:56
relaties/welk-is-overschrijdend-gedrag- ... s/450824/2
Drankjes doen in Oslo is hartstikke duur.
Drankjes doen in Oslo is hartstikke duur.
Geen bijzonderheden

zondag 13 oktober 2019 om 12:18
Het lig er ook aan wat uitrazen betekend. Schoppende of slaande schreeuwlelijk is wat anders dan een kind dat een beetje gilt of zonder mensen of dingen te beschadigen kwaad is.the_Wicked_Witch schreef: ↑13-10-2019 12:07Ik liet de mijne ook uitrazen. Hij is nu 18 en allesbehalve een sneeuwvlokje.
zondag 13 oktober 2019 om 12:22
Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Het ene kind is het andere niet.
Ik heb even in dat topic gelezen, verloopt vrij voorspelbaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 13 oktober 2019 om 12:35
Lucifer2018 schreef: ↑13-10-2019 12:18Het lig er ook aan wat uitrazen betekend. Schoppende of slaande schreeuwlelijk is wat anders dan een kind dat een beetje gilt of zonder mensen of dingen te beschadigen kwaad is.
Schoppende en slaande schreeuwlelijk was het. Hij kon er weinig aan doen alhoewel ik ook regelmatig met de handen in het haar gezeten heb.

zondag 13 oktober 2019 om 13:37
Betty_Slocombe schreef: ↑13-10-2019 13:25Bijzonder topic, met interessante stellingnames. Maar goed, wel fijn dat er weer een mogelijkheid is tot lekker schoppen op zondag.
Ja precies. Er moeten duidelijk een aantal mensen even flink stoom afblazen ofzo.
zondag 13 oktober 2019 om 13:59
Yes! Witte kerst!!the_Wicked_Witch schreef: ↑13-10-2019 13:37Ja precies. Er moeten duidelijk een aantal mensen even flink stoom afblazen uitrazen ofzo..
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.