Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:roosies schreef op 06 april 2009 @ 14:49:

Hoi five

ik heb een vraagje, heb het ook al in hoe werkt het vivaforum gezet, en gisteren gemeld.

Maar zoals je zelf al aangaf in dat topic is het meteen commentaar geven op nieuwe posters soms demotiverend, in het berichtje wat ik gisteren melde was dat zo'n voorbeeld. Maar gebeurt daar wat mee of? Zelfde als in het andere topic waarover ik melding heb gemaakt, ook lekker provocerend. Ik bedoel wil graag op die knop drukken hoor maar als er niks mee gebeurt of je vind het onzin dan verneem ik dat graag van je.

Zoals je ziet ben ik nu pas weer op deze pijler om te modereren (te druk, elders ) en ik heb je rapportage gezien inderdaad. Hoewel ik zeker vind dat je gelijk hebt, met dat bericht, modereren we nog niet echt op het "nieuwelingen-pesten". Dat is de reden dat ik er niks mee zal doen, want verder overtreedt de poster niet echt de regels.....

Ik zal zometeen gelijk even aan de gang gaan met een proeftekst voor het dummiestopic en dat ter overleg aan de collega's mailen. Denk dat we dan zeer binnenkort het topic openen en er op gaan letten (én bestraffen dus )

Kortom: lekker op die knop blijven rammen, liever te vaak dan te weinig!
quote:mastermind schreef op 06 april 2009 @ 18:17:

Vievje mag Gigolo80 een block? 0 dagen lid en loopt me vriendenuitnodigingen te sturen.Thanx voor het melden, dit horen we graag! Hij is gepermabanned.
"brief aan partner" is offline gehaald. Mocht TO willen dat het opnieuw online komt, dan is dat een optie.
Het topic brief aan mijn partner is verwijderd tijdens het plaatsen van mijn posting.

Ik vind het echt raar dat het topic weggehaald wordt op verzoek van mede forummers.

Is TO onbekwaam?

TO is geen onbekende op het forum en weet hoe het werkt. Ze heeft er bewust voor gekozen om het hier neer te zetten en niet de hulp in te schakelen van haar vrienden hier op het forum. Het geroep om de engeltjes, dat het topic weg moet en zelfs de suggestie haar te halen komen op mij over als sensatie en stemmingmakkerij, niet iets waar TO wat aan heeft....

Doe het dan als het echt nodig is echt acher de schermen.

(Mocht TO zelf inmiddels verzocht hebben het weg te halen dan prima) En sterkte voor TO
To kan in mijn ogen niet bewust iets hebben gedaan maar slechts in blinde paniek, zoals ik al zei een noodkreet. Gezien de reacties die je hebt kunnen lezen zijn er een paar mensen die persoonlijk contact met haar hebben, lijkt mij reden genoeg om van hun aan te nemen dat de situatie niet gebaat is bij het laten staan van haar post.

Mocht to daar anders over denken dan zal de engel het topic op verzoek weer online zetten. In mijn ogen is iets stemmingmakerij als iedereen van alles roept en niets onderneemt, dit is het tegenovergestelde lijkt mij.
Liselore, het zijn niet zomaar medeforummers die er om verzocht hadden, en het was er ook niet eentje. Bedenk goed dat het om een clubje vrouwen gaat die inmiddels ook IRL goede vriendinnen zijn. Die zullen heus niet zómaar verzoeken om verwijdering. Jouw reactie is m.i. dus te kort door de bocht. Kan wel begrijpen waar het vandaan komt, maar bedenk je de volgende keer dat wij Angels méér informatie over dit soort dingen hebben dan willekeurige medeforummers.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 april 2009 @ 19:35:

Liselore, het zijn niet zomaar medeforummers die er om verzocht hadden, en het was er ook niet eentje. Bedenk goed dat het om een clubje vrouwen gaat die inmiddels ook IRL goede vriendinnen zijn. Die zullen heus niet zómaar verzoeken om verwijdering. Jouw reactie is m.i. dus te kort door de bocht. Kan wel begrijpen waar het vandaan komt, maar bedenk je de volgende keer dat wij Angels méér informatie over dit soort dingen hebben dan willekeurige medeforummers.De dames die to vriendinnen IRL zijn zou het sieren het dan rechtstreeks bij de engeltjes te melden en niet in het topic, en in het topic vertellen dat ze niet in contact kunnen komen enz...
Dat is toch ook gebeurt? En sorry hoor ik ken to niet eens je schrikt in eerste instantie als je zoiets leest. Dan ga je nadenken wat je zou kunnen doen, wat het beste zou zijn etc.

En in mijn ogen is daar supersnel actie op ondernomen. Je hebt je oordeel wel snel klaar zeg :S
Ook ik was net een reactie aan het plaatsen toen het topic verwijderd werd. Ik kan niet beoordelen of het terecht is dat er zo'n paniek was. Het komt wel een beetje raar over, omdat er altijd gezegd wordt dat alleen de TO een topic kan laten verwijderen. Al snap ik ook de ernst van de situatie, gezien de dingen die in haar openingspost stonden.

In ieder geval, wat ik haar wilde zeggen: sterkte meis. En blijf alsjeblieft niet in zo'n relatie, maar gá!
quote:roosies schreef op 07 april 2009 @ 19:41:

Dat is toch ook gebeurt? En sorry hoor ik ken to niet eens je schrikt in eerste instantie als je zoiets leest. Dan ga je nadenken wat je zou kunnen doen, wat het beste zou zijn etc.

En in mijn ogen is daar supersnel actie op ondernomen. Je hebt je oordeel wel snel klaar zeg :S

Natuurlijk schrik je, Maar het is niet het eerste topic waarin een forumster verteld dat ze in een heftige agressieve relatie zit. Het is vreemd dat andere kunnen beslissen dat een topic weg moet. Als of TO daar niet zelf over kan beslissen.

Als er reden zijn aan te nemen dat het echt heel onverstandig is dat het topic hier staat en dat TO de gevolgen van haar posting niet overzien, en engeltje kunnen dat met meer achtergrond info wel, dan is het prima dat hij weg gehaald wordt.

Het bevreemd mij alleen, dat er voor sommige dus andere regels gelden... doet niks af dat ik de situatie van TO vreselijk vind.
Alsjeblieft, kan de discussie hierover voorlopig even gestaakt worden? Mocht TO hierdoor in de problemen komen, dan zal ík mezelf dat in elk geval nooit vergeven. Mijn dank is alvast groot
nood breekt in dit geval wet lijkt me zoals de engel zelf ook al aangaf
quote:liselore schreef op 07 april 2009 @ 19:48:

[...]Het bevreemd mij alleen, dat er voor sommige dus andere regels gelden... .Jeezes, snap je het dan echt niet?? Dit is niet persoons- maar geval-gebonden. Het gaat niet om "sommigen", maar om situaties . Maak je niet zo druk zeg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Liselore, de wereld is niet ingericht op jouw persoonlijk comfort.

En de veiligheid van welke forummer dan ook en deze in het bijzonder vind ik belangrijker dat het bevredigen van jouw sensatiezucht. Leer er mee leven.

Five, heel erg bedankt
Five , bedankt voor je snelle optreden en medewerking, dat wordt heel erg op prijs gesteld (f)
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 07-04-2009 20:36
Reden: laat gaan, bor. Sorry Five.
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik vond het zo wie zo al dapper van TO dat ze haar post op het forum plaatste!! Ikwens haar dan ook alle sterkte toe!!

Liselore, je lijkt wel sensatie belust!
Angel, kan TO nog wel de reacties een keer lezen, mocht ze dat willen? Ik vond dat er veel goede tips en warme woorden tussen stonden, misschien heeft ze er wat aan...
The time is now
quote:minny schreef op 07 april 2009 @ 20:31:

Liselore, de wereld is niet ingericht op jouw persoonlijk comfort.

En de veiligheid van welke forummer dan ook en deze in het bijzonder vind ik belangrijker dat het bevredigen van jouw sensatiezucht. Leer er mee leven.

Five, heel erg bedankt quote:luna2006 schreef op 07 april 2009 @ 21:48:

Ik vond het zo wie zo al dapper van TO dat ze haar post op het forum plaatste!! Ikwens haar dan ook alle sterkte toe!!

Liselore, je lijkt wel sensatie belust!

Beter lezen dames.

Ik vind als jullie zo begaan zijn met TO dat jullie dat dat in stilte hadden moeten regelen en niet in het topic. Omdat dat raar over komt, omdat er dan ook ineens een forumer die TO niet kent met het briljante idee komt haar te gaan halen, omdat je zo sfeer creeert waar TO niet bij geholpen is.

Ik snap dat het voor jullie pijnlijk is dat TO het liever op het forum neerzette dan jullie persoonlijk te consulteren, maar gelukkig heeft jullie persoonlijk band met de engeltjes geregeld dat jullie voor TO kunnen beslissen wat voor haar het beste is.
Sjezus zeg, Liselore, doe niet zo moeilijk. Dit lijkt me nu een typisch geval van Gegronde Redenen. Als topicstarter het topic weer terug wil hebben, zal ze dat vast melden.
quote:Banba schreef op 07 april 2009 @ 21:58:

Angel, kan TO nog wel de reacties een keer lezen, mocht ze dat willen? Ik vond dat er veel goede tips en warme woorden tussen stonden, misschien heeft ze er wat aan...

Ja zeker, ik heb het topic voor haar bewaard

quote:liselore schreef op 07 april 2009 @ 22:01:

Ik snap dat het voor jullie pijnlijk is dat TO het liever op het forum neerzette dan jullie persoonlijk te consulteren, maar gelukkig heeft jullie persoonlijk band met de engeltjes geregeld dat jullie voor TO kunnen beslissen wat voor haar het beste is.

Zo. En bedankt. Jij vindt dus dat ik de dames voortrek?

FYI: de dames die voor de TO instonden zijn al jarenlang forummers die nooit ongein uithalen (naja, oke, eerlijk is eerlijk: bijna nooit) en als zij zo'n verzoek doen, dan is het gewoon oprecht. Zij zullen nooit op deze manier een verzoek doen als het niet nodig is.

Overigens: ik heb met niemand, behalve mijn collega-Angels, een persoonlijke band hier op het forum.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 april 2009 @ 22:37:

[...]

Zo. En bedankt. Jij vindt dus dat ik de dames voortrek?

FYI: de dames die voor de TO instonden zijn al jarenlang forummers die nooit ongein uithalen (naja, oke, eerlijk is eerlijk: bijna nooit) en als zij zo'n verzoek doen, dan is het gewoon oprecht. Zij zullen nooit op deze manier een verzoek doen als het niet nodig is.

Overigens: ik heb met niemand, behalve mijn collega-Angels, een persoonlijke band hier op het forum.

Ik vind inderdaad dat jij de regels toepast zo als jij het blieft.

En dat je veel coulanter bent met de regels naar jou bekende forummers dan naar onbekende. Coulance wat betreft de regels geldt overigens voor meer mensen die zojuist hier gereageerd hebben. Opzoek naar een mailadres dit topic doorgespit. En er wordt toch regelmatig moord en brand geschreeuwd als er een topic wordt verwijderd, al is het dan op verzoek van TO en dat is volgens de regels nog toegestaan.
quote:liselore schreef op 07 april 2009 @ 23:05:

[...]

Ik vind inderdaad dat jij de regels toepast zo als jij het blieft.

En dat je veel coulanter bent met de regels naar jou bekende forummers dan naar onbekende. Coulance wat betreft de regels geldt overigens voor meer mensen die zojuist hier gereageerd hebben. Opzoek naar een mailadres dit topic doorgespit. En er wordt toch regelmatig moord en brand geschreeuwd als er een topic wordt verwijderd, al is het dan op verzoek van TO en dat is volgens de regels nog toegestaan.Ongelofelijk dat jij voorbij gaat aan het feit wat de gevolgen kunnen zijn als het topic wel blijft staan, is jouw gelijk zo belangrijk? Kun je dit niet als een bijzonder geval zien, of wil je dat helemaal niet?
Jezus, wat een zeikerd ben jij L

Heb je wel gelezen wat voor dingen hij allemaal al gedaan heeft.

dat RL vriend(inn)en vragen om een tekst weg te halen wegens privacy heeft een reden.
quote:Jaschenca schreef op 07 april 2009 @ 23:12:

[...]

Ongelofelijk dat jij voorbij gaat aan het feit wat de gevolgen kunnen zijn als het topic wel blijft staan, is jouw gelijk zo belangrijk? Kun je dit niet als een bijzonder geval zien, of wil je dat helemaal niet?

En wie beslist dan dat het gevolgen heeft? Niet TO, die heeft het er namelijk zelf opgezet.... Maar die is door haar forumvriendinnen handelings onbekwaam verklaard..

Stel dat er aan te nemen is dat het gevaarlijk is de openingspost was blijven staan, had de engel dat kunnen verwijderen in het topic zelf..

Ik laat het hier bij. Ik vind de situatie van TO zelf veel te vervelend om over haar specifieke geval te praten.

Wel is het zo dat je blijkbaar bij de vivakliek moet horen wil je normaal uitleg en antwoord krijgen en word je meteen geschoffeerd als je een kritische vraag stelt...
quote:Skytje schreef op 07 april 2009 @ 23:24:

Jezus, wat een zeikerd ben jij L

Heb je wel gelezen wat voor dingen hij allemaal al gedaan heeft.

dat RL vriend(inn)en vragen om een tekst weg te halen wegens privacy heeft een reden.nog zo eentje....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven