Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 18 oktober 2019 om 23:54
Sterkte, Yas! Afscheid nemen van dieren is altijd kut, maar als je twijfelt of het goed was maakt het nog kutter. Maar soms gaat het zo, en was het voor die dieren echt wel de beste beslissing. Zo was een van de honden van mijn ouders ook een blij huppelbeest tot op het eind, maar op het eind zat ze wel vol tumoren. Ergens net zoals met je kat trouwens. En eigenlijk wil je niet, want ze zijn nog zo lief en blij en zo. Maar dan moet je kiezen wat het beste is voor je dier, en dat is zwaar, want je wil ze niet missen. 
En die trollen, ja, die denken dat we dom zijn. En bevoorrecht, vaak zit er heel veel achter voordat iemand gaat trollen. Ze zijn dus zelf vooral heel zielig. Heel vervelend ook, natuurlijk, maar vooral heel zielig.
En die trollen, ja, die denken dat we dom zijn. En bevoorrecht, vaak zit er heel veel achter voordat iemand gaat trollen. Ze zijn dus zelf vooral heel zielig. Heel vervelend ook, natuurlijk, maar vooral heel zielig.
zaterdag 19 oktober 2019 om 09:12
Beste Mods,ModeratorViva schreef: ↑18-10-2019 14:15Beste fashionvictim,
Uit jouw post kwam niet naar voren dat dit een andere bron had dan jijzelf en dus zagen wij dit als laster. Mocht jij inderdaad een tijdschrift citeren, dan willen wij je vragen daar een bronvermelding bij te plaatsen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Door te stellen dat ik niet aan bronvermelding zou doen, belasteren jullie mij juist. Ik heb ver voor jullie mij waarschuwden immers al gelinkt naar een artikel uit Party, een filmpje op YouTube en de naam van de betreffende journalist genoemd.
Dat heb ik gisteren ook al hier gepost maar in plaats van te erkennen dat jullie me dus ten onrechte van laster beschuldigen halen jullie mijn post weg. Niet netjes, laster is een strafbaar feit en een zware beschuldiging. Het siert jullie niet dat jullie daar zo makkelijk mee strooien en dat jullie vervolgens de beschuldigde niet eens de gelegenheid bieden zichzelf tegen een dergelijk zware beschuldiging te verdedigen.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 19 oktober 2019 om 09:15
Het was geen speculatie maar iets wat in diverse roddelbladen en showbizzprogramma's aan de orde is geweest. De heren van VI hebben er regelmatig grappen over gemaakt, bijvoorbeeld. Ik had bovendien ook al lang een bronvermelding gegeven.ModeratorViva schreef: ↑18-10-2019 14:27Ik begrijp jullie punt en het ligt in dit topic inderdaad iets anders. In dit geval ging de speculatie echt te ver en hebben wij het beoordeeld als laster.
Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Het is bijzonder dat jullie me desondanks beschuldigen van laster maar de andere forummers op de entertainmentpijler die roddelen over roddels uit de media, niet. Ik zou graag zien dat jullie die beschuldiging aan mijn adres terugnemen.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 19 oktober 2019 om 09:18
Plus dat er nergens in de huisregels staat dat je bij zaken die je oppikt uit roddelbladen of van kletsprogrammas op tv een bronvermelding dient te melden. En dat is ook geen doen. De Nederlandse showbizz draait op roddels en laster.
Alleen al die vileine Albert Verlinde.
Daar zou ik graag opheldering over zien.
Alleen al die vileine Albert Verlinde.
Daar zou ik graag opheldering over zien.
Geen bijzonderheden
zaterdag 19 oktober 2019 om 09:37
Dank je. Mijn hoofd weet dat, mijn hart nog niet helemaal.PoesinBoots schreef: ↑19-10-2019 01:05Dit.
Je hebt het goed gedaan. Echt. Voor het nog veel naarder voor hem werd
Geen bijzonderheden
zaterdag 19 oktober 2019 om 09:57
Soms 53 zelfs.Betty_Slocombe schreef: ↑19-10-2019 09:56Nou, het is 52 keer per jaar zaterdag, blijkt maar weer eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:06
Klopt.
Geen bijzonderheden
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:09
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:09
Gelukkig vroeg genoeg wakker om in het zaterdagochtendtopic te kunnen posten.Betty_Slocombe schreef: ↑19-10-2019 10:06Wat een gezelligheid op de ochtend.
Ik werd vanochtend wakker uit onrustige dromen, maar ik was gelukkig geen kever geworden. Wel echt veel te laat wakker.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:19
Ja, soms best fijn hè, dat medeleven!
Het punt in het modtopic lijkt me wel gemaakt. Ik heb niks toe te voegen.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:29
Mods, er is al jaren een groep forummers bezig om FashionVictim hier in diskrediet te brengen. Omdat haar mening hen niet aanstaat, omdat haar huidskleur hen niet aanstaat of gewoon, zonder reden. Het lijkt nu of jullie zelf ook meedoen aan deze hetze. Echt, wat een verachtelijk gedrag vertonen jullie hier. Waarom krijgt juist zij een waarschuwing (en dan nog met een zwaar juridisch strafbaar feit als reden) terwijl honderden forummers al jarenlang niets anders doen op de Entertainmentpijler?
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:31
Dit.Trotter schreef: ↑19-10-2019 10:29Mods, er is al jaren een groep forummers bezig om FashionVictim hier in diskrediet te brengen. Omdat haar mening hen niet aanstaat, omdat haar huidskleur hen niet aanstaat of gewoon, zonder reden. Het lijkt nu of jullie zelf ook meedoen aan deze hetze. Echt, wat een verachtelijk gedrag vertonen jullie hier. Waarom krijgt juist zij een waarschuwing (en dan nog met een zwaar juridisch strafbaar feit als reden) terwijl honderden forummers al jarenlang niets anders doen op de Entertainmentpijler?
En doe hier eens wat aan.
En dat op een topic wat vol staat met roddels.
Sluit dat barbie topic ook dan maar.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:44
Trotter schreef: ↑19-10-2019 10:29Mods, er is al jaren een groep forummers bezig om FashionVictim hier in diskrediet te brengen. Omdat haar mening hen niet aanstaat, omdat haar huidskleur hen niet aanstaat of gewoon, zonder reden. Het lijkt nu of jullie zelf ook meedoen aan deze hetze. Echt, wat een verachtelijk gedrag vertonen jullie hier. Waarom krijgt juist zij een waarschuwing (en dan nog met een zwaar juridisch strafbaar feit als reden) terwijl honderden forummers al jarenlang niets anders doen op de Entertainmentpijler?
Omdat zij degene is die gestaft wordt.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:47
Ik vind FV als fenomeen heel apart. Het roept constant een soort tweestrijd op. Ze veroorzaakt het zelf dat ze veel weerstand oproept maar daardoor ontstaat ook weer een soort constante weerstand die soms weer onterecht is. Wat er dan weer om vraagt om verdedigd te worden. Maar eigenlijk wil je dat dan weer niet verdedigen omdat je ook wel snap waar de weerstand vandaan komt. Bovendien wordt die verdediging dan ook vaak weer als een soort standaard reactie ingezet op basis van het feit dat ze nou eenmaal verdedigd moet worden. Dus ook de verdediging is dan weer soms onterecht.
Ze wordt dus veralgemeniserend aangevallen en veralgemeniserend verdedigd wat beide een soort karikatuur van haar maakt wat steeds verder los staat van haar inhoud en wie ze als persoon is. Wat ze overigens dan zelf weer versterkt dus eigenlijk is dat 'karikatuur' dan weer wel wie ze is.
Afijn, een wonderlijk fenomeen in elk geval.
zaterdag 19 oktober 2019 om 10:48
Jullie kunnen weer storten
geld-recht/meehelpen/list_messages/4511 ... #p30513127
geld-recht/meehelpen/list_messages/4511 ... #p30513127
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 10:51
21.57% gewijzigd